PSV - AZ | Zaterdag 12 augustus 2017 | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Luckassen is geschorst en speelt dus niet mee tegen AZ. Luckassen kreeg in in de laatste wedstrijd van de play-offs, op bezoek bij FC Utrecht, een rode kaart.

Ja dat wordt nooit de nul met Zoet,Brenet,Scwaab,Isimat,Arias en bij een gelijke stand of achterstand is de 12e man direct afgehaakt en gaat tegen het elftal werken.
al met al erg zorgelijk maar 2 aanwinsten waarvan 1 geschorst en kwalitatief is de selectie nog slechter dan vorig jaar. Onvoorstelbaar dat de commissarissen niet ingrijpen.
Ik ga met mijn voorspelling van 3-0, 1-1 nu naar een 1-3 verlies, 2 x Weghorst.
 
Laatst bewerkt:
· Daniel Schwaab speelde 23 Eredivisie-wedstrijden zonder er 1 te verliezen (W17-G6) en is daarmee in de historie de Eredivisie-speler met meeste wedstrijden zonder nederlaag.
Kijk aan! :D
 
PSV wint, omdat AZ zich niet ingraaft en omdat PSV het normaal altijd goed doet tegen AZ, maar een dikke uitslag zal het nooit worden. 2-1.
 
Nee, ze hebben eindelijk de startknop gevonden ....Cocu en zijn assistenten wisten die niet te vinden in zijn selectie...
 
Nee, ze hebben eindelijk de startknop gevonden ....Cocu en zijn assistenten wisten die niet te vinden in zijn selectie...

Deze generatie doet alles met een touchscreen. Kan me niet voorstellen dat ze ooit een knop "omgezet" hebben.
 
[h=1]Maradona naar PSV[/h] http://www.telegraaf.nl/telesport/28906084/__Maradona_naar_PSV__.html

„Zaterdag ben ik bij de wedstrijd”, aldus Maradona, die met zijn elftal uit de Verenigde Arabische Emiraten op trainingskamp is in het nabij gelegen Mierlo.

:unsure:Dan moet hij maar een kaart kopen. :re: Er zijn nog genoeg plaatsen vrij in vak MM (naast het uitvak). :shifty:

Gelukkig maar, dan kunnen onze jongens zich tenminste toch nog een beetje opladen. Want om nou alleen maar voor AZ je bed uit te moeten komen, pfff
 
Gelukkig maar, dan kunnen onze jongens zich tenminste toch nog een beetje opladen. Want om nou alleen maar voor AZ je bed uit te moeten komen, pfff

Iedereen natuurlijk Maradona imiteren en met z'n hand naar de bal slaan. Krijgen we weer zo'n veredelde volleybalwedstrijd voorgeschoteld.
 
[h=1]Maradona naar PSV[/h] http://www.telegraaf.nl/telesport/28906084/__Maradona_naar_PSV__.html

„Zaterdag ben ik bij de wedstrijd”, aldus Maradona, die met zijn elftal uit de Verenigde Arabische Emiraten op trainingskamp is in het nabij gelegen Mierlo.

:unsure:Dan moet hij maar een kaart kopen. :re: Er zijn nog genoeg plaatsen vrij in vak MM (naast het uitvak). :shifty:

Ik weet niet. Dat is een aanvallende middenvelder, die bovendien transfervrij is. Zou me niks verbazen als Brands een poging doet om hem te huren.
 
Om 13.30 uur blikt Phillip Cocu vooruit op de eerste wedstrijd van het nieuwe seizoen:

Cocu: 'Ik moet zorgen dat het team goed voorbereid aan de wedstrijd gaat beginnen. Het is de eerste kans op een stukje eerherstel.'
Cocu: 'We hebben wat goed te maken naar onze fans toe. Daar moeten we onze energie in stoppen en ook laten zien.'
Cocu: 'Ik heb vertrouwen in de groep. We hebben veel talentvolle spelers en een aantal jonge spelers.'
Cocu: 'De jeugd zal zich moeten laten zien. Zij krijgen wellicht de kansen waar iedereen om geroepen heeft.'
Cocu: 'Wij moeten meespelen om de titel. Ik denk dat daar drie clubs om gaan strijden, net als afgelopen seizoen.'
Cocu over Maradona: 'Een fantastische speler waar ik heel graag naar keek. De deur staat open, hij is meer dan welkom morgen!'
Cocu over de selectie: 'We zijn op zoek naar een linkervleugelverdediger en zijn zeker aan het kijken naar andere mogelijkheden.'
 
Laatst bewerkt:
Cocu: 'Ik moet zorgen dat het team goed voorbereid aan de wedstrijd gaat beginnen. Het is de eerste kans op een stukje eerherstel.' Die kans was een paar weken geleden al aanwezig, de thuiswedstrijd tegen die Kroaten
Cocu: 'We hebben wat goed te maken naar onze fans toe. Daar moeten we onze energie in stoppen en ook laten zien.' Zelfde antwoord als bij 1. Of is iemad vorig seizoen vergeten?.
Cocu: 'Ik heb vertrouwen in de groep. We hebben veel talentvolle spelers en een aantal jonge spelers.' Oh, zijn we in de speeltuin?
Cocu: 'De jeugd zal zich moeten laten zien. Zij krijgen wellicht de kansen waar iedereen om geroepen heeft.' Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen
Cocu: 'Wij moeten meespelen om de titel. Ik denk dat daar drie clubs om gaan strijden, net als afgelopen seizoen. Open deur nr. 1
Cocu over Maradona: 'Een fantastische speler waar ik heel graag naar keek. De deur staat open, hij is meer dan welkom morgen!' Weer een open deur. Tjonge.
Cocu over de selectie: 'We zijn op zoek naar een linkervleugelverdediger en zijn zeker aan het kijken naar andere mogelijkheden. Lekker op tijd.

 
Cocu: 'Ik moet zorgen dat het team goed voorbereid aan de wedstrijd gaat beginnen. Het is de eerste kans op een stukje eerherstel.' Die kans was een paar weken geleden al aanwezig, de thuiswedstrijd tegen die Kroaten
Cocu: 'We hebben wat goed te maken naar onze fans toe. Daar moeten we onze energie in stoppen en ook laten zien.' Zelfde antwoord als bij 1. Of is iemad vorig seizoen vergeten?.
Cocu: 'Ik heb vertrouwen in de groep. We hebben veel talentvolle spelers en een aantal jonge spelers.' Oh, zijn we in de speeltuin?
Cocu: 'De jeugd zal zich moeten laten zien. Zij krijgen wellicht de kansen waar iedereen om geroepen heeft.' Beter laat dan nooit, zullen we maar zeggen
Cocu: 'Wij moeten meespelen om de titel. Ik denk dat daar drie clubs om gaan strijden, net als afgelopen seizoen. Open deur nr. 1
Cocu over Maradona: 'Een fantastische speler waar ik heel graag naar keek. De deur staat open, hij is meer dan welkom morgen!' Weer een open deur. Tjonge.
Cocu over de selectie: 'We zijn op zoek naar een linkervleugelverdediger en zijn zeker aan het kijken naar andere mogelijkheden. Lekker op tijd.

Locadia op links, Lammers op rechts en Maradona in de spits.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan