PSV - Ajax | Zondag 23 januari | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bloed irritant dat er geen publiek bij is; terwijl dat in de uitwedstrijd wel het geval is. Wat mij betreft zou de KNVB deze wedstrijd allang verplaatst moeten hebben omdat deze heel beslissend is voor het kampioenschap.

Tactiek is vrij simpel; ietsje inzakken (niet teveel) en dan op snelheid die trage verdediging kloppen, is altijd veel ruimte achter.

  1. Linksback twijfelpuntje; Mwene zou ook kunnen om naar binnenkomende Antony in het gareel te houden. Maar felle Mauro doet het wel heel goed; die er bovenop zetten en Antony weer lekker laten ellebogen :)
  2. Guti is van de alternatieven die we nu hebben de minst slechtste keuze als vervanger van Sangare.
  3. Veerman 100% basis i.v.m. ruimte voor steekpasses en dramatische vorm Van Ginkel.
  4. Doan doet het goed maar hebben we niet veel aan verder van de goal. Vertessen des te meer
  5. Romero als aanspeelpunt om de bal nog wel enigszins vast te kunnen houden

Drommel
Teze / Boscagli / Obispo / Mauro
Veerman - Gotze - Guti
Vertessen - Romero - Gakpo
Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
 
Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
Ik ben bang dat zijn knie gewoon op is en dat er niet meer uit te halen is. Dat hij na dit seizoen er mee stop oid. Zo jammer; wat een geweldenaar was hij in eerdere periodes
 
Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
In het begin van het seizoen vond ik 'm zeer behoorlijk. Alleen wat er nu van over is niet veel. Denk vooral heel veel angst voor een nieuwe blessure en dus niet 100% fit wat mij betreft.
 
020-adept Makkelie.
Dat wordt weer minimaal 1 strafschop tegen en een behoorlijk aantal onterechte vrije trappen voor 020.

Is er nou echt geen andere scheidsrechter te bedenken voor deze wedstrijd?
Ze zijn niet echt creatief in de aanstellingen van scheidsrechters.
 
Zij gaan echt vernederd worden door de voorhoede van ajaks ben ik bang, tegen Groningen prima maar tegen de paar van ajaks die ze tegenover zich krijgen maken ze echt geen kans. Smurf Mauro met zijn 170 succes
Ja hè. Dat wordt niks net als die ene smurf Romario toendertijd, daar had je ook niks aan..
Wat heeft zijn lengte er nou mee te maken, hij is wel lekker fel?
 
Ik vraag me bij van Ginkel af of het met dramatische vorm te maken heeft. Volgens mij is dit gewoon het hoogst haalbare van z'n spel.
Ik vond Ginkel tegen Grunn juist weer een wat minder uitgeputte indruk maken. De man heeft 3 jaar niet getraind, laat staan gespeeld. Dat heeft tijd nodig. Ik zou hem nog niet afschrijven. Ik zou ook niet mijn hele team aan hem ophangen, maar ik zou het gewoon nog even aanzien. Het is geen speler die je nog perse door moet verkopen, dus geef het even. Ook dit seizoen kan hij weer stappen maken, ook al is hij niet de eerste keuze.
 
Van Ginkel had een prima wedstrijd tegen Groningen als hij niet bij PSV zou spelen, maar bij een Twente of Vitesse. Ben benieuwd of ie nog het niveau gaat raken wat bij PSV nodig is.
 
Wie had je liever gehad?
Daarop zijn heel wat antwoorden mogelijk, van ludiek tot serieus.
Maar laten we eerst afwachten wat hij - en de tegenwoordig belangrijke VAR - er zondag van terecht brengen.
Een prestatie beoordeel je liefst achteraf, niet van te voren. ;)
 
Hij heeft het seizoen onder Peter Bosz nog in zijn hoofd, dat was kamikazevoetbal. Overigens wel uiterst vermakelijk.
Ik heb het nu al een paar keer uitgelegd. Ook in SV is dat al meerdere malen besproken. Wel een beetje opletten jongeman :rolleyes:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan