O
Op Verzoek Verwijderd
Guest
Neem nog een borrelAch in een seizoen waarin Luuk de Jong in de spits staat nij Barca is het winnen van ajaks niwt iets waar je nog van opkijkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Neem nog een borrelAch in een seizoen waarin Luuk de Jong in de spits staat nij Barca is het winnen van ajaks niwt iets waar je nog van opkijkt.
Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.Bloed irritant dat er geen publiek bij is; terwijl dat in de uitwedstrijd wel het geval is. Wat mij betreft zou de KNVB deze wedstrijd allang verplaatst moeten hebben omdat deze heel beslissend is voor het kampioenschap.
Tactiek is vrij simpel; ietsje inzakken (niet teveel) en dan op snelheid die trage verdediging kloppen, is altijd veel ruimte achter.
- Linksback twijfelpuntje; Mwene zou ook kunnen om naar binnenkomende Antony in het gareel te houden. Maar felle Mauro doet het wel heel goed; die er bovenop zetten en Antony weer lekker laten ellebogen
- Guti is van de alternatieven die we nu hebben de minst slechtste keuze als vervanger van Sangare.
- Veerman 100% basis i.v.m. ruimte voor steekpasses en dramatische vorm Van Ginkel.
- Doan doet het goed maar hebben we niet veel aan verder van de goal. Vertessen des te meer
- Romero als aanspeelpunt om de bal nog wel enigszins vast te kunnen houden
Drommel
Teze / Boscagli / Obispo / Mauro
Veerman - Gotze - Guti
Vertessen - Romero - Gakpo
Ik ben bang dat zijn knie gewoon op is en dat er niet meer uit te halen is. Dat hij na dit seizoen er mee stop oid. Zo jammer; wat een geweldenaar was hij in eerdere periodesIk vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
Niet interessant? Directe concurrent dit...Makkelie fluit.
Voor wie het interessant vindt. Ikzelf eigenlijk niet zo. Gewoon goed spelen en winnen, dat is het enige wat belangrijk is.
In het begin van het seizoen vond ik 'm zeer behoorlijk. Alleen wat er nu van over is niet veel. Denk vooral heel veel angst voor een nieuwe blessure en dus niet 100% fit wat mij betreft.Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
Eerlijk is eerlijk, jij bent ook niet echt origineel als het over de KNVB gaat.Ze zijn niet echt creatief in de aanstellingen van scheidsrechters.
Mea culpa, ik ben bevooroordeeld over sommige scheidsrechters.Eerlijk is eerlijk, jij bent ook niet echt origineel als het over de KNVB gaat.
Speelt zichtbaar op 70 procent..Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
Echt? Zou je niet zeggen hoorMea culpa, ik ben bevooroordeeld over sommige scheidsrechters.
Wie had je liever gehad?020-adept Makkelie.
Dat wordt weer minimaal 1 strafschop tegen en een behoorlijk aantal onterechte vrije trappen voor 020.
Is er nou echt geen andere scheidsrechter te bedenken voor deze wedstrijd?
Ze zijn niet echt creatief in de aanstellingen van scheidsrechters.
Sommige?!?!?!?!?!?Mea culpa, ik ben bevooroordeeld over sommige scheidsrechters.
Ja hè. Dat wordt niks net als die ene smurf Romario toendertijd, daar had je ook niks aan..Zij gaan echt vernederd worden door de voorhoede van ajaks ben ik bang, tegen Groningen prima maar tegen de paar van ajaks die ze tegenover zich krijgen maken ze echt geen kans. Smurf Mauro met zijn 170 succes
Mee eens. Nog lekker 2 jaartjes Vitesse en stoppen.Eind van het seizoen graag contract ontbinden of transfervrij laten vertrekken. Voegt naar mijn idee weinig toe.
Hij heeft het seizoen onder Peter Bosz nog in zijn hoofd, dat was kamikazevoetbal. Overigens wel uiterst vermakelijk.Heb je het weer over kamikazevoetbal. Wat bedoel je daar precies mee?
Ik vond Ginkel tegen Grunn juist weer een wat minder uitgeputte indruk maken. De man heeft 3 jaar niet getraind, laat staan gespeeld. Dat heeft tijd nodig. Ik zou hem nog niet afschrijven. Ik zou ook niet mijn hele team aan hem ophangen, maar ik zou het gewoon nog even aanzien. Het is geen speler die je nog perse door moet verkopen, dus geef het even. Ook dit seizoen kan hij weer stappen maken, ook al is hij niet de eerste keuze.Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
Daarop zijn heel wat antwoorden mogelijk, van ludiek tot serieus.Wie had je liever gehad?
Ik heb het nu al een paar keer uitgelegd. Ook in SV is dat al meerdere malen besproken. Wel een beetje opletten jongemanHij heeft het seizoen onder Peter Bosz nog in zijn hoofd, dat was kamikazevoetbal. Overigens wel uiterst vermakelijk.
Tuig van de richel helemaal kapot schuppen, die Balkannazi als eerste.
Tot zo ver mijn analyse.