Patrick van Aanholt (V) gehuurd van Galatasaray

Rednas

Administrator
Administrator

cid86512_1675197207433_230131PZ45995.jpg


Paar jaartjes eerder was leuk geweest. Maar we houden hoop. Wellicht beter dan Max?
 
Marcel heeft al gezegd dat de kans klein is dat Patrick hier langer speelt dan een halfjaar, vanwege zijn hoge salaris. Dus ook als hij meevalt, dan moet hij zelf flink wat water bij de wijn doen.
 
Marcel heeft al gezegd dat de kans klein is dat Patrick hier langer speelt dan een halfjaar, vanwege zijn hoge salaris. Dus ook als hij meevalt, dan moet hij zelf flink wat water bij de wijn doen.
Hoog salaris voor een bankzitter. Wat een kut beleid weer
 
Laten we nou eerst eens een paar wedstrijdjes kijken hoe hij speelt. In mijn ogen is het heel moeilijk minder te zijn dan Max, Mwene is matig (soms ok, soms slecht) en Oppegard ben ik nog niet heel gecharmeerd van, te jong, kan PSV1 nivo nog niet aan.
 
Laten we nou eerst eens een paar wedstrijdjes kijken hoe hij speelt. In mijn ogen is het heel moeilijk minder te zijn dan Max, Mwene is matig (soms ok, soms slecht) en Oppegard ben ik nog niet heel gecharmeerd van, te jong, kan PSV1 nivo nog niet aan.

Tuurlijk, ik heb er alleen een hard hoofd in dat een linksback die door een rechtsback uit de basis wordt gespeeld (klinkt erg als Max) in de Turkse competitie wel PSV-1 niveau aankan, en zelfs dan of hij dat miljoenensalaris waard is. Maar hij zal net als iedereen een eerlijke kans krijgen.
 
Tuurlijk, ik heb er alleen een hard hoofd in dat een linksback die door een rechtsback uit de basis wordt gespeeld (klinkt erg als Max) in de Turkse competitie wel PSV-1 niveau aankan, en zelfs dan of hij dat miljoenensalaris waard is. Maar hij zal net als iedereen een eerlijke kans krijgen.
Laten we het erover eens zijn dat hij het PSV-1 nivo makkelijk aankon, een paar jaar geleden? Dan zijn er vele redenen waarom hij in Turkije op de bank kwam: tegenvallende resultaten waardoor er nieuwe spelers gekocht werden die moesten spelen, relatie met trainer, voorzitter, te duur en weggepest worden. Het kan prima dat hij weer terug in NL, op ervaring een hele nuttige speler voor PSV kan zijn. Die kans is eigenlijk best groot denk ik.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Laten we het erover eens zijn dat hij het PSV-1 nivo makkelijk aankon, een paar jaar geleden? Dan zijn er vele redenen waarom hij in Turkije op de bank kwam: tegenvallende resultaten waardoor er nieuwe spelers gekocht werden die moesten spelen, relatie met trainer, voorzitter, te duur en weggepest worden. Het kan prima dat hij weer terug in NL, op ervaring een hele nuttige speler voor PSV kan zijn. Die kans is eigenlijk best groot denk ik.

Ik heb het nooit echt een hoogvlieger gevonden. Een prima waterdrager. Een miljoenensalaris is gewoon teveel voor dit soort spelers en is precies het beleid waardoor we nu in de problemen zitten.
 
Laten we het erover eens zijn dat hij het PSV-1 nivo makkelijk aankon, een paar jaar geleden? Dan zijn er vele redenen waarom hij in Turkije op de bank kwam: tegenvallende resultaten waardoor er nieuwe spelers gekocht werden die moesten spelen, relatie met trainer, voorzitter, te duur en weggepest worden. Het kan prima dat hij weer terug in NL, op ervaring een hele nuttige speler voor PSV kan zijn. Die kans is eigenlijk best groot denk ik.

Ik weet niet of hij het niveau makkelijk aankon, waarschijnlijk wel gezien de clubs waar hij gespeeld heeft maar ik moet zeggen niet de wedstrijden van Crystal Palace te volgen. Waar ik mij op baseer is voornamelijk wat fans van Galatasaray of andere Turkse clubs over hem schrijven online, natuurlijk is dat geen perfecte methode om te beoordelen of een speler goed genoeg is maar ik vind het beter dan wat de voorstanders van de komst van PvA doen. Alle argumenten voor PvA steunen erop dat hij jaren geleden goed was óf dat hij toch niet slechter kan zijn dan Max. Nu, wat Gala-fans over hem schrijven is exact wat mensen hier iedere week over Max schrijven. 'Kan niet verdedigen, zijn voorzetten worden gebruikt door Erdogan om te zeggen dat het Westen ons aanvalt, een speler die te veel leunde op zijn fysiek en nu dat minder wordt is er niks van hem over'. Dit is gewoon 1 op 1 wat wij over Max zeggen hier. Dat plus het feit dat hij er door een rechtsback uit gespeeld is net zoals Mauro dat met Max deed én hij een miljoenensalaris verdient, stemt mij niet positief.

En ik snap dat een nieuwe omgeving hem misschien goed doet, of een andere speelstijl of wat dan ook, maar vooraf kan ik dat toch niet als argument noemen om hem als een goede aanwinst te beschouwen?
 
Jongens, ik snap de skepsis, maar Oppegard? Veel te licht. Willems? Die was goed tot ie bij Newcastle zwaar geblesseerd raakte. Daarna nog even bij een Duitse laagvlieger gezeten en sindsdien is het echt niet veel soeps meer.

We zien wel wat Van Aanholt brengt, maar ongetwijfeld meer als deze twee namen.
 
Jongens, ik snap de skepsis, maar Oppegard? Veel te licht. Willems? Die was goed tot ie bij Newcastle zwaar geblesseerd raakte. Daarna nog even bij een Duitse laagvlieger gezeten en sindsdien is het echt niet veel soeps meer.

We zien wel wat Van Aanholt brengt, maar ongetwijfeld meer als deze twee namen.

Ik geef het op, tegen deze argumenten valt niet op te boksen

We gaan het zien
 
Van Aanholt zegt dat het eerder was dan geplant.. de man is 32 wat dacht hij??
Dat zegt inderdaad genoeg over de status van PSV in zijn hoofd. Je zou zeggen na uitgeblust te zijn in Turkije kun je bijna niet lager mikken, maar blijkbaar waren er nog wat stappen ertussen voordat PSV in beeld zou moeten komen. Hopelijk kan ie met zijn grote bek dat waarmaken op het veld. Het is wat met die Bosschenaren: Brands, Van Aanholt.....Retro...
 
Marcel heeft al gezegd dat de kans klein is dat Patrick hier langer speelt dan een halfjaar, vanwege zijn hoge salaris. Dus ook als hij meevalt, dan moet hij zelf flink wat water bij de wijn doen.
Op zich is het wel zuiver om het zo te spelen als AD die moet inspringen als TD en de volgende TD niet in de wielen wil rijden: twee huurlingen, dat betekent dat het gras niet weggemaaid is voor de nieuwe TD.
 
Marcel heeft al gezegd dat de kans klein is dat Patrick hier langer speelt dan een halfjaar, vanwege zijn hoge salaris. Dus ook als hij meevalt, dan moet hij zelf flink wat water bij de wijn doen.
Dat salaris heeft Marcel zelf vastgesteld :rolleyes:. De kans is klein dat PSV een fatsoenlijke selectie op de been kan brengen en houden. :cautious:
 

In ieder geval een zachte G. Mijn waardering is groter geworden voor hem nu

Wel weer klote audio, dus het was geen foutje bij de video van Hazard

Ook weer eentje uit de koker van Xavi. Die scouting van ons he...
 
Laatst bewerkt:
Ik geef het op, tegen deze argumenten valt niet op te boksen

We gaan het zien
Ja, ik weet het niet hoor. Een onbewezen talentje die alleen nog maar matige tot slechte potten heeft gespeeld voor PSV 1 en een speler die tegenwoordig nog amper wedstrijden speelt en niet eens aan de bak komt in de 2. Bundesliga. Ja, daar ga je echt meer aan hebben.
 
Ja, ik weet het niet hoor. Een onbewezen talentje die alleen nog maar matige tot slechte potten heeft gespeeld voor PSV 1 en een speler die tegenwoordig nog amper wedstrijden speelt en niet eens aan de bak komt in de 2. Bundesliga. Ja, daar ga je echt meer aan hebben.

Ik denk dat niemand Oppergard een droomoptie vindt maar als het alternatief is spelers van 30+ die duidelijk niet meer op hun topniveau zitten voor miljoenensalarissen binnen loodsen dan gaat mijn voorkeur uit naar gewoon Oppergard. Zoals ik er ook bij blijf dat El Ghazi (die een jaarlang geblesseerd was geweest) om dezelfde redenen een domme aankoop was. Een routinier voor dat geld moet een steunpilaar zijn. En als wij dat soort routiniers niet meer binnen kunnen halen dan zie ik liever geen routiniers.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan