PSV - AZ | Zaterdag 12 augustus 2017 | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Na gisteren ben ik benieuwd of we al klaar zijn voor de start van de Eredivisie. Laten we hopen dat gisteren een incident was!
 
Laatst bewerkt:
haha, gebaseerd waarop?

Gebaseerd op het feit dat er gisteren totaal geen overtuiging zat in een wedstrijd met zowel sportief als financieel grote belangen. Er stond in mijn ogen geen elftal op het veld wat mij liet denken klaar te zijn voor de start van de Eredivisie.

 
Gebaseerd op het feit dat er gisteren totaal geen overtuiging zat in een wedstrijd met zowel sportief als financieel grote belangen. Er stond in mijn ogen geen elftal op het veld wat mij liet denken klaar te zijn voor de start van de Eredivisie.

Je baseert je hoop op de feiten die je hierboven benoemt? :unsure:
 
Maar hoe kun je dan hopen op een incident?

Hopen dat het een incident was, bedoel je denk ik, want dat zei hij, en die snap ik dan ook niet binnen de context van de genoemde feiten. Als hij straks op een incident hoopt, in de vorm van een goede wedstrijd met veel strijdlust en aanvallen, dan zou het wel weer hout snijden. :unsure::p
 
Maar hoe kun je dan hopen op een incident?

In een vriendschappelijke wedstrijd kan ik er deels nog mee leven wanneer het niveau nog niet voldoende is, dit soort wedstrijd zijn tenslotte een deel van een proces in de aanloop naar de start van het seizoen.

Echter had ik gewoon gehoopt dat PSV er afgelopen donderdag zou staan, helaas bleek dit nog niet zo te zijn. Ik hoop daarbij dat die valse start een eenmalig incident was in een wedstrijd die er toe doet en dat ze me aanstaande donderdag alsnog overtuigen.
 
Laatst bewerkt:
Maar hoe kun je dan hopen op een incident?

Misschien omdat Pröpper heeft verkondigt revanche te zullen nemen, er zijn wel meer spelers die dat zeiden dus dan neem ik aan dat ze in de zomer gedacht hebben 'potdrie wat een slecht seizoen dit moet echt anders' en dat ze het dus goed willen maken in het nieuwe seizoen en dat ze er dus vol in willen gaan. Dat lukte afgelopen donderdag dus niet wat ik raar vind maar goed daar is nu niks meer aan te doen, dus moeten ze komende donderdsg maar laten zien dat ze geleerd hebben en echt revanche gaan nemen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien omdat Pröpper heeft verkondigt revanche te zullen nemen, er zijn wel meer spelers die dat zeiden dus dan neem ik aan dat ze in de zomer gedacht hebben 'potdrie wat een slecht seizoen dit moet echt anders' en dat ze het dus goed willen maken in het nieuwe seizoen en dat ze er dus vol in willen gaan. Dat lukte afgelopen donderdag dus niet wat ik raar vind maar goed daar is nu niks meer aan te doen, dus moeten ze komende donderdsg maar laten zien dat ze geleerd hebben en echt revanche gaan nemen.

Juist omdat het donderdag tegen 'bal op het dak 7' niet lukte geeft het mij weinig vertrouwen. Wederom onderschatting van een tegenstander. Knal er gewoon altijd het 1e halfuur bovenop, zal je zien dat je dan al (ruim) voorstaat en gas kan terugnemen.
 
Ik ben benieuwd. Ik ben heel benieuwd. Deze mag niet verloren worden, geen enkele van de komende wedstrijden mag verloren worden. Als ze al vinden afgelopen donderdagen alles gegeven te hebben, vrees ik het ergste.
 
De competitie is nog niet begonnen en ik heb er nu al geen zin in. Er is totaal geen aanwijzing dat ze dit klusje wel eens overtuigend gaan klaren.
Weet iemand nog een leuke andere sport om te volgen?
 
Als deze verloren wordt zoals ook tegen Osijek verloren werd kan het niet anders dan dat er koppen gaan rollen.
 
Of als protestactie niet naar stadion gaan en dan als verklaring geven: We konden ons niet opladen om naar het stadion te gaan omdat de tegenstander geen Bayern München is ofzo. ;)

Dat lijkt me niet verkeerd. Maar ik heb makkelijk praten zonder seizoenskaart.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan