Przemyslaw Tyton

thijsslegers ‏@thijsslegers 22 min
#PSV-doelman #Tyton op weg naar #Elche uit de Spaanse Primera Division. Op huurbasis. Dadelijk meer op http://www.vi.nl

Prima. Hij ligt met twee seizoenen zonder basisplek gewoon moeilijk in de markt, dus verkopen lijkt me moeilijk. Heeft nog een tweejarig contract, na een seizoen keepen in de Primera Division kunnen we nog wel een paar miljoen voor hem krijgen, vermoed ik.

Vooral goed voor hemzelf als hij weer ergens kan gaan keepen. Die jongen moet gewoon ergens het vertrouwen krijgen, dan groeit hij hopelijk weer naar zijn oude niveau. Wij hebben in de tussentijd met Zoet een prima eerste keep, dus dit is het beste voor alle partijen.
 
Goed nieuws. Wel jammer want tyton is een prima keeper. Ik hoop dat hij het daar erg goed doet zodat we hem nog leuk kunnen verkopen.
 
Door PSV verhuurde doelman verliest basisplaats bij Spaanse werkgever

http://www.soccernews.nl/news/27654...an_verliest_basisplaats_bij_Spaanse_werkgever


8 tegendoelpunten in 4 wedstrijden en 2 fouten in de laatste wedstrijd kosten hem de kop.
Zijn vervanger Manu Herrera krijgt in de 1e wedstrijd al 5 goals om de oren tegen Real Madrid ( waarvan 4 van Ronaldo ).
Nu hebben ze bij Elche 2 keepers zonder vertrouwen.

Hadden met het oog op Madrid beter een wedstrijdje kunnen wachten....
 
Door PSV verhuurde doelman verliest basisplaats bij Spaanse werkgever

http://www.soccernews.nl/news/27654...an_verliest_basisplaats_bij_Spaanse_werkgever


8 tegendoelpunten in 4 wedstrijden en 2 fouten in de laatste wedstrijd kosten hem de kop.
Zijn vervanger Manu Herrera krijgt in de 1e wedstrijd al 5 goals om de oren tegen Real Madrid ( waarvan 4 van Ronaldo ).
Nu hebben ze bij Elche 2 keepers zonder vertrouwen.

Of ze hebben gewoon een *piep* verdediging :)
 
Heeft 30 wedstrijden gekeept, 44 goals tegen gekregen. Elche is inmiddels veilig. Hij heeft het dus best aardig gedaan bij Elche.

44 goals tegen in de Spaanse competitie is wel meer dan aardig voor een keeper die volgens velen hier minder is dan Zoet.
 
Ik vind Tyton anders nog steeds een prima doelman. Zou het niet erg vinden als ie plotsklaps toch terugkeert.
 
Ik vond Tytoń als tweede keeper beter dan Pasveer. Je hoorde hem nooit klagen in de media (of ligt dat aan mij?) en stond er wanneer hij nodig was.
Juist, gewoon zoals het hoort bij een tweede keeper, de eerste keeper als nummer 1 zien en hem sterker maken en geen praatjes om hem, een jonge keeper, onzeker te laten worden. Tyton was na zijn blessure een mietje geworden zonder enige uitstraling maar hij schikte zich in zijn rol en kwam nooit bijv vertellen dat PSV hem "niet voor niets heeft gehaald" en al dat soort praatjes. En als iemand dat echt mocht zeggen dan was het Tyton wel die voor 3 miljoen was gehaald en niet meneer Heracles Almelo die vanaf dag 1 wist dat hij als reservekeeper was gehaald.
 
Juist, gewoon zoals het hoort bij een tweede keeper, de eerste keeper als nummer 1 zien en hem sterker maken en geen praatjes om hem, een jonge keeper, onzeker te laten worden. Tyton was na zijn blessure een mietje geworden zonder enige uitstraling maar hij schikte zich in zijn rol en kwam nooit bijv vertellen dat PSV hem "niet voor niets heeft gehaald" en al dat soort praatjes. En als iemand dat echt mocht zeggen dan was het Tyton wel die voor 3 miljoen was gehaald en niet meneer Heracles Almelo die vanaf dag 1 wist dat hij als reservekeeper was gehaald.

Helemaal eens, ben benieuwd of hij een beetje over de angst heen is anders moet Zoet nog aardig aan de bak,als hij terug komt, in de voorbereiding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan