Op papier zouden we er dik afgaan inderdaad. Maar op papier zou je ook niet 1e staan en dat staan we wel.Dit wordt een walkover voor ajax helaas. 1-4. Zonder Sangare een slap middenveld en weinig stootkracht in de aanval.
Ik kijk naar het feit dat Schmidt geen enkele belangrijke wedstrijd met psv wint sinds zijn aanstelling. Waar doen we in Europa ook al weer in mee?Op papier zouden we er dik afgaan inderdaad. Maar op papier zou je ook niet 1e staan en dat staan we wel.
Daar trek ik me dan maar aan op.
6 punten tegen gae?Ik kijk naar het feit dat Schmidt geen enkele belangrijke wedstrijd met psv wint sinds zijn aanstelling. Waar doen we in Europa ook al weer in mee?
Tja, min of meer is elke wedstrijd net zo belangrijk, toch? Want vergooide PSV de kansen in de EL in de laatste wedstrijd of eerder?Ik kijk naar het feit dat Schmidt geen enkele belangrijke wedstrijd met psv wint sinds zijn aanstelling. Waar doen we in Europa ook al weer in mee?
Eerder.Tja, min of meer is elke wedstrijd net zo belangrijk, toch? Want vergooide PSV de kansen in de EL in de laatste wedstrijd of eerder?
Waarom met Drommel?Na vanavond zou ik zondag spelen met
Drommel
Mwene-Boscagli-Obispo-Mauro
Guti-Veerman
Gotze
Doan-Romero-Gakpo
Wel de beste tegenstander tot nu toe, al deed Telstar wel een gooi naar die titel vandaag natuurlijk.6 punten tegen gae?
Oja foutje. MvogoWaarom met Drommel?![]()
Zet dan ff in op winst voor ajaksMet drommel & zonder Sangare ben je 200% kansloos zondag ©Q
En zonder Drommel? Hebben we Mvogo nog?Met drommel & zonder Sangare ben je 200% kansloos zondag ©Q
Hij is wel wat lang voor een smurf...Dankzij de stuntelsmurf op doel en het lastig tot scoren komen ga ik er van uit dat dit een vervelende middag gaat worden.
Ik het grootste deel van de wedstrijd niet zien en ik denk dat ik daar blij om ben.
Grote stuntelsmurf.Hij is wel wat lang voor een smurf...
Met z'n rode mutsjeGrote stuntelsmurf.
Tja, verdedigend rondom nr. 10 moet het meer dicht zitten. De notoire onderpresteerders (Drommel, Götze) eruit. Dit moet het dan maar worden, al gooi je er wel een paar voor de leeuwen zo.
Mvogo
Mwene - Teze - Obispo - Mauro
Boscagli
Veerman - Doan - Guti
Vertessen - Gakpo