Park Ji-Sung

Geweldig, Ik heb hier echt van gedroomd, Park is altijd een van mijn favoriete spelers geweest, :oops::oops:

:D
Ben wel benieuwd: is hij gehaald als "die aanvaller" of als die "extra middenvelder", of allebei?
Denk het eerste. Toivonen is namelijk nog niet weg, maar hoop het laatste.
 
PARK! BAAS :clap: :party:

Ola naar QPR? En hopelijk wil Park hier ook zijn afscheidswedstrijd spelen :p
 
Laatst bewerkt:
:eehh:

Helaas kan ik nog niet zo enthousiast zijn als de meeste boven me. Geweldige speler nog bij Man.U., maar we zijn ondertussen weer twee jaar verder en Park is ondertussen al 32 jaar. Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dat PSV geen transfersom betaalt is geweldig en een 1-jarig contract zou dat ook zijn (langer zie ik niet zo zitten). Alleen zou het salaris wel eens aan de hoge kant kunnen zijn.

Al met al ga ik eerst rustig kijken hoe hij het gaat doen en ga ik er zeker niet teveel van verwachten.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk dacht ik dat bij elke aanvaller die gehaald zou worden, maakt niet uit wie, waar, of waarom, het zou leiden tot kritiek. PSV heeft dit slim gedaan, op Park kan je gewoon geen kritiek geven. Die jongen is multifunctioneel, goede mentaliteit, weet hoe het is om in de top te voetballen, ervaren, zal jonkies niet in de weg staan (of het moet echt een eikel zijn, maar die indruk heb ik alles behalve), en de terugkeer naar PSV zal de supporters goed doen, ook als je ziet wat hij heeft ingeleverd om hier te kunnen voetballen.
 
:eehh:

Helaas kan ik nog niet zo enthousiast zijn als de meeste boven me. Geweldige speler nog bij Man.U., maar we zijn ondertussen weer twee jaar verder en Park is ondertussen al 32 jaar. Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dat PSV geen transfersom betaalt is geweldig en een 1-jarig contract zou dat ook zijn (langer zie ik niet zo zitten). Alleen zou het salaris wel eens aan de hoge kant kunnen zijn.

Al met al ga ik eerst rustig kijken hoe hij het gaat doen en ga ik er zeker niet teveel van verwachten.

Ik hoop stiekem op een1 jarig contract met optie voor nog een seizoen. Overigens zie ik liever een Park op de bank zitten dan een koekwaus als Engelaar :)
 
Laatst bewerkt:
:eehh:

Helaas kan ik nog niet zo enthousiast zijn als de meeste boven me. Geweldige speler nog bij Man.U., maar we zijn ondertussen weer twee jaar verder en Park is ondertussen al 32 jaar. Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Dat PSV geen transfersom betaalt is geweldig en een 1-jarig contract zou dat ook zijn (langer zie ik niet zo zitten). Alleen zou het salaris wel eens aan de hoge kant kunnen zijn.

Al met al ga ik eerst rustig kijken hoe hij het gaat doen en ga ik er zeker niet teveel van verwachten.

Denk dat hij ook gewoon voor het groepsproces, ervaring en breedte is gehaald. :)
 
thijsslegers ‏@thijsslegers 13m
vanaf heden zal #psv -buitenkansjes daargelaten- alleen spelers vervangen: bv Toivonen weg = nieuwe schaduwspits, Zoet weg = nieuwe keeper
 
thijsslegers ‏@thijsslegers 13m
vanaf heden zal #psv -buitenkansjes daargelaten- alleen spelers vervangen: bv Toivonen weg = nieuwe schaduwspits, Zoet weg = nieuwe keeper

Daar mag je dus uit opmaken dat Toivonen gewoon in PSV 1 speelt als hij blijft aankomend seizoen.
 
Laatst bewerkt:
thijsslegers ‏@thijsslegers 13m
vanaf heden zal #psv -buitenkansjes daargelaten- alleen spelers vervangen: bv Toivonen weg = nieuwe schaduwspits, Zoet weg = nieuwe keeper

Klinkt prima, met Park heb je toch een multifunctionele speler binnen dus ik kan me prima vinden hierin.
 
Daar mag je dus uit opmaken dat Toivonen gewoon in PSV 1 speelt als hij blijft aankomend seizoen.

Toivonen speelt niet meer in PSV 1. Gaat óf weg, óf PSV 2. In het geval dat hij weggaat kan PSV een nieuwe speler halen. Logisch, anders krijg je Vukovic verhalen (alvast nieuwe CV halen in de hoop Vukovic te slijten, en als gevolg je én een speler te veel hebt, én hij zwaar drukt op het salaris huis). Daarom wil PSV eerst zekerheid. Mocht hij niet weggaan, haalt PSV geen nieuwe speler, maar speelt Toivonen dan wel in Jong PSV.
 
Laatst bewerkt:
thijsslegers ‏@thijsslegers 13m
vanaf heden zal #psv -buitenkansjes daargelaten- alleen spelers vervangen: bv Toivonen weg = nieuwe schaduwspits, Zoet weg = nieuwe keeper

Vanaf heden het liefst eerst Marcelo slijten en een fatsoenlijke CV halen als back-up voor Bruma en Rekik :D
Maar verder natuurlijk een goed beleid.
 
Vanaf heden het liefst eerst Marcelo slijten en een fatsoenlijke CV halen als back-up voor Bruma en Rekik :D
Maar verder natuurlijk een goed beleid.

Volledig eens. Je moet er niet aan denken als 1 van die 2 wegvalt. (wat ongetwijfeld eens gaat gebeuren, een seizoen duurt namelijk erg lang)
 
Toivonen speelt niet meer in PSV 1. Gaat óf weg, óf PSV 2. In het geval dat hij weggaat kan PSV een nieuwe speler halen. Logisch, anders krijg je Vukovic verhalen (alvast nieuwe CV halen in de hoop Vukovic te slijten, en als gevolg je én een speler te veel hebt, én hij zwaar drukt op het salaris huis). Daarom wil PSV eerst zekerheid. Mocht hij niet weggaan, haalt PSV geen nieuwe speler, maar speelt Toivonen dan wel in Jong PSV.

Aan de ene kant goed dat psv zich aan z'n principes houdt, aan de andere kant pure kapitaalvernietiging om Ola bij Jong PSV te laten verpieteren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan