Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja irritant is dat he. Soms is het prima, maar als het 3x achter elkaar hetzelfde is wordt het vervelend.Gloeiende gloeiende, weer om 16:45. Mag weer een list verzinnen voor het eten.
Afwachten wie er mogen spelen, wie er kunnen spelen, maar ik heb er zin an.
Hangt er ook vanaf of moeders de vrouw werkt, dan is t nl extra lastig.Ja irritant is dat he. Soms is het prima, maar als het 3x achter elkaar hetzelfde is wordt het vervelend.
Ja irritant is dat he. Soms is het prima, maar als het 3x achter elkaar hetzelfde is wordt het vervelend.
Hangt er ook vanaf of moeders de vrouw werkt, dan is t nl extra lastig.
Voor vind ik wel heel vroeg, daarna lastig ivm bedtijd van de kinderen.Zal wel vaker gaan gebeuren ivm de Europa League. Eten voor of na de wedstrijd is geen optie?
Voor mij wel, maar met kind(eren) is dat iets meer tijdsgebonden. Dus ben dan wat meer met andere dingen bezig.Zal wel vaker gaan gebeuren ivm de Europa League. Eten voor of na de wedstrijd is geen optie?
Gotze zal nog een paar weken nodig hebben toch las ik pas in een artikel?
Vrijwel de hele selectie heeft nog een paar weken nodig. En dan zijn er nog die aan een aantal jaren nog niet genoeg hebben.Gotze zal nog een paar weken nodig hebben toch las ik pas in een artikel?
En Götze zegt enkele weken nodig te hebben. In november op volle oorlogssterkte denk ik.Volgens mij is MvG voor 90% fit en hoeft het helemaal niet zolang te duren alvorens hij kan spelen
Volgens mij is MvG voor 90% fit en hoeft het helemaal niet zolang te duren alvorens hij kan spelen
Volgens mij is MvG voor 90% fit en hoeft het helemaal niet zolang te duren alvorens hij kan spelen