PSV - AZ | Zaterdag 12 augustus 2017 | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
0 - 2, want scoren kunnen we sowieso niet en Cocu moet eruit liever meteen als in de winterstop als het sowieso te laat is! Overigens 020 koopt gewoon door (vandaag weer) en wij doen niks dus ook die achterstand maken we nooit meer goed. Oorzaak slecht beleid, matige trainer!
CL mogen spelen na per ongeluk kampioen te zijn geworden en lekker op je lauweren gaan rusten. Het wordt een zeer zwaar seizoen pfffffff
 
Ik denk dat de jongens alles gaan geven... van de 87e tot de 90e minuut.

Maar vanaf de buitenkant zien wij dat natuurlijk niet.

In ieder geval zijn ze al de hele week op de training massaal aan het uitblinken.
 
Ik doe alsof ik gek ben :p, "it can't rain all the time", PSV wint 'gewoon'. Een uitslag of wijze waarop zeg ik niet, dat PSV wint lijkt me al een uitspraak die gewaagd genoeg is.
 
Luckassen is geschorst en speelt dus niet mee tegen AZ. Luckassen kreeg in in de laatste wedstrijd van de play-offs, op bezoek bij FC Utrecht, een rode kaart.
 
2-0. Locadia heeft vorige keer niet gescoord, nu dus wel.

Als gevolg van deze winst wordt nog eens bekeken of die linksback wel nodig is, en komen de volgende dooddoeners in de interviews:

"we hebben elkaar de waarheid gezegd"
"Of het lek boven is? We zijn in ieder geval op de goede weg"
"Je zag in de training al dat het beter ging"
"Of ik bezig ben met een andere club? Nee, maar je weet nooit hoe het gaat in de voetballerij"
 
2-0. Locadia heeft vorige keer niet gescoord, nu dus wel.

Als gevolg van deze winst wordt nog eens bekeken of die linksback wel nodig is, en komen de volgende dooddoeners in de interviews:

"we hebben elkaar de waarheid gezegd"
"Of het lek boven is? We zijn in ieder geval op de goede weg"
"Je zag in de training al dat het beter ging"
"Of ik bezig ben met een andere club? Nee, maar je weet nooit hoe het gaat in de voetballerij"

"Intern hebben we nooit getwijfeld"
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan