Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja en Feyenoord - Twente de dag erna en we kunnen wellicht weer uitlopen.Nou, deze dan maar winnen.
Als deze niet gewonnen wordt ga ik mij wel echt zorgen maken.Nou, deze dan maar winnen.
Ik beloof jullie dat ik niet zal kijken en er doorheen zal slapen. No more jinxes.
#BozsOutEerste puntverlies gehad, we gaan helemaal inzakken. Ons team heeft nog minder backbone dan Henderson zijn principes. Bosz zakt altijd in na de winterstop, one trick pony. Almere laat ons alle hoeken van het veld zien, hoeken in het Philips Stadion die we niet eens wisten dat er waren. Alles valt in een plumpudding in elkaar, en het blijkt dat we gewoon alleen maar geluk hadden dit hele seizoen. Toch?
Almere is echt een counterploegje zonder enkel voetballend vermogen, maar dat zeiden we vooraf tegen Utrecht ook. 2-2.
Je vergeet het Ramalhootje. 6-1 dusWe pakken de draad gewoon weer op. 6-0
Helemaal mee eens.Gewoon weer een keer starten met Noa en Lozano, die twee boezemen al genoeg angst in bij de tegenstander als ze alleen al op het wedstrijdformulier staan. En Johan, kom maar ff banken jonge.
Ramalho speelde absoluut slecht zondag. Maar aan de goal had hij volgens mij geen schuld.Je vergeet het Ramalhootje. 6-1 dus
Sterker nog hij voorkwam een goal door die doorgebroken speler volgens de regels van de bal af te zettenRamalho speelde absoluut slecht zondag. Maar aan de goal had hij volgens mij geen schuld.
Nee, maar Lammers was ie wel weer kwijt. Het is met hem een op een en ruimte in z'n rug altijd alle hens aan dek..Ramalho speelde absoluut slecht zondag. Maar aan de goal had hij volgens mij geen schuld.