Przemyslaw Tyton

Oh, ik hou mezelf wel op de hoogte hier hoor. :D

Bacchus en ik zijn het fundamenteel oneens in deze. Dat kan. Helaas niet voor het eerst, maar ook dat kan. :p



Ik neem aan dat je de filmpjes ook hebt bekeken? Misschien dat je me dan de relevantie kan vertellen? Of wilde je slechts aantonen hoe doorsnee reddingen van m'n buurvrouw eruit zien?

Ik laat zien hoeveel nut die filmpjes van jouw hebben. Een wedstrijd tegen Eibar, nou nou. Dat kun je vergelijken met FC Dordrecht.
 
Ik laat zien hoeveel nut die filmpjes van jouw hebben. Een wedstrijd tegen Eibar, nou nou. Dat kun je vergelijken met FC Dordrecht.

Haha ja want gelukkig verricht hij geen prachtige reddingen in Camp Nou, Mestalla en Santiago Bernabeu. :D

Overigens dit topic... :clap:
 
Van Zoet zijn ook wel zulke filmpjes te maken. En van Tyton met wijfelend uitkomen, slechte communicatie met de verdediging ook. Het is maar net wat je wil (laten) zien.
 
Van Zoet zijn ook wel zulke filmpjes te maken. En van Tyton met wijfelend uitkomen, slechte communicatie met de verdediging ook. Het is maar net wat je wil (laten) zien.

Kom nou toch. Je hoeft mij niet uit de leggen hoe vertekend filmpjes kunnen zijn, echt niet. Maar iedereen kan toch wel zien dat de reddingen van Tyton van een heel ander kaliber zijn dan de "vallen als een zak aardappelen-reddingen" van Zoet?

En dan als alle argumenten uit de kast getrokken zijn, wordt er gezegd dat dit ook alleen maar tegen Eibar is, terwijl er prachtige reddingen tegen Barcelona, Valencia en Real Madrid tussen zitten...
 
Tyton deze zomer terughalen en onder de lat zetten. Voetballend zijn het allebei geen helden. Per saldo ga je er dus niet op achteruit. Echter, Tyton is een veel betere keeper. Atletischer, groter bereik, betere reflexen en een goede uitstraling. Tyton heeft even zelfvertrouwen getankt met indrukwekkende statistieken voor Eibar. Laat maar komen en verkoop twijfelaar Zoet. Pakt geen punten voor de ploeg.
 
Mijn hart gaat ook meer naar Tyton dan naar Zoet.

Tyton is leuker om naar te kijken, kan prachtig naar de kruising duiken. Maar zijn uittrappen waren zowaar nog slechter dan die van Zoet, en als ik goed herinner was Tyton bij hoge ballen van de zijkanten ook geen geweldenaar.

Zoet is saaier, maar denk ik niet minder. Wel stabieler, jonger en als toetje ook nog eens Nederlands.

Eentje moet er sowieso weg, allebei te goed voor de bank. Hopen dat je nog wat geld voor Tyton kan vangen. Miljoentje of twee, drie?
 
Kom nou toch. Je hoeft mij niet uit de leggen hoe vertekend filmpjes kunnen zijn, echt niet. Maar iedereen kan toch wel zien dat de reddingen van Tyton van een heel ander kaliber zijn dan de "vallen als een zak aardappelen-reddingen" van Zoet?

En dan als alle argumenten uit de kast getrokken zijn, wordt er gezegd dat dit ook alleen maar tegen Eibar is, terwijl er prachtige reddingen tegen Barcelona, Valencia en Real Madrid tussen zitten...
En wat is je punt eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Je kunt Zoet nu natuurlijk niet zomaar uithalen of verkopen, de man is kampioen en zit bij de top met de minste tegengoals ( zeer opmerkelijk, als je ziet dat je achter grabbelaars hebt als Zoet, Rekik en Bruma ) maar hoe ze het hebben geklaard is bijzaak, het klusje is geklaard.

Op papier zijn ze alle 3 dus dit seizoen goed en geslaagd, maar in praktijk weet iedereen dat ze alle 3 even makkelijk ruk + geniaal kunnen zijn, dus onzekere factoren dat zeker. Maar iemand vervangen of inruilen na de kampioenschap gaat wel heel ver, dus al komt Tyton terug dan hoort die begin van het seizoen alsnog gaan vechten om te bewijzen dat die een kansje maakt.

Het is geen Issakson figuur waar je fulltime met geknepen billetjes moet zitten, maar af en toe is Zoet wel behoorlijk sloom in zijn doen en denk wijze, waar je Tyton met zijn kleine hoofdje 65x ziet draaien en om zich heen kijken bij corners, staat Zoet er ontspannen bij en kijkt alleen naar de bal, zo zijn er veel dingen waar je kwaliteit of onzekerheid kan afmeten bij die 2.
 
En wat is je punt eigenlijk?

Aan deze post? Nou, precies zoals het er staat. :D

Het was een antwoord op een eerdere post dat filmpjes een vertekend beeld geven. Ik onderschrijf dat, alleen moet er wel materiaal zijn om die filmpjes te maken. In de filmpjes van Zoet worden anderhalve minuut aan de opkomst op het veld en zijn uittrappen besteed. Dan weet je genoeg lijkt me. Vervolgens zegt Rob "Ja, maar het is maar tegen Eibar", waarop ik reageer met dat er prachtige reddingen tussen zitten tegen Barcelona, Real Madrid en Valencia. Dat is wel andere koek dan een simpele redding tegen VVV Venlo.
 
Ja, Zoet speelt daar ook elk seizoen natuurlijk. Geweldige meetfactor.

En welke meetfactor heeft Zoet? Zijn seizoen bij RKC? Of zijn geweldige kampioenseizoen waarin hij één van de twee dissonanten was?
 
Aan deze post? Nou, precies zoals het er staat. :D

Het was een antwoord op een eerdere post dat filmpjes een vertekend beeld geven. Ik onderschrijf dat, alleen moet er wel materiaal zijn om die filmpjes te maken. In de filmpjes van Zoet worden anderhalve minuut aan de opkomst op het veld en zijn uittrappen besteed. Dan weet je genoeg lijkt me. Vervolgens zegt Rob "Ja, maar het is maar tegen Eibar", waarop ik reageer met dat er prachtige reddingen tussen zitten tegen Barcelona, Real Madrid en Valencia. Dat is wel andere koek dan een simpele redding tegen VVV Venlo.
Niet te volgen gewoon, een warrig verhaal, snap het nog steeds niet:p:D
 
Terug
Bovenaan Onderaan