Phillipp Max (V)

Hoetierick

Administrator
Administrator
Volgens Der Kicker is er concrete interesse en wil de speler zelf ook wel.

bron:
 
Volgens Der Kicker is er concrete interesse en wil de speler zelf ook wel.

bron:
Kijk, alleen al die zin maakt mij happy, kennelijk hebben we toch nog een bepaalde uitstraling (mogelijk in combinatie met de trainer)
 
Kijk, alleen al die zin maakt mij happy, kennelijk hebben we toch nog een bepaalde uitstraling (mogelijk in combinatie met de trainer)

Denk dat de trainer hier essentieel is.
In ieder geval een linksback. Net gelezen dat ie ook in het Olympisch elftal heeft gespeeld, dus in ieder geval een talent.
 
8 doelpunten en 6 assists in 31 Bundesliga wedstrijden afgelopen seizoen. Uitstekende stats. Dit klinkt dan wel weer te mooi om waard te zijn. Er zal toch vast een Bundesliga club voor deze speler aankloppen.
 
8 doelpunten en 6 assists in 31 Bundesliga wedstrijden afgelopen seizoen. Uitstekende stats. Dit klinkt dan wel weer te mooi om waard te zijn. Er zal toch vast een Bundesliga club voor deze speler aankloppen.

Typisch dat vaak de doelpunten en assists genoemd worden bij een verdediger. Als hij verzuimt te voorkomen dat er 30 tegendoelpunten vallen heb je er geen reet aan.
Een verdediger moet in eerste instantie ballen afbakken van de tegenstander en voorkomen dat er tegengoals komen.
 
Typisch dat vaak de doelpunten en assists genoemd worden bij een verdediger. Als hij verzuimt te voorkomen dat er 30 tegendoelpunten vallen heb je er geen reet aan.
Een verdediger moet in eerste instantie ballen afbakken van de tegenstander en voorkomen dat er tegengoals komen.

Het is een back, dergelijke statistieken zijn dus zeker wel relevant, zeker met oog op de stijl van Schmidt. Verder eens dat je er weinig aan hebt als hij niet kan verdedigen.
 
Denk dat de trainer hier essentieel is.
In ieder geval een linksback. Net gelezen dat ie ook in het Olympisch elftal heeft gespeeld, dus in ieder geval een talent.
Dat zeiden ze ook over Baumgartl.. Deze zou door Schmid zijn aangeraden dus heb er meer vertrouwen in, maar ooit bij een olympisch team gespeeld hebben zegt eigenlijk niet veel. En eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik van een speler van Ausburg moet denken. Ik bedoel vandaag speelt PSV met gemak tegen Hertha die een veel betere ploeg is dan Ausburg. Maar misschien zijn er kenners die iets meer over hem kunnen vertellen?
 
Dat zeiden ze ook over Baumgartl.. Deze zou door Schmid zijn aangeraden dus heb er meer vertrouwen in, maar ooit bij een olympisch team gespeeld hebben zegt eigenlijk niet veel. En eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik van een speler van Ausburg moet denken. Ik bedoel vandaag speelt PSV met gemak tegen Hertha die een veel betere ploeg is dan Ausburg. Maar misschien zijn er kenners die iets meer over hem kunnen vertellen?

Ook triest dat het van Schmidt zelf moet komen i.p.v. de man die er voor betaald wordt; die was waarschijnlijk te druk bezig met gitaarlessen...
 
Als Ajax van dit soort spelers haalt zeiken we hoe kut het bij ons gaat. Nu gaan wij voor een linksback met deze stats en dan weten we nog iets te vinden om te zeiken. :lmao:
Waarom zie je de vragen die gesteld worden of de kanttekening die bij een speler van Ausburg worden gezet, als gezeik?? Ook als Ajax een 26 jarige back van Ausburg zou halen, zou ik niet gelijk zeggen wow. Dat zei ik wel toen ze Martinez voor 7,5 miljoen haalden of die Antony. Bij het zien van die Magallan bijv zei ik al meteen dat het niets was. Het probleem is alleen dat wij niet maar zij zich wel 5 miskopen kunnen veroorloven.
En Ongezouten heeft gelijk als hij aangeeft dat JdJ zit te nietsen: ook je tweede aankoop komt uit de koker van Schmid. Ik zeg gelukkig maar... Alleen zo zou het niet moeten zijn. De rest hoef ik je niet uit te leggen hoop ik.
 
Waarom zie je de vragen die gesteld worden of de kanttekening die bij een speler van Ausburg worden gezet, als gezeik?? Ook als Ajax een 26 jarige back van Ausburg zou halen, zou ik niet gelijk zeggen wow. Dat zei ik wel toen ze Martinez voor 7,5 miljoen haalden of die Antony. Bij het zien van die Magallan bijv zei ik al meteen dat het niets was. Het probleem is alleen dat wij niet maar zij zich wel 5 miskopen kunnen veroorloven.
En Ongezouten heeft gelijk als hij aangeeft dat JdJ zit te nietsen: ook je tweede aankoop komt uit de koker van Schmid. Ik zeg gelukkig maar... Alleen zo zou het niet moeten zijn. De rest hoef ik je niet uit te leggen hoop ik.

Waar baseer je op dat deze uit de koker van Schmidt komt?
 
Ik zou het eigenlijk wel prettig vinden als het een speler uit de koker van schmidt is.
Altijd nog beter als een linksback halen en dat n trainer hem dan niet opstelt zoals we vorig seizoen hebben gezien.
Wil niet direct zeggen dat JdJ dan niets meer hoeft te doen om hem daadwerkelijk binnen te halen.
 
Het punt is, ik kan geen enkele link ontdekken tussen Max en Schmidt. En de afgelopen jaren shopt PSV wel vaker in Duitsland, dus misschien was deze zonder Schmidt ook wel gekomen.

Ik ben benieuwd, de videootjes van hem zagen er wel goed uit
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het punt is, ik kan geen enkele link ontdekken tussen Max en Schmidt. En de afgelopen jaren shopt PSV wel vaker in Duitsland, dus misschien was deze zonder Schmidt ook wel gekomen.

Ik ben benieuwd, de videootjes van hem zagen er wel goed uit
Het systeem wat Schmidt wil spelen wordt in Duitsland bij veel meer clubs (wellicht op net iets andere wijze) toegepast, vandaar dat we vaak bij Duitsers aan komen denk ik
 
Dat zeiden ze ook over Baumgartl.. Deze zou door Schmid zijn aangeraden dus heb er meer vertrouwen in, maar ooit bij een olympisch team gespeeld hebben zegt eigenlijk niet veel. En eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik van een speler van Ausburg moet denken. Ik bedoel vanda
Ach gewoon, weer een speler uit de Duitse competitie na Yvon en een meevoetballend back. Idd een aanname.
Waarom zie je de vragen die gesteld worden of de kanttekening die bij een speler van Ausburg worden gezet, als gezeik?? Ook als Ajax een 26 jarige back van Ausburg zou halen, zou ik niet gelijk zeggen wow. Dat zei ik wel toen ze Martinez voor 7,5 miljoen haalden of die Antony. Bij het zien van die Magallan bijv zei ik al meteen dat het niets was. Het probleem is alleen dat wij niet maar zij zich wel 5 miskopen kunnen veroorloven.
En Ongezouten heeft gelijk als hij aangeeft dat JdJ zit te nietsen: ook je tweede aankoop komt uit de koker van Schmid. Ik zeg gelukkig maar... Alleen zo zou het niet moeten zijn. De rest hoef ik je niet uit te leggen hoop ik.
We spelen een keer een goede wedstrijd tegen een Bundes liga club, maar dat is niet vanzelfsprekend.
De marktwaarde van deze speler is 15 miljoen, hij schijnt de beste linksback van de Bundesliga te zijn. Tagliafico koste maar vijf miljoen en was 25 jaar. Ik denk dat we in onze handen mogen klappen als je deze speler überhaupt weet binnen te halen.
Van wat ik lees is deze jongen toe aan een stap hogerop, Dortmund of zo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan