PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 25 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mickey van der Hart dus op doel.
En Zwolle speelt met een 16-jarig pikkie in de verdediging. Tegen de handige Bergwijn, de rappe Lozano, de sterke Luuk de Jong.
Als PSV dit niet wint...

Ik vrees het ergste...
 
Dat mensen verbaast zijn dat Rigo in de basis staat, en niet Ramselaar.

Ramselaar kan er simpelweg niks van. Ontiwkkelt zich totaal niet, 0,0 rendement. Al honderd keer gezegd trouwens. Nee, prima dat nu de jeugd de kans krijgt. Ben het wel zat met Ramselaar. Als je geen speeltijd krijgt tegen Utrecht en Fortuna, en je zat op de tribune tegen Bate Borisov. Dan zegt dat genoeg.

Hopelijk winnen we deze pot verder.

Nou dat vind ik behoorlijk overdreven. is gewoon allemaal.. net niet..
 
eerste helft begint waarschijnlijk met flinke regen, ebt langzaam weg gedurende deze helft. Tweede helft lijkt t droog te blijven. Dat ze maar hard rennen de 1e helft om warm te blijven.
 
Zo te zien krijgt Rosario gewoon rust dat artikel zegt namelijk helemaal niks. Ik ben overigens wel heel nieuwsgierig hoe Rigo het met meer minuten gaat doen, jammer dat ik het niet kan kijken maar ik reken op jullie! :D
 
eerste helft begint waarschijnlijk met flinke regen, ebt langzaam weg gedurende deze helft. Tweede helft lijkt t droog te blijven. Dat ze maar hard rennen de 1e helft om warm te blijven.
Verkeerde topic, moet naar het formule 1 topic:)
 
Zo te zien krijgt Rosario gewoon rust dat artikel zegt namelijk helemaal niks. Ik ben overigens wel heel nieuwsgierig hoe Rigo het met meer minuten gaat doen, jammer dat ik het niet kan kijken maar ik reken op jullie! :D

Mark van Bommel zegt dat Rosario licht geblesseerd is.
 
Pffffffffff. Viergever weer een fout. En zwak van Ziet.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan