J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Sinds wanneer zit zn hamstring in z'n kuit?Klopt en er gaan geruchten in de media dat hij weer last heeft van zijn hamstring. Wel eens gehoord van waar rook is vuur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Sinds wanneer zit zn hamstring in z'n kuit?Klopt en er gaan geruchten in de media dat hij weer last heeft van zijn hamstring. Wel eens gehoord van waar rook is vuur?
Was toch maar een verreking? nou dat was dus vette bullshit.Veerman heeft een kuit blessure
Noa en Veerman zijn toch niet 1Sinds wanneer zit zn hamstring in z'n kuit?
Verrekening kan ook 2, 3 of 4 weken duren?Was toch maar een verreking? nou dat was dus vette bullshit.
Je geeft zelf aan dat we moeten afwachten, maar ondertussen wacht jezelf niet af.Klopt en er gaan geruchten in de media dat hij weer last heeft van zijn hamstring. Wel eens gehoord van waar rook is vuur?
Veerman wel.Noa en Veerman zijn toch niet 1
consequente is inconsequent zijnJe geeft zelf aan dat we moeten afwachten, maar ondertussen wacht jezelf niet af.
Heb je wel eens gehoord van inconsequent zijn?
Sinds wanneer zit zn hamstring in z'n kuit?
Ik vermoed dat eea toch heeft gelegen aan de midweekse pot tegen Feyenoord. Timber meldde dat hij het gevoel had dat het een 120min-wedstrijd was.Het afjagen is inderdaad ook niet meer zo fanatiek als een paar weken terug.
Ik hoop dat je gelijk hebt.Ik vermoed dat eea toch heeft gelegen aan de midweekse pot tegen Feyenoord. Timber meldde dat hij het gevoel had dat het een 120min-wedstrijd was.
Dat Feyenoord niet weet te winnen vandaag, sterkt mijn overtuiging. Gelukkig is die bekertroep verleden tijd.
We zullen spoedig het PSV van voor de winterstop weer gaan zien.
rook is vuurJa, afwachten, dus niet roepen dat ie een hamstringblessure heeft. Wie deed dat? Oja, JIJ.
Oké, ik ken Rik wel een beetje inmiddels. Die is bijna altijd (te) genuanceerd. Dit lijkt me idd toch wel vrij zeker een blessure dan. Het zou zonde zijn… nog niet veel geluk gehad dit seizoen..
Welke rook, de enige rook was dat jij weer als een speenvarken tekeer ging en daarna riep dat we moesten afwachten.
Valt niet mee hèWelke rook, de enige rook was dat jij weer als een speenvarken tekeer ging en daarna riep dat we moesten afwachten.
Nee, dat je happy bent dat je je gelijk kan halen over de blessure van de club die je beweert te supporten is lastig te bevatten voor mij.Valt niet mee hè
Dus? Of wil je gewoon even leeglopen over Luuk?Wat een smerige speler is De Jong eigenlijk ook. Eerst de tegenstander omver beuken en daarna nog de onschuld spelen ook!
Je moet een goede opticien zoeken of meteen inschrijven voor een blindengeleidehond.Wat een smerige speler is De Jong eigenlijk ook. Eerst de tegenstander omver beuken en daarna nog de onschuld spelen ook!