PEC Zwolle - PSV | Zondag 18 oktober | Eindstand 0-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Langs de lijn en teletekst aan en Van Bommel die drie keer scoort tegen Ajax, dat waren zeker tijden

Ik gebruik teletekst nog steeds. Op de iphone.
Lekker kort en bondig, weet precies waar ik zijn moet, geen reclames.
Soms zelfs tíj́dens wedstrijden van PSV. Eerst hand op het scherm leggen zodat de stand verstopt is en dan langzaam wegschuiven, meestal naar rechts, om hopelijk bij PSV eerst het + te zien, dat er nieuw gescoord is.
Pec-PSV (dan schuif ik naar links) 1-5.

4x Gakpo.
Hij was met grote afstand de beste in jong Oranje vandeweek. Veel sneller in zijn handelen (oorzaak trainingen bij PSV??) dan de rest. Mogelijk een heel goed teken voor het vervolg van de competitie.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik teletekst nog steeds. Op de iphone.
Lekker kort en bondig, weet precies waar ik zijn moet, geen reclames.
Soms zelfs tíj́dens wedstrijden van PSV. Eerst hand op het scherm leggen zodat de stand verstopt is en dan langzaam wegschuiven, meestal naar rechts, om hopelijk bij PSV eerst het + te zien, dat er nieuw gescoord is.
Pec-PSV (dan schuif ik naar links) 1-5.

4x Gakpo.
Hij was met grote afstand de beste in jong Oranje vandeweek. Veel sneller in zijn handelen (oorzaak trainingen bij PSV??) dan de rest. Mogelijk een heel goed teken voor het vervolg van de competitie.
Haha zo deed ik het ook altijd 😄
 
Ja, gewitwel, n spelcomputer enzo, op basis van het jaar vermoedelijk op de nintendo GC. Was 2007, had geen live beelden en geen zin in langs de lijn, woonde in Amsterdam op dat moment. Was me aan het voorbereiden op hetgeen daar zou gaan komen.
De Gc geweldig ding, ik heb nog een paarse staan maar de controllers en de kabels zijn verloren gegaan tijdens verhuizingen.
Medal of Honor, FIFA 2003 met Davids en Henry op het voorkantje, Gauntled legends, Zelda the wind waker. Ik kon me er mee vermaken ;)
 
Laatst bewerkt:
Na het gelijkspel tegen FC Utrecht had niemand echt veel zin om naar het stadion te gaan. Er waren zelfs velen die hun kaart af hadden gegeven aan iemand anders voor deze wedstrijd tegen Vitesse. Maar het wonder voltrok zich. Het humeur werd steeds beter, de hoop werd steeds groter en uiteindelijk werd het vanaf volle verbazing, dolle pret en uitzinnige vreugde. Met een euforisch gevoel het stadion verlaten en het feest in de stad verder gevierd.
:CHEER:
Klopt ik ging er met een ontzettende tegenzin naar toe, daarna had ik met vrienden afgesproken om wat te drinken in Den Bosch. Ik was niet komen opdagen😂
 
Zoals ik dat uit de media begrepen heb, speelt Gotze zijn eerste wedstrijd voor PSV reeds in november en Van Ginkel is direct na de winterstop, dus eind januari/ begin februari 2021 helemaal fit om zijn eerste wedstrijd voor PSV in dit seizoen te spelen. Maar goed, we hebben ook nog te maken met de onzekere factor van Corona en de impact die dat heeft op het gehele voetbalgebeuren. Ik vrees dat we na de herfstvakantie weer een lockdown krijgen en dat er uberhaupt geen wedstrijden gespeeld gaan worden.
 
Zoals ik dat uit de media begrepen heb, speelt Gotze zijn eerste wedstrijd voor PSV reeds in november en Van Ginkel is direct na de winterstop, dus eind januari/ begin februari 2021 helemaal fit om zijn eerste wedstrijd voor PSV in dit seizoen te spelen. Maar goed, we hebben ook nog te maken met de onzekere factor van Corona en de impact die dat heeft op het gehele voetbalgebeuren. Ik vrees dat we na de herfstvakantie weer een lockdown krijgen en dat er uberhaupt geen wedstrijden gespeeld gaan worden.

Dan heb je nog geluk dat je herfstvakantie hebt. ;)
Die lockdown gaat er komen daar kun je zeker van zijn.
 
Laat t ajb doorgaan al is t maar voor de afleiding.
Ik ben het er mee eens, maar kun je het maken tegenover de bevolking? Ik bedoel de clubs moeten reizen, ze slurpen COVID tests die we misschien weer hard nodig gaan hebben, maar aan de andere kant houd het ook 10.000den mensen een middag thuis
 
Ik ben het er mee eens, maar kun je het maken tegenover de bevolking? Ik bedoel de clubs moeten reizen, ze slurpen COVID tests die we misschien weer hard nodig gaan hebben, maar aan de andere kant houd het ook 10.000den mensen een middag thuis
Testen doen ze via hun eigen circuit net zoals mijn vrouw als verpleegkundige niet naar de gewone teststraat gaat.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan