PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als Aadje het zegt komt het goed.
Nee, Penalty, niet deze.
adje1.jpg
 

Vrouwenteam Ajax kan vrijdag niet spelen door corona-uitbraak​

Ahem, dit opent perspectieven...waarmee ik niks zeg, zelfs niets insinueer...(a)
 
PSV-Telstar is morgen om 18:45 en Ajax-Excelsior Maassluis om 21:00. Daarbij moet Ajax zondag ook nog naar Eindhoven toe.

PSV heeft dus veel meer rust dan Ajax! Stelletje incompetenten daar bij de KNVB...

Jeetje.. ik hoop echt dat het goed komt met ze, Ams-Ehv is wel een wereldreis waar je goed voor moet voorbereiden en acclimatiseren 😭
 
PSV-Telstar is morgen om 18:45 en Ajax-Excelsior Maassluis om 21:00. Daarbij moet Ajax zondag ook nog naar Eindhoven toe.

PSV heeft dus veel meer rust dan Ajax! Stelletje incompetenten daar bij de KNVB...
Er is toch nooit rust bij Ajax. :cautious: Ze hebben er dus geen last van in De Bijlmer.
 
Zahavi en Romero in de spits?


 
----------------------------------------Drommel----------------------------------------------
Mwene-------------------------Teze-----------------------Boscagli----------------------Mauro
-----------------------------------Veerman-----------------------------------------------
Doan----------------------------------------------------------------------------Guti
---------------------------------Gotze--------------------------------------------------
-----------------Romero/ Zahavi-------------------------------------Gakpo

Zoiets dus eerder ?
 
----------------------------------------Drommel----------------------------------------------
Mwene-------------------------Teze-----------------------Boscagli----------------------Mauro
-----------------------------------Veerman-----------------------------------------------
Doan----------------------------------------------------------------------------Guti
---------------------------------Gotze--------------------------------------------------
-----------------Romero/ Zahavi-------------------------------------Gakpo

Zoiets dus eerder ?
Dan hou je het veld wel heel breed ;)

Drommel
Mwene - Teze - Boscagli - Mauro
Veerman
Doan - Guti
Gotze
Romero - Gakpo​

Ik zou compacter spelen, geintje. Maarre dit lijkt mij niet ons vaste systeem. Instellen op de tegenstander kan ik inkomen als je dat met het verleggen van wat accenten bereikt. Door de boel zo te husselen weet je sowieso dat er geen vastigheid is. Btw, Veerman, de man van de steekpass (zo zegt men) zou die niet wat meer naar voren moeten staan?
 
Zahavi en Romero in de spits?


Nee. Want PSV speelt niet met 2 spitsen. Al is het volgens Aad wel een optie tegen Ajax en dat denk ik ook. Maar dan met Gakpo en Vertessen in de spits.

Tegen Telstar neem ik aan de gewone opstelling. Misschien wat rust voor sommige spelers. Hopelijk Bakayoko bij de selectie.
 
Rare vraag, vind ik.

1 Omdat ze door geen enkele andere club al zo vaak van het veld geveegd zijn.
2 Omdat veel ex coaches/spelers achteraf toegeven hoe moeilijk het uitje naar Eindhoven altijd was.
3 Omdat statistieken hen daarin gelijk geven.
4 Omdat PSV door te winnen hen al op 4 punten achterstand kan zetten.
5 Omdat ze hun grote mond altijd gebruiken om hun angst te onderdrukken.
6 Omdat ze nog steeds die 0-4 in hun eigen betonbak niet vergeten zijn.
Omdat ....etcetera...

Hier hield de spreker op omdat hij het aantal argumenten rijkelijk voldoende vond
om iedereen te overtuigen die zich niet door de (Ajax) media laat indoctrineren. :)
1, 2 en 3: dit mag je wel verwachten van de nummer 1 en 2 van de eredivisie. Als je ergens van kan verliezen is het van de traditionele top 3. Waar wij het historisch lastig hebben van jullie. Jullie leggen het vaak af van Feyenoord en Feyenoord van ons.
4: zie hem eerst maar eens te winnen en dan nog is er niet veel aan de hand voor beide ploegen. 4 of 2 punten voorsprong met nog lange weg te gaan.
5: jij ziet het met je gekleurde bril als grote mond, ik zie het als fan als Amsterdamse bluf.
6: 0-4 in een veredeld oefenpotje, 5-0 als het om het echte werk gaat.

Succes zondag en zullen we afspreken dat we elkaar bij winst of verlies netjes feliciteren hier.?
 
----------------------------------------Drommel----------------------------------------------
Mwene-------------------------Teze-----------------------Boscagli----------------------Mauro
-----------------------------------Veerman-----------------------------------------------
Doan----------------------------------------------------------------------------Guti
---------------------------------Gotze--------------------------------------------------
-----------------Romero/ Zahavi-------------------------------------Gakpo

Zoiets dus eerder ?
Je opstelling is lastig te lezen..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan