PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bij situaties waar die over hele duidelijke beelden beschikt, of technologie zoals de buitenspellijntjes zeker. Dat is hier niet, het is klote, maar we moeten door.
Andersom: de grensrechter stond blijkbaar zo dat het voor hem niet te beoordelen was. (Omdat Danny d'r voor lag) Dan heeft de VAR alleen beelden waarop men zou concluderen dat de bal uit is, en niet 1 beeld waaruit te concluderen valt dat de bal in is. Dus is de bal in. :unsure:
Maar goed, dat zijn de gebruikelijke naai-acties van de KNVB/scheidsrechterscorps. Doe je niets aan.
 
Het is overigens objectief want de desbetreffende wiskundige is Ajax fan
en wie is de wiskunde docent? geeft die 1 mavo les of 6 gymnasium? is er een bron waar hij dit zelf nog toelicht. Gaat er meer om dat ik het prima wil geloven maar ik de twitter van edwin niet zie als een bron die echt bewijs levert.
 
Als PSVSupp_Edwin het zegt moet het natuurlijk wel waar zijn. We gaan er nooit achter komen.
Heeft ook geen zin meer de klok ( met uitslag) wordt toch niet teruggedraaid hoelang of hoeveel inkt er nog vloeit over deze situatie.
JDJ, trainer en spelers dringend in de spiegel kijken en zien waar het beter kan en moet .
Dit levert meer op (hopelijk) dan al het zinloos gepalaver over iets waar je niks meer kan aan veranderen.
 
Ik vind een fout van een grensrechter makkelijker te accepteren dan van de VAR die allerlei beelden en bedenktijd tot zijn beschikking heeft.
Ja, als er geen VAR is dan snap ik dat. Maar moet je je eens indenken hoe laaiend men was geweest als de VAR hier dacht: 'Nah, hier ga ik niet naar kijken.'
 
Heeft ook geen zin meer de klok ( met uitslag) wordt toch niet teruggedraaid hoelang of hoeveel inkt er nog vloeit over deze situatie.
JDJ, trainer en spelers dringend in de spiegel kijken en zien waar het beter kan en moet .
Dit levert meer op (hopelijk) dan al het zinloos gepalaver over iets waar je niks meer kan aan veranderen.
Ik vind het wel goed dat er veel media aandacht voor een mogelijk hele dure fout waardoor Ajax in het zadel geholpen is. We hadden gewoon 1e gestaan.

JdJ en anderen moet dit sowieso al.
 
Het is overigens objectief want de desbetreffende wiskundige is Ajax fan
Wiskunde? Tsja, 2VWO stof.
Ja, als er geen VAR is dan snap ik dat. Maar moet je je eens indenken hoe laaiend men was geweest als de VAR hier dacht: 'Nah, hier ga ik niet naar kijken.'
Goed punt. Gooi die VAR er maar uit en zet desnoods 1 of 2 mannen extra op / rond het veld. Die reiskostenvergoeding weegt vast niet op tegen die kosten van de techniek.
 
Ja maar dat is het dus net. Ajax heeft de moeilijke uitpotjes gehad. Krijg straks weer publiek bij terwijl PSV nog lekker naar Twente/Groningen/Feyenoord moet.
En 2 puntjes is feitelijk 3 gezien het doelsaldo. Daarbij weten we dat we bij Feyenoord verliezen en zij winnen is het dus 6.

Kan je nu al zeggen wij worden geen kampioen meer (alleen als hun vliegtuig neerstort richting Lissabon).:CENSORED:
Volgens mij moet Ajax ook nog naar az en Groningen. Bovendien hebben ze juist thuis moeite met winnen, gelijk tegen Gea en verloren van az en Utrecht.
Wij moeten nog naar Feyenoord, Vitesse en Twente als echte lastige potjes
 
Ik vind het wel goed dat er veel media aandacht voor een mogelijk hele dure fout waardoor Ajax in het zadel geholpen is. We hadden gewoon 1e gestaan.

JdJ en anderen moet dit sowieso al.
Ik vind het ook heel goed dat er eindelijk eens een beetje commotie over komt.
Misschien dat we in het 5e jaar VAR volgend seizoen dan zoiets niet meer hoeven mee te maken. ;)

En ja dat wij hier zelf nog wat werk te verzetten hebben om het beter te laten lopen bij PSV dat weten we allemaal.
Wij hier op het forum en iedereen elders ook.
Maar als er niet weer een 1999, 2007,of 2016 wonder plaatsvindt aan het slot van dit seizoen vrees ik dat voor dit jaar
er na die "move" van zondag niet meer voor ons in zit dan plek 2 en een eventuele KNVB beker.
Toch maar hopen op een wonder dus?
 
Staan overigens een hoop aannames in. Hij zet bijvoorbeeld de camera op 5 meter van de lijn ter hoogte van de zestienmeterlijn, is dat ook zo? Maakt natuurlijk nogal een verschil voor de uitkomst.

Maar goed, gezien de moeite die hij erin heeft gestopt: voordeel van de twijfel! Ik zal de KNVB even bellen voor een rectificatie.
Heb ik gedaan. Kreeg een keuzemenu en bij de vraag voor welke club je belt koos ik psv... werd gewoon de verbinding verbroken.. 🤔
 
Wie was eigenlijk de grensrechter? Die is de meest slappe dan wel partijdige miezerige zielige van allemaal geweest. Hij kon nooit de zogenaamde nuances die door de VAR waren gezien, zelf gezien hebben. De eerste reactie van iedereen die die bal heeft gezien op dat moment is: die is uit. Maar zo’n sukkel zag dus kennelijk in een seconde dat er een schaduw ontstond op de lijn…
 
Wie was eigenlijk de grensrechter? Die is de meest slappe dan wel partijdige miezerige zielige van allemaal geweest. Hij kon nooit de zogenaamde nuances die door de VAR waren gezien, zelf gezien hebben. De eerste reactie van iedereen die die bal heeft gezien op dat moment is: die is uit. Maar zo’n sukkel zag dus kennelijk in een seconde dat er een schaduw ontstond op de lijn…
Heerlijk die nuance 👌
 
Wie was eigenlijk de grensrechter? Die is de meest slappe dan wel partijdige miezerige zielige van allemaal geweest. Hij kon nooit de zogenaamde nuances die door de VAR waren gezien, zelf gezien hebben. De eerste reactie van iedereen die die bal heeft gezien op dat moment is: die is uit. Maar zo’n sukkel zag dus kennelijk in een seconde dat er een schaduw ontstond op de lijn…
Heerlijk die nuance 👌
Artikel van voor de wedstrijd:

https://www.geenstijl.nl/5163201/hup-grens/

Ik vraag me überhaupt af wat er gebeurt was als die kerel gewoon gevlagd had.
Had heel Holland dan op zijn kop gestaan voor een mogelijk millimetertje wat met raket wetenschap, wiskundigen als Sjoerd Mossou terwijl de kroketjes al in de frietpan zitten, Van Egmond, Nijhuis in Vi, Hawkeye en weet ik veel wat in beeld gebracht moet worden om te kunnen beoordelen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan