Midas Dekkers of Maarten van Rossum.Wie had je liever gehad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Midas Dekkers of Maarten van Rossum.Wie had je liever gehad?
Wat baal ik dat we niet naar het stadion mogen….schijtbakken regering
5e keer op rij al begreep ik. Dat is wel apart.020-adept Makkelie.
Dat wordt weer minimaal 1 strafschop tegen en een behoorlijk aantal onterechte vrije trappen voor 020.
Is er nou echt geen andere scheidsrechter te bedenken voor deze wedstrijd?
Ze zijn niet echt creatief in de aanstellingen van scheidsrechters.
Max Verstappen of John van den heuvel.Midas Dekkers of Maarten van Rossum.
Plus het bier is thuis goedkoperHuisarrest is huisarrest.
Als Aadje het zegt komt het goed.
Ik drink geen bier tijdens de wedstrijd.Plus het bier is thuis goedkoper
PSV-Telstar is morgen om 18:45 en Ajax-Excelsior Maassluis om 21:00. Daarbij moet Ajax zondag ook nog naar Eindhoven toe.
PSV heeft dus veel meer rust dan Ajax! Stelletje incompetenten daar bij de KNVB...
Er is toch nooit rust bij Ajax. Ze hebben er dus geen last van in De Bijlmer.PSV-Telstar is morgen om 18:45 en Ajax-Excelsior Maassluis om 21:00. Daarbij moet Ajax zondag ook nog naar Eindhoven toe.
PSV heeft dus veel meer rust dan Ajax! Stelletje incompetenten daar bij de KNVB...
Dan hou je het veld wel heel breed----------------------------------------Drommel----------------------------------------------
Mwene-------------------------Teze-----------------------Boscagli----------------------Mauro
-----------------------------------Veerman-----------------------------------------------
Doan----------------------------------------------------------------------------Guti
---------------------------------Gotze--------------------------------------------------
-----------------Romero/ Zahavi-------------------------------------Gakpo
Zoiets dus eerder ?
Nee. Want PSV speelt niet met 2 spitsen. Al is het volgens Aad wel een optie tegen Ajax en dat denk ik ook. Maar dan met Gakpo en Vertessen in de spits.Zahavi en Romero in de spits?
Roger Schmidt richt pijlen op topfitte Maximiliano Romero: 'Zijn verhaal is mooi' - PSV Inside
Roger Schmidt richt pijlen op topfitte Maximiliano Romero: 'Zijn verhaal is mooi' - Nieuws van PSV insidewww.psvinside.nl
Eran Zahavi speelt met PSV mogelijk al tegen Telstar
Eran Zahavi keert mogelijk donderdag al terug in de selectie van PSV. De Israëlische spits was de afgelopen weken afwezig bij de Eindhovenaren vanwege een knieblessure. Als de international donderdag niet bij de groep zit, is de kans groot dat hij wel de Eredivisietopper van zondag tegen Ajax...www.omroepbrabant.nl
1, 2 en 3: dit mag je wel verwachten van de nummer 1 en 2 van de eredivisie. Als je ergens van kan verliezen is het van de traditionele top 3. Waar wij het historisch lastig hebben van jullie. Jullie leggen het vaak af van Feyenoord en Feyenoord van ons.Rare vraag, vind ik.
1 Omdat ze door geen enkele andere club al zo vaak van het veld geveegd zijn.
2 Omdat veel ex coaches/spelers achteraf toegeven hoe moeilijk het uitje naar Eindhoven altijd was.
3 Omdat statistieken hen daarin gelijk geven.
4 Omdat PSV door te winnen hen al op 4 punten achterstand kan zetten.
5 Omdat ze hun grote mond altijd gebruiken om hun angst te onderdrukken.
6 Omdat ze nog steeds die 0-4 in hun eigen betonbak niet vergeten zijn.
Omdat ....etcetera...
Hier hield de spreker op omdat hij het aantal argumenten rijkelijk voldoende vond
om iedereen te overtuigen die zich niet door de (Ajax) media laat indoctrineren.
Ik zal het proberenSucces zondag en zullen we afspreken dat we elkaar bij winst of verlies netjes feliciteren hier.?
Je opstelling is lastig te lezen..----------------------------------------Drommel----------------------------------------------
Mwene-------------------------Teze-----------------------Boscagli----------------------Mauro
-----------------------------------Veerman-----------------------------------------------
Doan----------------------------------------------------------------------------Guti
---------------------------------Gotze--------------------------------------------------
-----------------Romero/ Zahavi-------------------------------------Gakpo
Zoiets dus eerder ?
En bij een gelijkspel? Mogen we elkaar dan wel verrot schelden, please?Succes zondag en zullen we afspreken dat we elkaar bij winst of verlies netjes feliciteren hier.?