PEC Zwolle - PSV | Zaterdag 25 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is juist jammer dat Diederik Boer geblesseerd is. Die keepte de eerste twee wedstrijden bar slecht.

Dat is inderdaad balen. Zul je net zien dat die vervanger de wedstrijd van zijn leven gaat keepen, zoals wel meer keepers dat altijd net tegen PSV doen. Dat ie achter Boer komt wil niet zeggen dat ie minder is, heeft vaak ook met de voorkeur van de trainer te maken.
 
Dat is inderdaad balen. Zul je net zien dat die vervanger de wedstrijd van zijn leven gaat keepen, zoals wel meer keepers dat altijd net tegen PSV doen. Dat ie achter Boer komt wil niet zeggen dat ie minder is, heeft vaak ook met de voorkeur van de trainer te maken.
Komt 9 vd 10 keer omdat onze spelers recht op de keeper schieten ipv dat ze het hem moeilijk maken.
 
DldkWWMXsAA9Q3z.jpg:large


Rigo in de basis, voor de rest geen opvallende namen
 
Komt 9 vd 10 keer omdat onze spelers recht op de keeper schieten ipv dat ze het hem moeilijk maken.

Klopt ook. Heb ik ook al vaker aangehaald hier. Maar het neemt niet weg dat ik liever die Boer dan zijn vervanger op doel zie. Die vervanger zal zich nu willen laten zien.
 
Prima, jarenlang geroepen dat talent meer de kans moet krijgen en Van Bommel doet dit. Wordt trouwens niet heel warm van onze bank, mist toch wel iets.
 
Is die geblesseerd ja? weet ik niks van
volgens mij gewoon gepasseerd
speelde ook al een paar zwakke wedstrijden op een rij
 
Dat mensen verbaast zijn dat Rigo in de basis staat, en niet Ramselaar.

Ramselaar kan er simpelweg niks van. Ontiwkkelt zich totaal niet, 0,0 rendement. Al honderd keer gezegd trouwens. Nee, prima dat nu de jeugd de kans krijgt. Ben het wel zat met Ramselaar. Als je geen speeltijd krijgt tegen Utrecht en Fortuna, en je zat op de tribune tegen Bate Borisov. Dan zegt dat genoeg.

Hopelijk winnen we deze pot verder.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan