PSV - Almere City FC | Zaterdag 27 januari | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik snap echt al jaren niet wat men in die smurf ziet, gast heeft geen body, geen tactiek, geen moves of inzicht, gast rent beetje heen en weer, soms lukt wat en vaak ook niks, ik zie hem nooit iets toevoegen in het team. Als ik trainer was dan was hij niet eens in een straal van 100km van Eindhoven geweest
Gelukkig is Bosz trainer, vond Mauro relatief sterk invallen.

Moest helaas zelf scheidsrechter zijn en heb de match niet kunnen zien heeft PSV goed gespeeld? Las dat het tegen een stug almere city was die een muur neerzette klopt dat? en dat we lastig er tegen hadden om te scoren

Heb de wedstrijd integraal terug gekeken, was pas na half 11 thuis.
Geen beste wedstrijd, maar dominant PSV, weinig weg gegeven, en geen verval gezien.
Paar goede momenten, vooral 2e helft.

Het was lastig voetballen tegen 5 verdedigers en een blok van 4 spelers daar vlak voor. Vaak niet zuiver genoeg om genoeg tempo in de aanval te kunnen leggen en die verdediging kapot te spelen.

Baka kon me weer niet bekoren. Ik snap niet dat hij weer 90 minuten mocht blijven aanrommelen. Maar zal met fitheid Lang en Lozano te maken hebben die nog geen 90 min kunnen spelen.

Lozano 1e helft slecht, 2e helft stuk beter met paar goede acties.

Verder redelijk tot goed. Ramalho mss wel beste van het veld zelfs. Zn passing was 100x beter dan in vorige wedstrijden. Begreep na afloop dat hij zelfs meeste gelukte passes had in 1 wedstrijd van alle spelers vd eredivisie dit seizoen. En dat waren zeker niet allemaal simpele balletjes breed.

Meest ergerlijke was de commentator. Wat een irritante vent is dat. Heeft elke 5 minuten herhaald hoe stroef het gaat met PSV.
Benoemde enkel de negatieve dingen. De pingel was bijv. enkel vanwege dommigheid Almere speler. Niet ff goede actie Lang en Lozano benoemen die er aan vooraf gingen.
Om diep in de 2e helft toch zn keutel wat in te trekken en schoorvoetend toe te geven dat de overwinning PSV wel toe komt.

Scheids wat rare beslissingen, en liet veel schopjes en shirt/arm trekmomentjes gaan. Dat kwam Almere wel lekker uit.
Maar verder ok gefloten. iig niet zo'n drama als Higler en Kooij.

Geen beste wedstrijd, maar dominant PSV, weinig weg gegeven, en geen verval gezien.

Het was lastig voetballen tegen 5 verdedigers en een blok van 4 spelers daar vlak voor. Vaak niet zuiver genoeg om genoeg tempo in de aanval te kunnen leggen en die verdediging kapot te spelen.

Baka kon me weer niet bekoren. Ik snap niet dat hij weer 90 minuten mocht blijven aanrommelen. Maar zal met fitheid Lang en Lozano te maken hebben die nog geen 90 min kunnen spelen.

Verder redelijk tot goed. Ramalho mss wel beste van het veld zelfs. Zn passing was 100x beter dan in vorige wedstrijden. Begreep na afloop dat hij zelfs meeste gelukte passes had in 1 wedstrijd van alle spelers vd eredivisie dit seizoen. En dat waren zeker niet allemaal simpele balletjes breed.

Meest ergerlijke was de commentator. Wat een irritante vent is dat. Heeft elke 5 minuten herhaald hoe stroef het gaat met PSV.
Benoemde enkel de negatieve dingen. De pingel was bijv. enkel vanwege dommigheid Almere speler. Niet ff goede actie Lang en Lozano benoemen die er aan vooraf gingen.
Om diep in de 2e helft toch zn keutel wat in te trekken en schoorvoetend toe te geven dat de overwinning PSV wel toe komt.

Scheids wat rare beslissingen, en liet veel schopjes en shirt/arm trekmomentjes gaan. Dat kwam Almere wel lekker uit.

Dankjewel zo soort matchen zitten er ook tussen. je moet ze gewoon winnen wat we ook deden.
Je kan niet verwachten dat we hier met 4-0 winnen als de tegenstander niet meevoetbalt .

Die laatste zin over scheidsrechter baart me wel zorgen.
Heb zo het gevoel dat dit de norm gaat worden in de eredivsie slecht voor ploegen die willen voetballen zoals onze ploeg van peter bosz. Je beloont eigenllijk onsportief gedrag en vies spel.
is nu al 3 wedstrijden op rij tegen fc utrecht, Feyenoord en nu almere volgens uw verhaal.

Dankjewel zo soort matchen zitten er ook tussen. je moet ze gewoon winnen wat we ook deden.
Je kan niet verwachten dat we hier met 4-0 winnen als de tegenstander niet meevoetbalt .

Die laatste zin over scheidsrechter baart me wel zorgen.
Heb zo het gevoel dat dit de norm gaat worden in de eredivsie slecht voor ploegen die willen voetballen zoals onze ploeg van peter bosz. Je beloont eigenllijk onsportief gedrag en vies spel.
is nu al 3 wedstrijden op rij tegen fc utrecht, Feyenoord en nu almere volgens uw verhaal.

Ja, dat wordt dan 'mannelijk voetbal' genoemd door menigeen. Of dat 'voetbal een contactsport is'.
Ik vind het een hoog Getafe-gehalte en weinig met voetbal te maken hebben.

Ik wil voetbal zien, geen tikkertje/beukertje/pesten.

De norm lijkt meer en meer naar zo min mogelijk fluiten te gaan. Wat teveel naar mijn smaak.

De cijfertjes dan maar..

Benitez 7
Teze 7
Ramalho 7
Boscagli 7
Dest 7,5
Schouten 6
Til 6
Lang 6
Bakayoko 5
Lozano 5
De Jong 7,5
Als ik dit lees was het een prima wedstrijd met dissonanten Lozano Bakayoko. Heb ik echt andere wedstrijd gezien..Vond het traag, mis nog steeds het afjagen en wat nog het meeste opvalt al enkele wedstrijden is dat we bal alleen kunnen vasthouden als we hem heen en weer ketsen voor middellijn, anders heel vaak kwijt. Patronen lijken weg

Als ik dit lees was het een prima wedstrijd met dissonanten Lozano Bakayoko. Heb ik echt andere wedstrijd gezien..Vond het traag, mis nog steeds het afjagen en wat nog het meeste opvalt al enkele wedstrijden is dat we bal alleen kunnen vasthouden als we hem heen en weer ketsen voor middellijn, anders heel vaak kwijt. Patronen lijken weg
Het afjagen is inderdaad ook niet meer zo fanatiek als een paar weken terug.

Baka kon me weer niet bekoren. Ik snap niet dat hij weer 90 minuten mocht blijven aanrommelen. Maar zal met fitheid Lang en Lozano te maken die nog geen 90 min kunnen spelen.

Verder redelijk tot goed. Ramalho mss wel beste van het veld zelfs. Zn passing was 100x beter dan in voorgaande wedstrijden. Begreep na afloop dat hij zelfs de meeste geslaagde passes had in 1 wedstrijd van alle spelers vd eredivisie dit seizoen. En dat waren zeker niet allemaal simpele balletjes.

Het ergste was de commentator. Wat een irriterende uitlaat is dat. Heeft elke 5 minuten eerder hoe stroef het gaat met PSV.
Noem enkele negatieve dingen. De pingel was bijv. enkel vanwege dommigheid Almere speler. Niet ff goede actie Lang en Lozano benoemen die er aan vooraf gegaan.

Scheid wat zeldzame besluiten, en laat veel schopjes en shirt/arm trekmomentjes gaan. Dat kwam Almere wel lekker uit.
Ramalho de beste in het zesendertig keer pingelen in de breedte .......zo kom je aan een heel aantal aangekomen passes natuurlijk . Tegen een gesloten team moet je snel spelen en doch daar zit een deel van het probleem Ramalho en ook Teze zien geen snelle oplossingen en kiezen daarom om het probleem te verleggen.

Ramalho de beste in het zesendertig keer pingelen in de breedte .......zo kom je aan een heel aantal aangekomen passes natuurlijk . Tegen een gesloten team moet je snel spelen en doch daar zit een deel van het probleem Ramalho en ook Teze zien geen snelle oplossingen en kiezen daarom om het probleem te verleggen.
Wat betreft Ramalho 100% eens. Zelfs voor een relatief simpele bal, zonder dat hij onder druk staat heeft hij 2 a 3 balcontacten nodig. Bovendien slaat hij nooit een stationnetje over waardoor de tegenstander het niet meer krijgt belopen, iets waar Boscagli en Veerman juist heer en meester in zijn.

Bij Teze zie je hier toch wel wat vooruitgang. De laatste weken toch een paar sterke diepte passes gezien van hem die mij wel kunnen bekoren. Bovendien moet je niet vergeten dat Teze naast Ramalho staat. Die weg is niet altijd verstandig om te bespelen, waardoor zijn afspeel mogelijkhedenals rechts back beperkt zijn.

Het afjagen is inderdaad ook niet meer zo fanatiek als een paar weken terug.
PSV moet zich herpakken, want volgende week tegen Ajax en de manier om van Ajax te winnen is ze opjagen en afjagen.
Ajax is verdedigend heel erg zwak. Henderson kan waarschijnlijk in zijn eerste wedstrijd de chaos niet oplossen.

Ik las ergens dat de tegenstanders nu proberen Ramalho de opbouw te laten regelen. Dan gaat het gegarandeerd mis.

PSV moet zich herpakken, want volgende week tegen Ajax en de manier om van Ajax te winnen is ze opjagen en afjagen.
Ajax is verdedigend heel erg zwak. Henderson kan waarschijnlijk in zijn eerste wedstrijd de chaos niet oplossen.
Hoe Tahirovic en anderen zomaar ballen inleveren vond ik erg knullig maar heb alleen de eerste helft gezien, was niet erg onder de indruk. Heracles overtuigde me ook niet.

Brobbey vind ik wat gehyped, met een slimme verdediger heb je hem. Zijn kracht is altijd geroemd, dat is inderdaad een sterk punt en hij zal misschien statistisch veel gewonnen hebben over de gehele serie aan wedstrijden, maar heb ook verschillende duels gezien waarin hij tegenviel, bijvoorbeeld in duel met Luuk (al is hij ook sterk). Het blijft uitkijken want hij is in vorm en we zijn gewaarschuwd want Feyenoord was de laatste wedstrijden slecht (NEC, Vitesse), maar gaf alles tegen ons.

Ik hoor gerichten dat Henderson bij Liverpool op het einde niet meer zo fit was en geen volle wedstrijden kon spelen, is dat waar? Iedereen zal bij drie goede passes vast lyrisch zijn. Ben erg benieuwd naar zijn spel en conditie, heeft alles gespeeld in de Saudi Arabië dus zou fit moeten zijn?

Ik las ergens dat de tegenstanders nu proberen Ramalho de opbouw te laten regelen. Dan gaat het gegarandeerd mis.
Gisteren een paar prima ballen gezien. In de eerste seizoenshelft zag ik hem echt goede lange passes, strakke in speel passes en cross passes geven, hij kan echt wel opbouwen. Gisteren deed hij dat ook niet verkeerd maar in andere wedstrijden uit de 2e seizoenshelft valt hij tegen. Dan laat ik het verdedigen nog even buiten beschouwing

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan