Phillipp Max (V)

Opgeroepen voor deutschland! (Bron nu.nl)Hopelijk heeft jogi, de pot van gister niet gezien anders bedenkt hij zich nog.
De hoop is juist dat dat wel gaat gebeuren. Laat hem maar lekker uitrusten hier want hij is niet meer zo dynamisch en scherp meer als de eerste weken.
Je weet wel die voetballers hebben het zo zwaar dat 2 wedstrijden per week spelen veel te veel gevraagd is.
 
De hoop is juist dat dat wel gaat gebeuren. Laat hem maar lekker uitrusten hier want hij is niet meer zo dynamisch en scherp meer als de eerste weken.
Je weet wel die voetballers hebben het zo zwaar dat 2 wedstrijden per week spelen veel te veel gevraagd is.
Max is inderdaad fysiek leeg, getuige ook zijn plaats op de bank tegen ADO.

Maar opgeroepen worden voor de Mannschaft is iets prachtigs. Ik geloof dat die ervaring en beloning een veel grotere boost geven dan een weekendje vrij.
 
De hoop is juist dat dat wel gaat gebeuren. Laat hem maar lekker uitrusten hier want hij is niet meer zo dynamisch en scherp meer als de eerste weken.
Je weet wel die voetballers hebben het zo zwaar dat 2 wedstrijden per week spelen veel te veel gevraagd is.
De ene keer moeten ze rusten, de andere keer geeft zo’n uitnodiging juist een boost. Ik denk inderdaad dat Corona heel veel onrust oplevert. Niet weten wie je kunt opstellen. Dat leidt enorm af en zorgt voor twijfel. Verder kunnen spelers (en mensen in het algemeen) een hoop aan. Zowel positief als negatief. De Stones kunnen op hun 75e nog prima 4 avonden in de week 2,5 uur spelen voor 80.000 man. Dat is dezelfde druk als topsport. Het feit dat PSV momenteel zo wisselvallig is, is in mijn ogen niks anders dan de bevestiging dat de balans in de selectie niet op orde is. Er is veel potentie, maar als het even niet wil ziet het er ook niet uit en ben je een prooi voor heel veel tegenstanders. Ik denk dat dat vooral met de verdediging te maken heeft. Max en Denzel zijn opkomende backs. Ze zijn verdedigend geen Van Tiggelen, maar moeten het meer van hun voorwaartse drive hebben. Prima. Maar zet er dan een centrum tussen dat dat op kan vangen. Dat is wat we missen. 2 bazen in het centrum. Niet nóg meer spelers die het vooral van hun voorwaartse drive moeten hebben.
 
Laatst bewerkt:
Max is inderdaad fysiek leeg, getuige ook zijn plaats op de bank tegen ADO.

Maar opgeroepen worden voor de Mannschaft is iets prachtigs. Ik geloof dat die ervaring en beloning een veel grotere boost geven dan een weekendje vrij.
Ik vraag me af op basis van wat. Ja, statistisch gezien doet hij het hier goed, maar wat ik op het veld zie van hem, vooral verdedigend, dat houdt niet over. Misschien zitten ze wel heel dun in de linksbacks bij die Mannschaft, of Löw had een snotje in zijn ogen tijdens het selecteren.
 
Ik vraag me af op basis van wat. Ja, statistisch gezien doet hij het hier goed, maar wat ik op het veld zie van hem, vooral verdedigend, dat houdt niet over. Misschien zitten ze wel heel dun in de linksbacks bij die Mannschaft, of Löw had een snotje in zijn ogen tijdens het selecteren.
Gosens en Halstenberg (normaliter de LB opties) zijn geblesseerd, net als Klosterman, Süle en Can (middenvelder, maar tegen turkije in de verdediging). Spoeling is inderdaad dun qua Duitse defensie.
 
Dus als ik deze kop goed begrijp heeft Italie met 4-0 van Duitsland gewonnen, ondanks een sterk optreden van Max ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan