PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Artikel van voor de wedstrijd:

https://www.geenstijl.nl/5163201/hup-grens/

Ik vraag me überhaupt af wat er gebeurt was als die kerel gewoon gevlagd had.
Had heel Holland dan op zijn kop gestaan voor een mogelijk millimetertje wat met raket wetenschap, wiskundigen als Sjoerd Mossou terwijl de kroketjes al in de frietpan zitten, Van Egmond, Nijhuis in Vi, Hawkeye en weet ik veel wat in beeld gebracht moet worden om te kunnen beoordelen?
Nee dan niet. Want dan was er niet eens een goal geweest. Dus hij had gewoon moeten vlaggen. Of hij heeft erg scherpe ogen.
 
Artikel van voor de wedstrijd:

https://www.geenstijl.nl/5163201/hup-grens/

Ik vraag me überhaupt af wat er gebeurt was als die kerel gewoon gevlagd had.
Had heel Holland dan op zijn kop gestaan voor een mogelijk millimetertje wat met raket wetenschap, wiskundigen als Sjoerd Mossou terwijl de kroketjes al in de frietpan zitten, Van Egmond, Nijhuis in Vi, Hawkeye en weet ik veel wat in beeld gebracht moet worden om te kunnen beoordelen?
Maar als er meteen gevlagd was had de scheids gefloten en was het ook niet tot een doelpunt gekomen. Dus dan zou er ook geen commotie zijn vermoed ik.
 
Maar als er meteen gevlagd was had de scheids gefloten en was het ook niet tot een doelpunt gekomen. Dus dan zou er ook geen commotie zijn vermoed ik.
Hooguit een boze blik van Blind of een schreeuw van Ten Hag, de standaardreacties. Maar dan is het al snel door met de wedstrijd en 5 minuten later is iedereen het vergeten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Waargebeurd verhaal.

Ik woon met een groep mensen bij elkaar die gebruik maken van een privéparkeerplaats. De vakken zijn behoorlijk krap, dus heel vaak gezeik. Nooit met mij, trouwens. De eigenaresse en haar moederskindje zijn Amsterdammers en zijn voor Ajax, de eigenaar, komt ook uit Amsterdam, is een vriend van mij en is voor PSV. Hun Amsterdamse accent lost feitelijk alle parkeerproblemen op. Dat is hun gave.

Gisteren parkeer ik mijn auto waar ze bij staan. Oh toeval, in een flits zie ik tijdens het uitstappen wat ik heb gedaan, haal de familie erbij en ga op het lege vak naast mijn auto staan: ‘Sta ik in het vak, enge buren?’
‘Ja, hoor, keurig in het vak buurman, prima.’
Waarna ik naar de achterkant loop, in het verlengde van mijn auto kijk en zeg: ‘Nee hoor, ik sta er niet in. En dan laat ik de buitenspiegel nog buiten beschouwing. Ik krijg gezeik met jullie.’ (Want ook een autoband heeft een ronding.)
Het kwartje viel bij de een wat sneller dan bij de ander, maar de eindconclusie was dat mijn auto ín het vak stond.
‘Was de bal dan in of uit?’
Echt waar, toen viel het kwartje bij de laatste enge buur pas.
‘Euuuuuh, uit!’
Het piepte en kraakte in hun hersenen.
‘Moet je koffie, toneelspeler?’
‘Met vlaai graag.’

Toen was het goed.
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan