Patrick van Aanholt (V) gehuurd van Galatasaray

Klinkt ook weer als een speler die best wel een loon wil hebben, niet in lijn met de ambitie om het loonhuis af te slanken.
 
Beetje mixed feeling. Ik vind het een prima speler met drive en energie, maar zie ook dat hij verdedigend het erg lastig heeft. Voor mij hangt het dus heel erg af van de financiële voorwaarden hoe blij ik ermee ben. Voor een schappelijk loontje zou ik het helemaal prima vinden. Gaat hij Max-achtige bedragen verdienen, dan hadden we Max ook niet zo goedkoop weg hoeven doen.
 
Klinkt ook weer als een speler die best wel een loon wil hebben, niet in lijn met de ambitie om het loonhuis af te slanken.
Patrick van Aanholt had een salaris van ongeveer € 3.000.000,= per jaar bij Galatasaray.
Galatasaray wil hem niet terug, dus PSV betaalt heel veel geld voor hem. :cautious:
 
Patrick van Aanholt had een salaris van ongeveer € 3.000.000,= per jaar bij Galatasaray.
Galatasaray wil hem niet terug, dus PSV betaalt heel veel geld voor hem. :cautious:
Ik denk dat de transfersom naar Gala vrijwel niks zal zijn. Zij willen graag van dat salaris af, dus het zou mij niet verbazen als het richting transfervrij zou gaan.

Zijn salaris zal de grootste kostenpost zijn. Afhankelijk van hoeveel hij wil inleveren (3 miljoen gaat hij zéker niet verdienen) is het een prima deal. Kijk als hij gelukkig is hier, zijn kinders lekker naar school gaan hier en zijn bankrekening nog goed gevuld staat, kan ik mij best indenken dat je voor plezier kiest ipv geld. Als dat elkaar uitsluit, natuurlijk.

Al probeer je nog steeds het maximale eruit te halen als werknemer. Zou ik ook doen.
 
In ieder geval kun je hem na de huurperiode wel laten gaan, zonder dat je dan nog aan een lang contract vastzit. Je schrijft geen transfersom af en je schuift het versterken van de LB positie wat voor je uit, waardoor je je komende zomer op andere posities kunt richten. Daarin zullen sowieso keuzes gemaakt moeten worden, want PSV kan niet alle zwakke plekken in het elftal in 1 seizoen opvullen met kwalitatief goede spelers.
 
Dat is wel vaker bij backs in het moderne voetbal. Aanvallend brengt Van Aanholt in ieder geval heel veel meer dynamiek in het spel omdat hij niet alleen plakkend aan de lijn op en neer sprint
Ik zit naar Hakimi en Davies te kijken. Die kunnen toch gewoon verdedigen? Een beetje vreemde gedachte bij een verdediger. Daarnaast kan Mauro toch een stuk beter verdedigen en dat is nota bene eigenlijk een aanvalller.
 
Tot op heden voldoet hij prima en zijn we erop vooruitgegaan tov Max.
Zomer 2024 is hij transfervrij. Als hij komend seizoen ook bevalt kun je hem zelf een nieuw contract geven. Gala moest van hem af dus die 3 milj zullen wij never nooit niet betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan