Patrick van Aanholt (V) gehuurd van Galatasaray

Toch nog even over gisteravond. De afgekeurde goal zag ik van mijn plek heel goed. Was een hele vreemde actie van Patrick. Degene die Rocket League hebben gespeeld kennen het vast wel. Dat op het moment dat er geen auto's van de tegenstander meer zijn, de bal al in de richting van de goal gaat, dat een medespeler dan gauw nog een klein tikje geeft om maar te zorgen dat hijzelf de punten krijgt. Dat idee had ik bij Patrick toen hij de bal nog ff aantikte. En toen wist ik nog geen eens dat ie buitenspel stond. Het was beetje een egoïstische actie, ik hoop dat hij zijn excuses aangeboden heeft, want in een teamsport kan dit niet eigenlijk.
En heeft het eerste goaltje alweer weggegeven. Ik heb wel hoop dat Boszbal zijn aanvallende kwaliteiten beter benut, maar verdedigend zijn we op die positie niets opgeschoten sinds Max.
 
En heeft het eerste goaltje alweer weggegeven. Ik heb wel hoop dat Boszbal zijn aanvallende kwaliteiten beter benut, maar verdedigend zijn we op die positie niets opgeschoten sinds Max.

Is het ook echt weggeven? Of is het een stomme keuze geweest om juist hem (je kleinste verdediger) tegenover de beste kopper/langste speler van Sturm Graz te zetten...
 
En heeft het eerste goaltje alweer weggegeven. Ik heb wel hoop dat Boszbal zijn aanvallende kwaliteiten beter benut, maar verdedigend zijn we op die positie niets opgeschoten sinds Max.
Dit gaat wel heel erg ver, men vergeet snel. PvA is verdedigend echt een stuk beter dan Max. Het is nog steeds niet genoeg voor het nivo dat je bij PSV mag verwachten, maar Max deed helemaal niks verdedigend, liep steeds voorin als hij moest verdedigen.
 
Hij loopt ook veel meer meters dan Max. Gisteren, vooral in de eerste helft hij echt getankt. Toch ben ik geen fan. Hij is oké.
 
Toch nog even over gisteravond. De afgekeurde goal zag ik van mijn plek heel goed. Was een hele vreemde actie van Patrick. Degene die Rocket League hebben gespeeld kennen het vast wel. Dat op het moment dat er geen auto's van de tegenstander meer zijn, de bal al in de richting van de goal gaat, dat een medespeler dan gauw nog een klein tikje geeft om maar te zorgen dat hijzelf de punten krijgt. Dat idee had ik bij Patrick toen hij de bal nog ff aantikte. En toen wist ik nog geen eens dat ie buitenspel stond. Het was beetje een egoïstische actie, ik hoop dat hij zijn excuses aangeboden heeft, want in een teamsport kan dit niet eigenlijk.
Hoor ik Rocket League? :grin:
 
Toch nog even over gisteravond. De afgekeurde goal zag ik van mijn plek heel goed. Was een hele vreemde actie van Patrick. Degene die Rocket League hebben gespeeld kennen het vast wel. Dat op het moment dat er geen auto's van de tegenstander meer zijn, de bal al in de richting van de goal gaat, dat een medespeler dan gauw nog een klein tikje geeft om maar te zorgen dat hijzelf de punten krijgt. Dat idee had ik bij Patrick toen hij de bal nog ff aantikte. En toen wist ik nog geen eens dat ie buitenspel stond. Het was beetje een egoïstische actie, ik hoop dat hij zijn excuses aangeboden heeft, want in een teamsport kan dit niet eigenlijk.
Helemaal eens. De bal was er sowieso ingegaan. Domme actie en kostte dus gewoon een goal.
 
Laatst bewerkt:
Waarom lag hij buiten de lijnen met z'n blessure?
Dan toch altijd weer ff binnen de lijnen rollen?
... Slimmigheidje...
Nu speel je een onnodig een minuut ofzo met 10 man?
 
Waarom lag hij buiten de lijnen met z'n blessure?
Dan toch altijd weer ff binnen de lijnen rollen?
... Slimmigheidje...
Nu speel je een onnodig een minuut ofzo met 10 man?
Er is vast wel een grapje te maken dat je met PvA sowieso al met 10 man speelt. Goed, aanvallend is het redelijk, maar verdedigend, toch een niet onbelangrijk aspect van een verdediger...:zien:
 
Terug
Bovenaan Onderaan