PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Testen doen ze via hun eigen circuit net zoals mijn vrouw als verpleegkundige niet naar de gewone teststraat gaat.
Oke, dat begrijp ik maar ik bedoel dat je vaker het gerucht hoort dat ze een tekort aan zien komen als de 2e golf aanbreekt. Dan heb je dus een elite groep voetballers die elke week wordt getest terwijl de burger er misschien wat langer op moet wachten. Dat is meer mijn punt. Nogmaals ik heb liever dat ze blijven voetballen. O ja en een lockdown in nl wat betekent dat voor de EL en cl?
 
Oke, dat begrijp ik maar ik bedoel dat je vaker het gerucht hoort dat ze een tekort aan zien komen als de 2e golf aanbreekt. Dan heb je dus een elite groep voetballers die elke week wordt getest terwijl de burger er misschien wat langer op moet wachten. Dat is meer mijn punt. Nogmaals ik heb liever dat ze blijven voetballen. O ja en een lockdown in nl wat betekent dat voor de EL en cl?
Ja hallo ik ben (gelukkig) Rutte niet ;) .
Maar de gewone burger wacht dus niet langer door de tests die verpleegkundigen en voetballers elders doen. Gaat via een ander circuit.
Hoe het moet met EL en CL geen idee, vooralsnog geniet sport vrij veel ontheffingen en lijkt dat redelijk tot goed te gaan. Zolang het daar goed gaat hoop ik dat er geen beperkingen komen.
 
Laatst bewerkt:
Ja hallo ik ben (gelukkig) Rutte niet ;) .
Maar de gewone burger wacht dus niet langer door de tests die verpleekundigen en voetballers elders doen. Gaat via een ander circuit.
Hoe het moet met EL en CL geen idee, vooralsnog geniet sport vrij veel ontheffingen en lijkt dat redelijk tot goed te gaan. Zolang het daar goed gaat hoop ik dat er geen beperkingen komen.

Voor het raadplegen van de verpleekundige moet je bij De Bouterbaas zijn. :rolleyes: ;)
 
Hoe zit het met Teze, Gakpo en Mo?
Teze zal inmiddels Corona vrij zijn en hij had geen klachten, maar ik vraag me af of PSV hem al opstelt.
Gakpo had een blessure, is hij al hersteld of moeten we nog even wachten? En Mo zou vandaag al een MRI hebben, hoe zit het daarmee?

Met Mo heb ik overigens iets meer geduld. Dat buikje zal er nog niet af zijn en ik verwacht niet dat zijn focus na twee weken ineens weer scherp genoeg staat om te vlammen bij PSV. Ik zie liever een beperkte speler dan onze beste Mo die echt hopeloos uit vorm is.

En Gotze mist wat wedstrijdfitheid, dus het zal wel gewoon Mauro worden. Geen hele verkeerde voetballer op tien, maar als rm is het geen onverdeeld succes, want eigenlijk doet hij niets anders dan hard heen en weer rennen. Dan zie ik liever Madueke daar.

Hopelijk dus Teze en Gotze, maar Teze en Mauro/Madueke is ook goed. En als het even tegen zit moeten we het gewoon doen met een Viergever of Baumgartl in plaats van Teze, wat wel jammer zou zijn.
 
Eerst maar ff morgenavond afwachten, wat mij betreft gaat t gewoon door, nog een beetje afleiding voor de down gelockte burger.
 
Is er al nieuws over het meespelen van Fein tegen Pec Zwolle ? Is hij al speelgerechtigd...?
 
Is er al nieuws over het meespelen van Fein tegen Pec Zwolle ? Is hij al speelgerechtigd...?

Volgens mij wel. Fit en direct inzetbaar. Europese speler uit Duitsland, dat duurt niet zo lang over het algemeen. Max stond er ook gelijk. Sangare duurde wat langer omdat hij een Ivoriaans staatsburger is, en dus een wat complexere werkvergunning nodig heeft in Europa. Hij is niet in Frankrijk geboren en opgegroeid, maar door Toulouse uit Ivoorkust gehaald.
 
Volgens mij wel. Fit en direct inzetbaar. Europese speler uit Duitsland, dat duurt niet zo lang over het algemeen. Max stond er ook gelijk. Sangare duurde wat langer omdat hij een Ivoriaans staatsburger is, en dus een wat complexere werkvergunning nodig heeft in Europa. Hij is niet in Frankrijk geboren en opgegroeid, maar door Toulouse uit Ivoorkust gehaald.
Een dag of 3 meestal bij die Duitsers.
 
Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Ihattaren - Rosario - Sangare - Gakpo
Zahavi - Malen

Denk dat dit het meest realistische opstelling gaat worden. Ik hoop dat Ihattaren weer de kans krijgt. In Mauro JR zie ik vooralsnog nog niks in. Laat niks zien en is met name fysiek nog een kleuter. Zodra Sangare speelgerechtig is, en dat zal die wel zijn tegen PEC, dan gaat die starten. Gotze verwacht ik dat die er nog niet bij is. Denk dat Gotze een week of twee nodig heeft om wedstrijden te spelen. Van Ginkel is bekend verhaal. Die gaan we denk ik niet eens in actie zien dit jaar.

PEC en Vitesse uit en tussendoor nog een Europa League wedstrijd tegen Granada. Pittig.
 
Mvogo

Dumfries - Teze - Boscagli - Max
Ihattaren - Rosario - Sangare - Gakpo
Zahavi - Malen

Denk dat dit het meest realistische opstelling gaat worden. Ik hoop dat Ihattaren weer de kans krijgt. In Mauro JR zie ik vooralsnog nog niks in. Laat niks zien en is met name fysiek nog een kleuter. Zodra Sangare speelgerechtig is, en dat zal die wel zijn tegen PEC, dan gaat die starten. Gotze verwacht ik dat die er nog niet bij is. Denk dat Gotze een week of twee nodig heeft om wedstrijden te spelen. Van Ginkel is bekend verhaal. Die gaan we denk ik niet eens in actie zien dit jaar.

PEC en Vitesse uit en tussendoor nog een Europa League wedstrijd tegen Granada. Pittig.

volgende grote test voor Schmidt. Drie overwinningen zou hemels zijn.
 
Zaterdagavond om 19.30u waar is die tijd gebleven! Dat was ideaal
Ik ben oud genoeg om me te herinneren dat alle wedstrijden tegelijkertijd op zondagmiddag om 14.30 uur werden gespeeld. Op de terugweg op de radio luisteren hoe Frits van Turenhout de uitslagen voorlas (alle wedstrijden eindigden in nuL-nuL) en 's avonds op TV naar maximaal drie samenvattingen kijken (waarvan twee in zwart-wit - "PSV speelt van links naar rechts in de donkere shirts").

Niet alles was beter vroeger. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan