PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 25 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Van ’t Schip en Van Bommel clashen 12 jaar na dato

link

Van 't Schip wees de arbitrage er onder meer op dat de PSV-coach meerdere malen buiten zijn vak stond.

Tsjonge jonge wat een misdrijf. :rolleyes:
Bij de 2e goal van Luuk de Jong stond Mark van Bommel ook enkele centimeters buiten het vak. Gelukkig heeft de VAR de goal niet afgekeurd.
:ROFL::lmao:

John van 't Schip zal nu wel extra balen. Wat een zeikerd was hij deze wedstrijd. :p
 
Laatst bewerkt:
Van ’t Schip en Van Bommel clashen 12 jaar na dato

link

Van 't Schip wees de arbitrage er onder meer op dat de PSV-coach meerdere malen buiten zijn vak stond.

Tsjonge jonge wat een misdrijf. :rolleyes:
Bij de 2e goal van Luuk de Jong stond Mark van Bommel ook enkele centimeters buiten het vak. Gelukkig heeft de VAR de goal niet afgekeurd.
:ROFL::lmao:

John van 't Schip zal nu wel extra balen. Wat een zeikerd was hij deze wedstrijd. :p
Je linkje linkt niet. Was dat waarom PSV en PEC aparte persconferenties gaven?
 
Goed voorspelt!


2x goed voorspelt!

En zo geschiedde!

Dan nog iets over het doelpunt op het eind, want daarbij is Luuk 2x belangrijk. Eerst wint hij bij een hoge bal die van achteruit komt het kopduel (wat hij eigenlijk altijd doet en daarom belangrijk is) en de bal komt dan bij Malen, die een geweldige voorzet geeft en Luuk schiet hem binnen. In 1 aanval zie je dus waarom Luuk wel degelijk belangrijk is.

En Schwaab is toch ook héél belangrijk, want we hebben nu 3x op z'n duits gewonnen. Dit kan geen toeval zijn. ;)

Er moet wel even onderscheid gemaakt worden: het doelpunt is prima, maar de bal die Luuk, doorkookte kwam niet bij Malen terecht via Luuk, want die kopte hem in de voeten van een PEC verdediger, zoals heel veel ballen die hij doorkopte. Zijn belangrijkheid zullen we dus maar niet daaraan afmeten ;)
 
IPF geeft perfect aan wat er mis is, lijkt me.

- Een traag duo centraal achterin, met weinig opbouwend vernuft. Waarbij Schwaab verdedigend echt is gegroeid, maar Viergever hooguit voor de breedte zou kunnen worden gehaald.
- Twee jonge backs, met echt wel potentie (ook Dumfries), maar die vooral verdedigend nog zó veel moeten leren.
- Een middenveld zonder enige creativiteit, weinig loopvermogen, geen goede diepte- of crosspassing.
- Een '10' die simpelweg mentaal niet stabiel genoeg is voor de top.
- Een spits die mijns inziens écht belangrijk is voor het team, maar niet het technische vernuft om in zijn eentje iets te forceren.


- En, mijn toevoeging, een trainer die in zijn keuzes nog te veel een idealist is, en niet de realistische kijk van zijn voorganger heeft omarmd. Ik ben benieuwd hoe dat laatste gaat. Stiekem hoop ik natuurlijk - criticus of niet - dat dit systeem gewoon werkt, en we met dominant voetbal kampioen worden. Ik zie het alleen met dit materiaal niet als een realistische optie. Ben benieuwd hoe Van Bommel het oppakt als er een groeiende achterstand op Ajax gaat ontstaan (en dat gaat op deze manier natuurlijk gewoon gebeuren, is alleen een kwestie van tijd).
 
Je linkje linkt niet. Was dat waarom PSV en PEC aparte persconferenties gaven?

De link is aangepast.
Dat ze apart persconferentie geven heeft daar niets mee te maken. Dat is een afspraak.

De opzet van de persconferentie is dit nieuwe voetbalseizoen veranderd. Beide trainers geven apart van elkaar hun visie op de wedstrijd. Hierdoor kunnen ze niet op elkaars mening reageren en dat maakt de meeting er niet spannender op.
Hoofdreden is de groeiende macht van de televisie, waar FOX en NOS spelers en trainers lang in de mixed zone aan de tand voelen voordat er tijd is voor de persconferentie.
 
Van ’t Schip en Van Bommel clashen 12 jaar na dato

link

Van 't Schip wees de arbitrage er onder meer op dat de PSV-coach meerdere malen buiten zijn vak stond.

Tsjonge jonge wat een misdrijf. :rolleyes:
Bij de 2e goal van Luuk de Jong stond Mark van Bommel ook enkele centimeters buiten het vak. Gelukkig heeft de VAR de goal niet afgekeurd.
:ROFL::lmao:

John van 't Schip zal nu wel extra balen. Wat een zeikerd was hij deze wedstrijd. :p

Meester, meester, Marc staat niet in het vak.
 
Klikspaan boterspaan je mag niet door mijn straatje gaan ... ;)

Sjonnie heeft in het eerste half jaar bij PEC geteerd op het werk van Ron Jans, en voelt na 3 verliesbeurten de druk van de PEC-supporters. Ga je maar gekke dingen roepen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan