Phillipp Max (V)

Wijndal was dan ook ‘Onhaalbaar’ voor PSV volgens Rik Elfrink

Ja, AZ heeft gewoon de hautaine houding aangenomen van, 'onze spelers zijn dit waard', of ze dat nu daadwerkelijk zijn of niet, en blijkbaar werkt dat gewoon. Iedereen neemt het aan. AZ presteert nu ook ruk maar de waarde van de spelers zakt niet. Lief zijn zoals bij PSV en iedereen lacht je achter je rug om uit met de bedragen.
 
Eerst maar eens de wedstrijd tegen die Estse of Deense niemandalletjes zien te winnen, dat zijn vaak echt vervelende partijen waar PSV zich al meer dan eens in heeft verslikt, en ik las ergens dat het nu maar 1 wedstrijd was ook nog? Gelukkig is er geen publiek bij in zulke uitwedstrijden.
Sorry, ben na afgelopen zondag gewoon superpositief voor het nieuwe seizoen, verwacht dat met n Duitser aan het roer het team zich het vuur uit de sloffen gaat lopen. Knallen, gaan, etc.. En dan nu ook nog een LB bij het team die een lekkere voorzet in de sloffen heeft. Overigens kan ie ook verdienstelijk corners nemen, toch een zorgenkindje laatste seizoenen. Nee t gaat gewoon goed komen :PSV::PSV::PSV::PSV:

(maar snap je punt wel ;))
 
Valt nog steeds tegen. Vind de prijs van Dumfries ook tegenvallen. Zal het even niet eens vergelijken met de meuk van Ajax die al meer waard is, maar zelfs vergeleken met de prijzen van een subtopper als AZ valt het me gewoon vies tegen. Dit zijn echt FC Utrecht bedragen.

:maniac: Ajax heeft een totale waarde van 330m (gaat Vd Beek natuurlijk vanaf), PSV 141m...
1598984882192.png
 

Bijlagen

  • 1598984725937.png
    1598984725937.png
    284,2 KB · Weergaven: 25
Bekijk bijlage 2233

De waarde van onze spelers. Let wel, transferwaarde is vaak vrij conservatief in relatie tot waar spelers vaak voor verkocht worden, zeker als ze goed in de markt liggen. Dat alle prijzen omlaag zijn gegaan komt doordat transfermarkt bijna alle spelerswaardes heeft verlaagd door de coronacrisis (met verwachting dat clubs minder zullen uitgeven).

Waarom een overzicht in Britse ponden? :confused:
 
Ik ken Max niet en heb dan ook niet direct een mening over hem. Ik hoop dat hij het heel goed gaat doen, maar vrees dat alleen Max niet genoeg is.

In de as, met name achterin en op het middenveld is een kwaliteitsinjectie al jaren ‘overdue’. Als we het op deze posities met dezelfde spelers moeten doen als vorig jaar zit er naar mijn mening veel te weinig voetbalkwaliteit in het elftal.
 
Alle Duitse voetbalfans op Reddit vinden het een hele goede deal voor PSV (en een hele slechte van Augsburg), ze noemen hem een top-5 linksback in de Bundesliga. Sterk naar voren minder goed naar achteren. We moeten het allemaal eerst nog maar zien, maar de voortekenen zijn in ieder geval goed.
Reddit detectives hebben altijd gelijk.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
:unsure: Als het voor morgen gepland staat dan is het vandaag want gisteren is al voorbij. :confused: ;)
Dan moeten ze snel zijn, want vandaag is ook al voorbij. Gelukkig komt er morgen weer een vandaag. :D ;P

Ik zag laatst dat je een soort paddo's hebt die de 'Steen der Wijzen' of 'Philosopher's stone' wordt genoemd omdat-ie naar het schijnt diepe inzichten bij de gebruiker losmaakt. Heb jij die geslikt, of heb jij dat helemaal niet nodig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan