Przemyslaw Tyton

Mocro

Trainer Coach
Eerste shirt Tyton uit handen Willy van der Kuylen

16 augustus 2011 16:45
Przemyslaw Tyton heeft dinsdagmiddag uit handen van clubicoon Willy van der Kuylen zijn eerste PSV-shirt ontvangen. Dat vond plaats op De Herdgang, nadat eerder op de dag de overeenkomst tussen PSV en Roda JC was rondgekomen. Op het trainingscomplex overhandigde Van der Kuylen de Pool het keeperstenue met rugnummer 21.


99282ee6-5706-4b57-8a25-b0d175975d4b_ShirtoverhandigingTyton4681.jpg
Przemyslaw Tyton heeft dinsdagmiddag zijn eerste PSV-shirt ontvangen.​
bffb3ad4-0e00-406f-8bc5-8585629a493b_PSVlogo-15x15.gif

PSV TV

“Heel veel succes gewenst”, zei Van der Kuylen tegen Przemysław Tyton, die komend seizoen op huurbasis overkomt van Roda JC. Een dag eerder had Van der Kuylen al het eerste shirt overhandigd aan verdediger Timothy Derijck. Later op PSV TV een sfeerimpressie van de shirtoverhandiging en een gesprek met Przemysław Tyton.
5a91daaf-8765-460c-8d51-111a526b2660_ShirtoverhandigingTyton4682.jpg
Przemyslaw Tyton gaat bij PSV met rugnummer 21 spelen.​

Denk dat er afscheid genomen zal worden van Cassio.
 
Laatst bewerkt:
PSV brengt bod uit op Tyton

15 augustus 2011

Ook voor de keeperspositie komt PSV dan toch in actie. Tegenover het Eindhovens Dagblad heeft technisch directeur Gerard Wielaert van Roda JC bevestigd dat PSV een bod heeft uitgebracht op Roda JC keeper Przemyslaw Tyton. Details wilde Wielaert verder niet prijsgeven tegenover de Eindhovense krant.



Denk dat er afscheid genomen zal worden van Cassio.

Of van Isaksson.
 
Dat ze hem transfervrij laten vertrekken? Want ik denk niet dat iemand voor hem zal komen.

We weten wat Isaksson kan en ook niet kan, maar is Tyton de gedroomde opvolger van Isaksson? Ik en hem niet zo heel erg goed ...
 
Op zich hee goede keeper. Maar met Vorm en Velthuizen had je 2 goede mogelijkheden die goedkoper waren..., dus snap t niet echt. 1,8m voor Vorm of 3m voor Tyton..., tja..., zelfs transfervrije Velthuizen...
Fijn als er serieuze concurrentie komt voor Andreas, dat wel!
 
We weten wat Isaksson kan en ook niet kan, maar is Tyton de gedroomde opvolger van Isaksson? Ik en hem niet zo heel erg goed ...

Ja, hij heeft nog betere reflexen, komt veel sterker uit, meer uitstraling, etc.

Op zich hee goede keeper. Maar met Vorm en Velthuizen had je 2 goede mogelijkheden die goedkoper waren..., dus snap t niet echt. 1,8m voor Vorm of 3m voor Tyton..., tja..., zelfs transfervrije Velthuizen...
Fijn als er serieuze concurrentie komt voor Andreas, dat wel!

Als ik tussen Velthuizen, Vorm en Tyton moet kiezen, dan zou ik altijd voor Tyton gaan. Ondanks dat hij geen Nederlander is.

Velthuizen heeft een seizoen op de bank gezeten en bij Vitesse was hij aardig maar niet top. Vorm is een keeper van 1,83m, daar ben ik sowieso geen voorstander van. Zit wel een goede kop op, maar is in mijn ogen toch een net-niet keeper. Tyton is 1,95m en dan staat er wel iemand.
 
2 dingen die ik me afvraag,

1. Gaat Isaksson dan weg of blijven we met 4 keepers zitten.
2. Zal Tyton niet in de weg lopen van Zoet volgend seizoen.

Dan zou je in principe moeten hopen dat Tyton een Perfect seizoen draait en dat we hem volgende zomer voor de hoofdprijs kunnen verkopen.
 
2 dingen die ik me afvraag,

1. Gaat Isaksson dan weg of blijven we met 4 keepers zitten.
2. Zal Tyton niet in de weg lopen van Zoet volgend seizoen.

Dan zou je in principe moeten hopen dat Tyton een Perfect seizoen draait en dat we hem volgende zomer voor de hoofdprijs kunnen verkopen.

Volgens Slegers mag en wil Cassio vertrekken. Tyton is dan serieuze concurrent voor de positie van 1ste keeper.

Volgend jaar keept Tyton wel een EK en als hij echt geweldig is, zou je Zoet nog een jaar kunnen verhuren.
 
Da's mooi.

Maar dan moet je wéér 3 mil uit geven, en straks als je matavz wil nog eens 7.
Kom je uiteindelijk op zo'n 30 miljoen aan transfers binnengehaalt...

Als je Tyton haalt, wat ik hoop en nog eens Matavz en Derijck bij de selectie moet er toch veel meer mogelijk zijn dan op dit moment is.

Tyton kan punten pakken en is bekend in de eredivisie.:D
 
Wordt wel is tijd om te vernieuwen qua keepers Isaksson en Cassio zijn niet echt goed om maar te zeggen en stralen niks uit zijn cker geen punten pakkers.

Dan zou Tyton geen slechte keus zijn laat Zoet maar 2 jaar bij een eredivisie club elk weekend spelen is goed om ervaring op te doen.
Om daarna 1 keeper van Psv te worden en Tyton weer door te verkopen.


Maar wat zou er achter zitten hebben we soms een bod op Isaksson gehad.
Of gaat Isaksson straks plaats maken op de bank.
Hoop het 1e scheelt weer in de salariskosten.
 
Wordt wel is tijd om te vernieuwen qua keepers Isaksson en Cassio zijn niet echt goed om maar te zeggen en stralen niks uit zijn cker geen punten pakkers.

Dan zou Tyton geen slechte keus zijn laat Zoet maar 2 jaar bij een eredivisie club elk weekend spelen is goed om ervaring op te doen.
Om daarna 1 keeper van Psv te worden en Tyton weer door te verkopen.


Maar wat zou er achter zitten hebben we soms een bod op Isaksson gehad.
Of gaat Isaksson straks plaats maken op de bank.
Hoop het 1e scheelt weer in de salariskosten.

Idd

Zoet gewoon dit seizoen bij RKC en volgend seizoen bij een club als Nec/Roda JC laten keepen elke week.

Cassio, Sinouh + Isaksson zullen over 2 jaar wel weg zijn gok ik zo, mischien dat Sinouh nog wel blijft maar dan heb je iig Zoet, Tyton...
Een groot talent + een goede keeper.
 
Ik juich zijn komst zeer toe.
Isaksson is volgens mij de grootste oorzaak van het paniekvoetbal op eigen helft. Er heerst geen rust. Een balletje terug naar de keeper brengt altijd risico's met zich mee. Bij elke hoge bal is het billenknijpen omdat hij niet uit durft te komen. Ach, de zwakke punten van Andreas zijn bekend...
 
......zijn idd bekend, maar de prioriteiten liggen toch echt op andere vlakken.
En Tyton zal IN EERSTE INSTANTIE nog geen eerste keeper worden vrees ik.
Breedteaankopen zijn in dit stadium niet erg belangrijk vind ik.

TENZIJ....en daar hopen we dan op.....er interesse is voor Isaksson?? OF dat hij transfervrij weg mag??
 
Volgens Slegers mag en wil Cassio vertrekken. Tyton is dan serieuze concurrent voor de positie van 1ste keeper.

Volgend jaar keept Tyton wel een EK en als hij echt geweldig is, zou je Zoet nog een jaar kunnen verhuren.

Oke, ik had het nog niet mee gekregen dat Cassio weg mag!
Tja ik vind het onzin dat je Tyton gaat halen als je Isaksson, Cassio en Sinouh nog hebt. (Vooral het salaris van Isaksson is gewoon te hoog om op de bank te zitten).
 
......zijn idd bekend, maar de prioriteiten liggen toch echt op andere vlakken.
En Tyton zal IN EERSTE INSTANTIE nog geen eerste keeper worden vrees ik.
Breedteaankopen zijn in dit stadium niet erg belangrijk vind ik.

TENZIJ....en daar hopen we dan op.....er interesse is voor Isaksson?? OF dat hij transfervrij weg mag??

Volgens Slegers mag/wil Cassio weg. In dat geval is het ineens ook gewoon een prioriteit geworden.
 
Ik juich zijn komst zeer toe.
Isaksson is volgens mij de grootste oorzaak van het paniekvoetbal op eigen helft. Er heerst geen rust. Een balletje terug naar de keeper brengt altijd risico's met zich mee. Bij elke hoge bal is het billenknijpen omdat hij niet uit durft te komen. Ach, de zwakke punten van Andreas zijn bekend...

Tyton is ook een lijn keeper die elke teruggespeelde bal, gelijk blind naarvooren trapt. Ook niet verstandig van Brands richting Zoet! Datwordt nog 4 jaar verhuur.
 
Ik juich zijn komst zeer toe.
Isaksson is volgens mij de grootste oorzaak van het paniekvoetbal op eigen helft. Er heerst geen rust. Een balletje terug naar de keeper brengt altijd risico's met zich mee. Bij elke hoge bal is het billenknijpen omdat hij niet uit durft te komen. Ach, de zwakke punten van Andreas zijn bekend...

Andreas wint geen wedstrijden voor ons, jammer. Tyton is een fantastische keeper en hij is welkom. Kern van het probleem ligt in de defensie van dit PSV. Zo lang dit niet op orde is, is het prijs schieten bij PSV en kan de nieuwe keeper (Tyton) ook niet tegen op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan