Phillipp Max (V)

Hij heeft met Schmidt gesproken. Tja, als die charismatische hunk op je inspreekt ontkom je er niet meer aan natuurlijk :maniac:

Dus hoe krijgen we Schmidt in dezelfde ruimte als Messi?:maniac:

On topic: Zeer positief over deze transfer. Mooi om te lezen dat dit een speler was die op het lijstje stond sinds 2016 toen hij tegen Lozano moest spelen op de Olympische spelen. Dat geeft in ieder geval aan dat er een lijstje is...

Ben alleen wel bang dat door deze vrij dure linksback er of nog maar 1 versterking voor de as wordt gehaald, of dat de middenvelder toch weer een huurling wordt.
 
Dus hoe krijgen we Schmidt in dezelfde ruimte als Messi?:maniac:

On topic: Zeer positief over deze transfer. Mooi om te lezen dat dit een speler was die op het lijstje stond sinds 2016 toen hij tegen Lozano moest spelen op de Olympische spelen. Dat geeft in ieder geval aan dat er een lijstje is...

Ben alleen wel bang dat door deze vrij dure linksback er of nog maar 1 versterking voor de as wordt gehaald, of dat de middenvelder toch weer een huurling wordt.
Geeft ook aan dat het verhaal deze speler puurt op de radar is gekomen door Schmidt naar het rijk der fabelen verwezen kan worden. Dat de aanwezigheid van Schmidt geholpen heeft in zijn komst is mogelijk een ander verhaal.
 
Geeft ook aan dat het verhaal deze speler puurt op de radar is gekomen door Schmidt naar het rijk der fabelen verwezen kan worden. Dat de aanwezigheid van Schmidt geholpen heeft in zijn komst is mogelijk een ander verhaal.

Denk dat die invloed best groot is. Schmidt is Duits, dus kan natuurlijk op die sentimenten in en Max zijn eigen taal op hem inpraten. Charismatische kerel die een duidelijke visie kan voorleggen en zijn voetbalvisie kan verkopen. Ik vraag mij echt af hoe dat was gegaan als Cocu en Van Bommel dat gesprek hadden gevoerd.
 
Denk dat die invloed best groot is. Schmidt is Duits, dus kan natuurlijk op die sentimenten in en Max zijn eigen taal op hem inpraten. Charismatische kerel die een duidelijke visie kan voorleggen en zijn voetbalvisie kan verkopen. Ik vraag mij echt af hoe dat was gegaan als Cocu en Van Bommel dat gesprek hadden gevoerd.
Ja, dat kan best, ik ageer slechts tegen de stelling dat deze naam niet op de radar stond voordat Schmidt kwam.
 
Op de voetbaldiscord server waar ik op zit maar even met wat Duitsers in het ''Bundesliga'' kanaal gesproken. Ze vinden het een fantastische transfer voor PSV en stellen dat als hij zijn vorm kan vasthouden, hij een fantastische speler is. Binnen hun kringen was het zelfs een tijdje een vraag waarom hij nog geen oproep voor Duitsland had gehad. Ze stellen dat hij defensief niet altijd de sterkste is (hoewel niet slecht), maar dat hij dit ruim compenseert met zijn snelheid, bewegelijkheid en voetballend vermogen (zie goals/assists). 8m vinden ze een koopje.

''Jullie hadden Angelino, toch?''
Ik: Ja.
''Daar lijkt ie wel op, gaan jullie veel plezier aan beleven.''
 
Ik ben vooral blij dat er weer een linksback is. :)
Het wordt voor PSV supporters nu wel belangrijk om een woordje Duits te kunnen spreken nu de club meer en meer Duits wordt. ;)
 
Ja, dat kan best, ik ageer slechts tegen de stelling dat deze naam niet op de radar stond voordat Schmidt kwam.

Als jij 40 uur per week naar spelers mag kijken, staat bijna iedere speler ook op jouw lijstje. Er staan honderden spelers op lijstjes. Dat wil alleen niet zeggen dat ze dan meteen ook haalbaar zijn. Met het aantrekken van Schmidt (en zijn assistenten) hebben we niet alleen een goede trainer maar ook een heel nieuw netwerk aangetrokken. Als Pep morgen naar FC Kopenhagen vertrekt, krijgt Kopenhagen spelers die er eerder niet naar zouden hebben omgekeken. Om Pep. De meeste trainers hebben die aantrekkingskracht niet. Sommigen wel. Ik denk dat onze Roger dat in bepaalde mate wel heeft in Duitsland.
 
Denk dat die invloed best groot is. Schmidt is Duits, dus kan natuurlijk op die sentimenten in en Max zijn eigen taal op hem inpraten. Charismatische kerel die een duidelijke visie kan voorleggen en zijn voetbalvisie kan verkopen. Ik vraag mij echt af hoe dat was gegaan als Cocu en Van Bommel dat gesprek hadden gevoerd.
Van Bommel is als Limburger al halfduits. En ik denk dat hij als eerste niet-Duitse aanvoerder van Bayern vast wel een paar woordjes Duits spreekt.
 
Als jij 40 uur per week naar spelers mag kijken, staat bijna iedere speler ook op jouw lijstje. Er staan honderden spelers op lijstjes. Dat wil alleen niet zeggen dat ze dan meteen ook haalbaar zijn. Met het aantrekken van Schmidt (en zijn assistenten) hebben we niet alleen een goede trainer maar ook een heel nieuw netwerk aangetrokken. Als Pep morgen naar FC Kopenhagen vertrekt, krijgt Kopenhagen spelers die er eerder niet naar zouden hebben omgekeken. Om Pep. De meeste trainers hebben die aantrekkingskracht niet. Sommigen wel. Ik denk dat onze Roger dat in bepaalde mate wel heeft in Duitsland.
Dat is zo, maar aantrekkingskracht is natuurlijk niet hetzelfde als een netwerk.
 
Ik blijf een beetje moeite met die John-credits hebben. Tuurlijk, dit vak moet je leren en dat heeft tijd nodig. Maar dit komt allemaal uit de koker en uit het netwerk van de huidige technische staf. Dat zijn namelijk de karakters met wie die spelers willen werken. Dat en kans op succes.
Als John de Jong credits wil, moet hij Hendrix, Guti, Romero en Doan voor de hoofdprijs zien te verpatsen. Dan zijn de credits voor hem. Dit ( en de transfer van de keeper) is louter en alleen te danken aan het netwerk van de technische staf.

dan zou je alsnog John de credits mogen geven: hij is uiteindelijk degene die Schmidt naar Eindhoven haalde ;)
 
dan zou je alsnog John de credits mogen geven: hij is uiteindelijk degene die Schmidt naar Eindhoven haalde ;)

Soms zit je gewoon even in het goede wiel. Soms ben je assistent van Van Gaal en deel je mee in de euforie. Soms sta je er daarna ineens alleen voor en valt alles in duigen. Maar goed, als we John dan toch credits moeten geven, dan is het wel dat hij Schmidt heeft binnengehaald. Al neem ik wel aan dat Toon het woord heeft gedaan. ;)
 
Als JdJ spelers als Guti, Doan en Baumgartl voor bijna dezelfde prijs kan slijten aan andere clubs, dan krijgt hij alle credits, ook van mij. (dure) Spelers aantrekken is vaak makkelijker dan spelers goed kunnen verkopen. Dan komt het er op je vaardigheden en persoonlijkheid in de onderhandelingen en dan pas bouw je in de voetbalwereld een naam op.
 
Als JdJ spelers als Guti, Doan en Baumgartl voor bijna dezelfde prijs kan slijten aan andere clubs, dan krijgt hij alle credits, ook van mij. (dure) Spelers aantrekken is vaak makkelijker dan spelers goed kunnen verkopen. Dan komt het er op je vaardigheden en persoonlijkheid in de onderhandelingen en dan pas bouw je in de voetbalwereld een naam op.

PSV verkoopt al jaren spelers voor veel te weinig geld. Wat dat betreft heeft PSV al een naam opgebouwd in de voetbalwereld. Dat verander je niet zomaar en zeker John de Jong niet. :cautious:
Er kan natuurlijk wel een begin gemaakt worden door spelers niet voor een appel en een ei of een habbekrats te laten vertrekken.
 
Ik vind het sowieso wel mooi. Hij kon naar Barcelona, maar ja, hij wil graag om de prijzen spelen, dus PSV was een betere optie.

Helemaal mooi zou zijn als hij zijn voornaam op het shirt draagt, in een aangepast lettertype:

Philipp.jpg

Mag van mij ook op de voorkant.
 

Mooi interview. Komt ook wel over als een slimme en sympathieke jongen :grin: Ooit begonnen met rugnummer 31 in zijn profcarriere, en wil daarom ook met dat nummer spelen. Staat zelfs op zijn arm als tatoeage.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het sowieso wel mooi. Hij kon naar Barcelona, maar ja, hij wil graag om de prijzen spelen, dus PSV was een betere optie.

Helemaal mooi zou zijn als hij zijn voornaam op het shirt draagt, in een aangepast lettertype:

Bekijk bijlage 2238

Mag van mij ook op de voorkant.

En aan de andere kant:

images
 
Terug
Bovenaan Onderaan