Patrick van Aanholt (V) gehuurd van Galatasaray

Veel geblesseerd geweest natuurlijk. Tsja, als hij Van Aanholt er niet uit kan spelen, was afgelopen seizoen zijn carrièrehoogtepunt.
Van Aanholt is geen Hoever. Prima back die we missen. Mauro gaat maar naar rechts. Moet ook nog maar zien of hij nog zo goed is.
 
Ik moet toegeven. Ik was vrij kritisch op het vertek Max en het halen van pva. Maar de eerste indruk is best positief. Hopelijk houd hij dit vol. Ook fijn als een 'gokje' een keer goed uitpakt
Dat begrijp ik serieus niet. Vond je echt dat Max ook maar een heel, heel klein beetje voldeed? Ik ben in ieder geval blij dat hij weg is en het is bijna onmogelijk om een slechtere vervanger te halen, dus zo'n gok was dat niet. De vraag is wie betre is, PvA of Mauro, dat is wel een gok.
 
Dat begrijp ik serieus niet. Vond je echt dat Max ook maar een heel, heel klein beetje voldeed? Ik ben in ieder geval blij dat hij weg is en het is bijna onmogelijk om een slechtere vervanger te halen, dus zo'n gok was dat niet. De vraag is wie betre is, PvA of Mauro, dat is wel een gok.
Ja vond ik wel. Hij kwam zeker te kort voor de basis van PSV. Laat daar geen twijfel over bestaan. Maar het is nou ook weer niet dat hij zo slecht was dat ik daar een jeugdspeler (Oppegard bijv) zou neerzetten ten kosten van hem. Daarnaast heb je ook Mauro. Die leek de basis (weer) te veroveren.

Laatste dag speler verkopen en een oude speler halen. Die ze bij Gala liever kwijt dan rijk zijn. Dat vind ik persoonlijk wel een 'gokje'. Vandaar ook dat ik deze term gebruik en het nog steeds vind. Ook gezien de geringe opbrengst van Max blijf ik het een 'gokje' vinden. Waarbij de eerste tekenen zijn dat het een goede zet was. Hoewel, het nog veel te vroeg is om die conclusies te maken.
 
Hij heeft wel een indruk gemaakt tegen Emmen-B zeg :ROFL:
Ik zei het tijdens de wedstrijd ook al maar al speelde psv tegen een elftal pionnen: het is overduidelijk dat Van Aanholt een veel betere basistechniek heeft dan Max, hij is fysiek sterker en het is meer dan alleen aan de zijlijn opdraven en een voorzet proberen te geven
 
Ik zei het tijdens de wedstrijd ook al maar al speelde psv tegen een elftal pionnen: het is overduidelijk dat Van Aanholt een veel betere basistechniek heeft dan Max, hij is fysiek sterker en het is meer dan alleen aan de zijlijn opdraven en een voorzet proberen te geven

Dat vind ik allemaal wel meevallen, hij heeft zeker meer laten zien dan Max het laatste half jaar tegen Emmen maar zó spectaculair was het niet. En met zijn goede fysiek laat hij zich toch mooi twee keer aftroeven tegen Feyenoord waardoor 1 100% kans ontstond en 1 tegendoelpunt viel, als dat Max was geweest was hij met de grond gelijkgemaakt hier.
 
Dat vind ik allemaal wel meevallen, hij heeft zeker meer laten zien dan Max het laatste half jaar tegen Emmen maar zó spectaculair was het niet. En met zijn goede fysiek laat hij zich toch mooi twee keer aftroeven tegen Feyenoord waardoor 1 100% kans ontstond en 1 tegendoelpunt viel, als dat Max was geweest was hij met de grond gelijkgemaakt hier.
Ik trek enkel een vergelijking met Max, en dan vind ik hem een stuk beter en prettiger om naar te kijken als voetballer. Max was zo eendimensionaal als wat
 
Terug
Bovenaan Onderaan