PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 25 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
PEC kan je beter op dit moment treffen dan wanneer ze goed op elkaar ingespeeld zijn. Die moeten volgens mij nog behoorlijk wennen aan elkaar, maar heeft wel veel potentie.
Maar oke, liever niet zo'n wedstrijd als vorig jaar. Als je dan 1-0 wint. Liever in de 20e minuut of zo.
 
Twee keer verloren, koploper samen met AZ op bezoek. Dan kan je er wel vanuit gaan, dat PEC iets wilt laten zien in eigen huis. Gaat een lastige pot worden.

Ik ga ervan uit dat we weer in dezelfde opstelling gaat spelen.
 
Alse de Jong nou ff een griepje oploopt voor aankomende 2 weken, dan voorspel ik genoeg goals en vreugde
 
Laatst bewerkt:
Deze winnen we uiteraard.

Dat Zwolle is nog helemaal niks dit seizoen.

Een eenvoudige overwinning.
Met minimaal 2 doelpunten van Luuk de Jong.
 
Denk dat het spel van Zwolle ons wel ligt. Gaan zeker ruimte weggeven en daar kunnen wij wel mee omgaan.

1-3 hou ik het op?
 
Op papier heeft PSV al gewonnen...PEC bungelt nu al ergens onderaan op de ranking. Zegt niks maar toch, er bestaat altijd nog die onderschattings_mode. Ze hebben toch ooit een periode gehad dat het één en al halleluja was. Toen al zag ik dat Thomas één van de uitblinkers was. 2/3 jaar geleden? Eeuwig sneu voor hem nu met die zware blessure. GOK nu? 0-3?
Meest spannende komend weekend..AZ-Vittesse, laatste met die vreemde Rus of Ukrainer als coach. :ROFL::maniac::CHEER:
 
In de aanloop naar PEC Zwolle-uit werkt Van Bommel met een fitte selectie, met uitzondering van Thomas én Maxi Romero. De Argentijnse spits is niet inzetbaar. "Hij is niet helemaal fit", aldus de PSV-trainer. Het gaat niet om een ernstige blessure of terugslag.

Gaat lekker met Maxi:sneaky: 0-3 winst
 
Op papier heeft PSV al gewonnen...PEC bungelt nu al ergens onderaan op de ranking. Zegt niks maar toch, er bestaat altijd nog die onderschattings_mode. Ze hebben toch ooit een periode gehad dat het één en al halleluja was. Toen al zag ik dat Thomas één van de uitblinkers was. 2/3 jaar geleden? Eeuwig sneu voor hem nu met die zware blessure. GOK nu? 0-3?
Meest spannende komend weekend..AZ-Vittesse, laatste met die vreemde Rus of Ukrainer als coach. :ROFL::maniac::CHEER:

Die coach van Vitesse is wel een goeie kerel hoor. Liep na de verloren wedstrijd braaf naar de meegereisde supporters toen Vitesse uit tegen FC Basel speelde en gaf er heel veel een hand. Was mooi om te zien en vooral om te zien hoe het de gefrustreerde supporters volledig tot rust bracht.
 
'Supporter' Leemans wil PSV pijn doen: ''Ik heb dinsdag staan juichen''
https://www.psvfans.nl/nieuws/histo...il-psv-pijn-doen-ik-heb-dinsdag-staan-juichen


Clint, laat die kogels maar achterwege morgen, trap in het gras of maai over de bal want PSV, ook jouw grote liefde moet kampioen worden...:PSV:
Als hij denkt dat dit PEC ons pijn kan doen kan ik maar 1 ding concluderen.... Jongen heeft weinig verstand van voetbal, is geen gemis dat we m hebben laten gaan.
 
Maxi is ons in de maag gesplitst door een zelfde type als die gasten die op de Ramblas mensen bedonderen met balletje balletje.
Ze maken je zakken leeg en uiteindelijk zit je met helemaal niks...
 
'Supporter' Leemans wil PSV pijn doen: ''Ik heb dinsdag staan juichen''
https://www.psvfans.nl/nieuws/histo...il-psv-pijn-doen-ik-heb-dinsdag-staan-juichen


Clint, laat die kogels maar achterwege morgen, trap in het gras of maai over de bal want PSV, ook jouw grote liefde moet kampioen worden...:PSV:
Wel leuk om te lezen dat hij nog steeds fan is. Vaak lees je alleen maar over Ajax pyjama's.
Als hij denkt dat dit PEC ons pijn kan doen kan ik maar 1 ding concluderen.... Jongen heeft weinig verstand van voetbal, is geen gemis dat we m hebben laten gaan.
Hahahaha....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan