PSV - AZ | Zaterdag 12 augustus 2017 | Eindstand: 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat lijkt me niet verkeerd. Maar ik heb makkelijk praten zonder seizoenskaart.

Ik heb ook geen seizoenskaart hoor, was meer als reactie op een andere post die ik gelezen had over niet naar stadion gaan uit protest maar die kon ik niet meer terug vinden.
 
Een wedstrijd spelen met spelers die in onderhandelingen zijn is funest. Zoet,Jong,Pereiro,Arias zijn de voorbeelden bij PSV die gaan echt niet lijf en leden in de waagschaal leggen tegen AZ. Onvoorstelbaar dat de window nog openstaat en zo een enorme competitie vervalsing toestaat.
 
Nieuwsbericht 13 augustus 2017:
Na de totale miskleun de eerste wedstrijd tegen Osijek, heeft Cocu ingegrepen en heeft PSV de weg naar boven gevonden. Niet alleen wat betreft resultaat, maar ook qua veldspel. Met De Wijs in het hart van de verdediging is het centrum niet alleen een onneembare vesting gebleken, maar heeft het ook aan creativiteit en durf gewonnen. Pröpper heeft zijn plaats op het middenveld inmiddels zeker gesteld en strooit met verfijnde passjes, zoals hij deed in zijn eerste seizoen bij PSV. Locadia is helemaal gelukkig in het centrum van de aanval en betaalt dat vertrouwen uit in goals. Lozano is inderdaad de geweldenaar waarvoor PSV hem hield en Bergwijn lijkt op rechts beter tot zijn recht te komen dan op links. De 4-0 overwinning op AZ was uiteindelijk nog een magere weerspiegeling van de krachtsverhouding.

:psv3:

:lol: wat een idioot ben ik :crazy: ik dacht echt dat er een ommekeer zou komen de tweede wedstrijd tegen Osijek.
 
Een wedstrijd spelen met spelers die in onderhandelingen zijn is funest. Zoet,Jong,Pereiro,Arias zijn de voorbeelden bij PSV die gaan echt niet lijf en leden in de waagschaal leggen tegen AZ. Onvoorstelbaar dat de window nog openstaat en zo een enorme competitie vervalsing toestaat.

Deze spelers zijn helemaal niet in onderhandeling, maar staan wel in de belangstelling. Lijkt mij juist een stimulans om extra je best te doen om het zinkend schip te verlaten nu het nog kan twee weken voor sluiten transfermarkt.
 
Deze spelers zijn helemaal niet in onderhandeling, maar staan wel in de belangstelling. Lijkt mij juist een stimulans om extra je best te doen om het zinkend schip te verlaten nu het nog kan twee weken voor sluiten transfermarkt.

Hoe weet jij dat ze niet in onderhandeling zijn? Daarnaast is juist een stimulans om heel te blijven dus je been terugtrekken belangrijker is dan een blessure oplopen en een transfer mislopen.
 
PSV - AZ 14 augustus 2016

Opstelling PSV:
Jeroen Zoet; Santiago Arias (85. Joshua Brenet), Nicolas Isimat-Mirin, Héctor Moreno, Jetro Willems; Davy Pröpper, Jorrit Hendrix, Andrés Guardado; Gaston Pereiro (46. Luciano Narsingh),Luuk de Jong, Jürgen Locadia (70. Daniel Schwaab).

In rood de spelers die al verkocht zijn. In paars de spelers die wellicht nog verkocht gaan worden.
Er blijven er niet veel over.

:sleep:
 
PSV - AZ 14 augustus 2016

Opstelling PSV:
Jeroen Zoet; Santiago Arias (85. Joshua Brenet), Nicolas Isimat-Mirin, Héctor Moreno, Jetro Willems; Davy Pröpper, Jorrit Hendrix, Andrés Guardado; Gaston Pereiro (46. Luciano Narsingh),Luuk de Jong, Jürgen Locadia (70. Daniel Schwaab).

In rood de spelers die al verkocht zijn. In paars de spelers die wellicht nog verkocht gaan worden.
Er blijven er niet veel over.

:sleep:

Schoonmaak is Schoonmaak. Je vergeet Arias hij is klaar bij PSV.
 
Nu PSV in deze fase geen Propper meer heeft, Luuk niet meer opgesteld gaat worden en er grote kans op vertrek van Zoet is, ziet de basisopstelling van 2 weken terug er plotseling totaal anders uit. Ik denk dat AZ gebruik gaat maken van deze totale chaos bij PSV . Ik vrees dus echt op een afgang voor eigen publiek, maar aan de andere kant is dat misschien wel weer een uitkomst rond de positie van Cocu, want verlies tegen AZ moet toch nu echt de genadeklap voor Philip Cocu worden, lijkt mij.
 
Nu PSV in deze fase geen Propper meer heeft, Luuk niet meer opgesteld gaat worden en er grote kans op vertrek van Zoet is, ziet de basisopstelling van 2 weken terug er plotseling totaal anders uit. Ik denk dat AZ gebruik gaat maken van deze totale chaos bij PSV . Ik vrees dus echt op een afgang voor eigen publiek, maar aan de andere kant is dat misschien wel weer een uitkomst rond de positie van Cocu, want verlies tegen AZ moet toch nu echt de genadeklap voor Philip Cocu worden, lijkt mij.



http://psv.netwerk.to/historie/tegenstander.php?id=51

zoals al aangegeven door Sarape gaat AZ ons geen hulp bieden om van Cocu af te komen.
 
Het duel wordt geleid door scheidsrechter Björn Kuipers.

:unsure:De KNVB ziet het nog als een topwedstrijd. :re:
 
De training op donderdag is veranderd naar een besloten training. :ai: Dat is dan vandaag veranderd. Gaan ze nu al alles achter gesloten hekken doen? :FP:

donderdag - 10 augustus 2017
10:30 [h=2]Besloten training PSV-selectie[/h] Herdgang
 
O. Dat vind ik dan weer niet gek. Ik ben dan wel benieuwd naar het resultaat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan