PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Leuke foto van de training voor de wedstrijd tegen PEC

Doe jij of ik het krijg je een boete. Nogmaals deze overbetaalde gasten, die net zo gemakkelijk corona krijgen als jij en ik, en de oude man op de hoek van de straat de IC opjaagt, staan totaal buiten de echte wereld. Ik kan er geen respect voor opbrengen. Doe gewoon je wedstrijden spelen en wees blij dat dat nog mag en gedraag je voor de rest zoals een ieder zich momenteel moet gedragen.
 
Doe jij of ik het krijg je een boete. Nogmaals deze overbetaalde gasten, die net zo gemakkelijk corona krijgen als jij en ik, en de oude man op de hoek van de straat de IC opjaagt, staan totaal buiten de echte wereld. Ik kan er geen respect voor opbrengen. Doe gewoon je wedstrijden spelen en wees blij dat dat nog mag en gedraag je voor de rest zoals een ieder zich momenteel moet gedragen.
tenor.gif
 
Doe jij of ik het krijg je een boete. Nogmaals deze overbetaalde gasten, die net zo gemakkelijk corona krijgen als jij en ik, en de oude man op de hoek van de straat de IC opjaagt, staan totaal buiten de echte wereld. Ik kan er geen respect voor opbrengen. Doe gewoon je wedstrijden spelen en wees blij dat dat nog mag en gedraag je voor de rest zoals een ieder zich momenteel moet gedragen.
Ja kijk, daar dacht ik even niet aan.
Mij ging het vooral om de blije spelers. Ihattaren, Baumgartl.. Maar je hebt een punt.
 
En nog steeds geen duidelijkheid over de vraag of Fein speelgerechtigd is tegen Pec Zwolle...het is nog niet gecommuniceerd via de officiële kanalen...
 
En nog steeds geen duidelijkheid over de vraag of Fein speelgerechtigd is tegen Pec Zwolle...het is nog niet gecommuniceerd via de officiële kanalen...
Hij is zeker speelgerechtigd, het is alleen de vraag of hij fit genoeg is. Dat horen we morgen tijdens de persconferentie.

 
Hij is zeker speelgerechtigd, het is alleen de vraag of hij fit genoeg is. Dat horen we morgen tijdens de persconferentie.

Hopen op Fein dan. Zal Teze in de basis staan denk je? Vrijdag komt hij terug en zondag is de Pecpot.
 
Ik heb dan toch weer zin in de wedstrijd. Ik ben erg nieuwsgierig naar de nieuwe jongens.
Precies, dat heb ik ook. Wel een tijdje geleden dat ik er zo naar uitgekeken heb.

Vooral Sangare eigenlijk. Wat een beest is dat. Hoop echt dat hij aan de verwachtingen voldoet.
 
Ik ben vooral benieuwd naar Sangare...is hij straks de " Eredivisie-variant van Pogba" die wij op het middenveld missen ?
 
Ik ben ook erg benieuwd naar Sangaré. Vooral ook omdat dat de gene is waarbij ik totaal geen beeld heb wat zijn niveau is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan