Park Ji-Sung

Dat is niet waar, QPR had juist een prima selectie: remy, barton, wright-phillips, traoré, jenas, granero, bosingwa, mbia en julio cesar. Ik heb alleen geen enkel idee hoe het seizoen van park verlopen is. Ik vraag me inderdaad wel af wie er opgeofferd gaat worden om park te laten spelen. Of zou park vooral voor de ervaring gehaald zijn?

Barton speelde in Frankrijk. En verder was dat hele QPR het hele seizoen een onsamenhangend geheel, dat heeft nooit gelopen. Daar doen een paar leuke spelers niks aan af. Daarbij kan je bij de meeste PL-clubs een veel langer lijstje van dat soort spelers maken.
 
Ik denk dat hij voor de breedte en roulatie gehaald is. PSV zal vaak met de punt naar achteren spelen en dan heb je alleen maher en gini als aanvallende middenvelders.
 
Misschien een goeie selectie, maar dus geen goed elftal. Kennelijk ging er iets mis?
Was een bij elkaar gekochte oude sterren elftal. Die trainer kon wel op zijn kop gaan staan maar niemand wilde een stap sneller zetten of harder gaan lopen. Volgevreten Vedettes:p
 
thijsslegers ‏@thijsslegers
Heb van #psv de bevestiging dat #park transfervrij is overgenomen. Het eerdere zinnetje over huur vervalt daarmee.
 
Wow. Dit vind ik echt heel gaaf. Park. Echt een held uit de mooiste periode van PSV die ik (bewust) heb mogen meemaken. Vandaar dat je mij ook nooit kwaad hoort spreken over een Gomes, ik vind het gewoon allemaal puike knapen, die van die halve finale toen ;)

Pfew.. Dat wordt nog wel wat. Voor de drie posities op het middenveld en de drie in de aanval hebben we dan: Hiljemark, Schaars, Park, Wijnaldum, Maher, Depay, Bakalli, Matavz, Locadia, Narsingh, Jozefzoon en Ola Toivonen. Dat is inderdaad goed dubbel bezet, maar ook op veel posities 'zo jammer van diegene die niet speelt'. Nou ja, hopen maar op een roulette-elftal.
 
Had hij dat ook nog beloofd bij zijn afscheid? De derde speler uit dit team, die terugkomt bij PSV. Of speelde Bouma er toen ook nog, dan is het al 4.
 
Wow. Dit vind ik echt heel gaaf. Park. Echt een held uit de mooiste periode van PSV die ik (bewust) heb mogen meemaken. Vandaar dat je mij ook nooit kwaad hoort spreken over een Gomes, ik vind het gewoon allemaal puike knapen, die van die halve finale toen ;)

Pfew.. Dat wordt nog wel wat. Voor de drie posities op het middenveld en de drie in de aanval hebben we dan: Hiljemark, Schaars, Park, Wijnaldum, Maher, Depay, Bakalli, Matavz, Locadia, Narsingh, Jozefzoon en Ola Toivonen. Dat is inderdaad goed dubbel bezet, maar ook op veel posities 'zo jammer van diegene die niet speelt'. Nou ja, hopen maar op een roulette-elftal.

Zoals gezegd verwacht ik dat hij voor de positie op rechts gehaald wordt. Die zal hij natuurlijk heel anders invullen dan een rechtsbuiten als Narsingh, maar dat is geen probleem lijkt mij. Luciano is nog lang niet fit, Jozefzoon overtuigd Cocu blijkbaar nog niet en heeft dus wat tijd nodig, en Bakkali is wel erg jong. Daar kunnen we hem absoluut gebruiken.

Had hij dat ook nog beloofd bij zijn afscheid? De derde speler uit dit team, die terugkomt bij PSV. Of speelde Bouma er toen ook nog, dan is het al 4.

Volgens mij heeft hij zoiets nooit beloofd. Maar dat maakt het niet minder mooi dat hij terugkomt. :)
 
Dat heeft ie inderdaad nooit beloofd. Van wat ik me kan herinneren wou Park na één goed seizoen gewoon heel graag en heel snel weg. Er zijn toen geen beloftes gedaan.
 
Wat geweldig, Park terug naar PSV. hopelijk is hij nog van goed niveau. Een ding kunnen we zeker van zijn: altijd tomeloze inzet van hem.

Ik heb er een goed gevoel bij.
 
Hij komt dus voor de breedte begrijp ik? Bakkali is weliswaar nog jong maar als 1 speler het obv de voorbereiding verdient om in de basis te staan dan is hij dat wel, by far de meest opvallende speler van dit PSV.
 
Rangers chiefs will consider selling Park, who earns £70,000-per-week, as they look to lower their wage bill.

die levert flink wat in....
 
Laatst bewerkt:
Prima aankoop. Gratis, normaal salaris, vult vacatures van 'balvaste aanvaller die tussen de linies kan spelen' en die van extra middenvelder gelijk op. Denk dat het ook een type is die goed ligt in de groep, en ook niet klaagt wanneer hij niet speelt (dus Bakkali niet in de weg staat), hoewel dit slechts een aanname is. Het feit dat hij nu voor PSV kiest pleit echt voor hem. PSV kan nu het vizier richten op de verkopen, én de noodzakelijke extra centrale verdediger (back-up).
 
Rangers chiefs will consider selling Park, who earns £70,000-per-week, as they look to lower their wage bill.

die levert flink wat in....

Dat is 3.640.000 Britse pond (Bruto) op een jaar. Omgerekend: 4.217.920 euro Bruto op jaarbasis. Moet dus 3,5 miljoen zakken om bij PSV te kunnen voetballen. Ok...
 
Terug
Bovenaan Onderaan