Przemyslaw Tyton

Hoeft ook niet, daar hebben we een eerste keeper voor.

Ik vind het niet realistisch om twee 'eerste keepers' te hebben, dat is in mijn ogen geen gezonde situatie. Ik zie dus liever gewoon een duidelijke onderverdeling. Een ervaren, Nederlandse tweede keep, die de eerste man ondersteunt, en er als het even nodig is er staat. Iemand als Ten Rouwelaar past prima in dat straatje.

Edit: maar goed, als ik moet kiezen tussen Tyton op de bank of Tyton weg en dat vervolgens Gomes gecontracteerd wordt, dan zou ik met pijn in m'n hart Przemyslaw op de bank zetten. Is 'ie veel te goed voor, en hij verdient het om ergens te keepen, maar het is niet anders. Wellicht kunnen we hem in de winter verkopen, als het Gomes-gevaar is geweken.

Maar denk jij niet dat door de stevige concurrentie het beste naar boven wordt gehaald?
 
Maar denk jij niet dat door de stevige concurrentie het beste naar boven wordt gehaald?

Daar geloof ik niet zo in. Een keeper moet gewoon vertrouwen hebben. Daarbij verziekt iemand als Tyton ongewild ook de sfeer in de groep, denk ik. Die jongen is geknakt, daar zal niet veel stevige concurrentie meer uitkomen.
 
Hoeft ook niet, daar hebben we een eerste keeper voor.

Ik vind het niet realistisch om twee 'eerste keepers' te hebben, dat is in mijn ogen geen gezonde situatie. Ik zie dus liever gewoon een duidelijke onderverdeling. Een ervaren, Nederlandse tweede keep, die de eerste man ondersteunt, en er als het even nodig is er staat. Iemand als Ten Rouwelaar past prima in dat straatje.

Edit: maar goed, als ik moet kiezen tussen Tyton op de bank of Tyton weg en dat vervolgens Gomes gecontracteerd wordt, dan zou ik met pijn in m'n hart Przemyslaw op de bank zetten. Is 'ie veel te goed voor, en hij verdient het om ergens te keepen, maar het is niet anders. Wellicht kunnen we hem in de winter verkopen, als het Gomes-gevaar is geweken.

Pasveer vind ik wel een prima reservekeeper. Daarnaast vind ik ook Coutinho een beter alternatief dan Ten Rouwelaar.
 
Je kan ook overdrijven he.
Dat kan. Geeft niks, de volgende keer realiseer je je dat waarschijnlijk wel op tijd. (Y)

Vergeef me dat ik mijn mening niet eerst even bij jou heb getoetst. Tevens -niet zo heel gemeende- excuses op voorhand, want dat gaat vaker voorkomen.
 
Tyton is inderdaad wel héél droevig aan het spelen. Die bal tegen AZ had hij moeten hebben, althans, dat zou toch z'n sterke punt moeten zijn. Bij die goal van Groningen zag hij er óók niet lekker uit. En dat meevoetballen, dat kan simpelweg niet meer in het hedendaagse voetbal. Je moet als keeper ook een bal bij een medespeler kunnen krijgen. Valdes bij FC Barcelona is een mooi voorbeeld, die doet praktisch gewoon mee in de opbouw. Heel belangrijk wil je snel de controle hebben op het veld. Wanneer je keeper als die een bal krijgt, de bal meteen over de zijlijn speelt, krijg je nooit rust in je spel.
 
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik smacht naar de dag dat Zoet weer terug is.
Ik was al geen fan, dat moge duidelijk zijn, maar momenteel lijkt hij nog hopelozer uit vorm. Gisteren één alerte ingreep bij die doorbraak (wat regel zou moeten zijn, ipv uitzondering) en die halve redding, die door Hendrix uit de doelmond werd gepeerd. Verder was het volkomen ruk. Élke speler die 1 op 1 met hem komt te staan, mag die bal zo door z'n beentjes, of erlangs schuiven. Ongelofeloos, wat een droevig niveau heeft die jongen.
Isaksson II...
 
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik smacht naar de dag dat Zoet weer terug is.

Zoet is goed bezig dit seizoen. Hij straalt rust uit, is solide en pakt zo af en toe punten. Voor PSV-begrippen een heel behoorlijke keeper dus. Zo gek vind ik het dus niet dat je uitkijkt naar de terugkeer van Zoet. :)
 
Is dit nu een ontzettend ongepaste opmerking van je?

Ja Martha, dat mag jij vragen, en ja, dat is een ongepaste opmerking!

Overigens, dit kan psychologisch wel eens een, letterlijk, heel gevoelige klap zijn voor Tyton. Hij leek net zijn angst een beetje te overwinnen maar dit hakt er ongetwijfeld weer flink in.
Murphy in het kwadraat!
 
Update doelman Przemyslaw Tyton
27 oktober 2013 16:00
In de blessuretijd van Roda JC-PSV liep Przemyslaw Tyton een blessure op, waardoor de wedstrijd geruime tijd stil gelegd moest worden. De eerste berichten uit het ziekenhuis zijn dat hij het naar omstandigheden goed maakt, helder is en nader onderzoek zal krijgen. Over de hersteltermijn van Tyton is op dit moment nog geen indicatie te geven.
Gelukkig dat het mee lijkt te vallen.

Ja Martha, dat mag jij vragen, en ja, dat is een ongepaste opmerking!

Overigens, dit kan psychologisch wel eens een, letterlijk, heel gevoelige klap zijn voor Tyton. Hij leek net zijn angst een beetje te overwinnen maar dit hakt er ongetwijfeld weer flink in.
Murphy in het kwadraat!
Inderdaad, enorm vervelend voor die jongen.
 
Echt onvoorstelbaar veel pech, dat net hem dit weer overkomt. Hij was ook net zo lekker aan het keepen. Balen. :(
 
Overigens, dit kan psychologisch wel eens een, letterlijk, heel gevoelige klap zijn voor Tyton. Hij leek net zijn angst een beetje te overwinnen maar dit hakt er ongetwijfeld weer flink in.
Murphy in het kwadraat!

Ik ben nooit fan van hem geweest, hij was en is altijd al een onzeker factor wat niks uitstraalde of pakte, maar dan nog gun hem geen gebroken nek toe, wel een baantje in de kantine uiteraard.
 
Ik ben nooit fan van hem geweest, hij was en is altijd al een onzeker factor wat niks uitstraalde of pakte, maar dan nog gun hem geen gebroken nek toe, wel een baantje in de kantine uiteraard.

Wat denk je, ik wissel de ene rare reactie met de andere rare reactie af?
 
Wat denk je, ik wissel de ene rare reactie met de andere rare reactie af?

Niks raars aan, is een directe vorm van mening geven met een vleugje sarcasme, niks negatiefs of slechts bedoeld
Ik heb niks met hem, Blijf het een een te grote zwakke schakel vinden, is natuurlijk alleen jammer dat die nou net op deze manier exit is. Ik was zelf lang keeper en zo iets kan gebeuren, ongelukkig maar gebeurt, vaak met je schouders,rug of elleboog alleen tikt hij het nu met z'n hoofd. Hij maakt het verder zover ik het lees goed dus reden tot huilen is ook weer niet nodig :)
 
Niks raars aan, is een directe vorm van mening geven met een vleugje sarcasme, niks negatiefs of slechts bedoeld
Ik heb niks met hem, Blijf het een een te grote zwakke schakel vinden, is natuurlijk alleen jammer dat die nou net op deze manier exit is. Ik was zelf lang keeper en zo iets kan gebeuren, ongelukkig maar gebeurt, vaak met je schouders,rug of elleboog alleen tikt hij het nu met z'n hoofd. Hij maakt het verder zover ik het lees goed dus reden tot huilen is ook weer niet nodig :)

Je had je sarcasme op een wat spitsvondigere manier kunnen uiten. Of gewoon helemaal niets opmerken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan