Park Ji-Sung

Wishful thinking. Als we in het stadium van "misschien" en "nog wel" zijn beland is het over.
Voorstel: klein (maar levensgroot?) standbeeld in de Parklaan, ontroerend afscheid en terug naar Zuid-Korea.

Ik ben er bang voor, maar als het ff kan, zie ik hem er HEEL graag bij nog volgend seizoen....
 
(Bron: AD, via PSV Netwerk)

We blijven hopen.

Ik vind zelf dat we met Schaars, Hiljemark, Hendrix, Maher, Wijnaldum en Ritzmaier voldoende mogelijkheden hebben op het middenveld om het gros van de wedstrijden te kunnen winnen. Maar het zou super zijn om voor de grote wedstrijden Park achter de hand te hebben, dat is zo'n aanjager, die brengt echt iets extra's.

Hoop is mooi, maar in dit geval tevergeefs. Je ziet het ook het stadion. Hij heeft nog wel zijn momenten, maar het is te weinig. We weten dat timing belangrijk is voor een groot sportman, en daarbij hoort ook weten wanneer te stoppen.
 
Hoop is mooi, maar in dit geval tevergeefs. Je ziet het ook het stadion. Hij heeft nog wel zijn momenten, maar het is te weinig. We weten dat timing belangrijk is voor een groot sportman, en daarbij hoort ook weten wanneer te stoppen.
Eens. Nu is het moment om te stoppen, tenzij je hem een Poulssen-rol geeft, dus op de bank en voor de wedstrijden waarvoor zijn inzet en ervaring nodig is.
 
Eens. Nu is het moment om te stoppen, tenzij je hem een Poulssen-rol geeft, dus op de bank en voor de wedstrijden waarvoor zijn inzet en ervaring nodig is.

Het zou kunnen... Maar juist die wedstrijden vragen om een extra inspanning. Een beschadigde knie is een beschadigde knie, natuurlijk voelt dat beter bij meer rust, maar het kan er ook na een rustperiode altijd in schieten - zelfs na een eerste stap op het veld, weet ik uit ervaring. En zeker als er druk op een wedstrijd staat. Ik zou een dergelijk risico niet meer willen lopen - blijven voor de topwedstrijden, om het vervolgens daarin niet meer te kunnen brengen.
 
Zeer jammer, maar ook zeer begrijpelijk mocht hij vanmiddag inderdaad zijn stoppen aankondigen.
De laatste wedstrijden van het seizoen kon je duidelijk zien dat de sleet erop begint te komen bij Park. Hij is het type speler wat constant moet kunnen gaan zonder voorbehoud. Als dat niet meer 100% maar nog maar net 90% lukt, is het zo dat ipv overal net tussen zitten, je steeds net een stapje te laat komt. Park heeft dat kennelijk goed voorvoeld.
Neemt afscheid als een van de lichtpuntjes in verder een tamelijk somber jaar. Wat een held, wat een sportman, wat een voorbeeld voor een hele generatie! (Y)
 
Als Park stopt, dan ben ik toch erg blij dat hij dat doet bij PSV, de club die hem groot gemaakt heeft .....Park, bedankt man !
 
Zeer jammer, maar ook zeer begrijpelijk mocht hij vanmiddag inderdaad zijn stoppen aankondigen.
De laatste wedstrijden van het seizoen kon je duidelijk zien dat de sleet erop begint te komen bij Park. Hij is het type speler wat constant moet kunnen gaan zonder voorbehoud. Als dat niet meer 100% maar nog maar net 90% lukt, is het zo dat ipv overal net tussen zitten, je steeds net een stapje te laat komt. Park heeft dat kennelijk goed voorvoeld.
Neemt afscheid als een van de lichtpuntjes in verder een tamelijk somber jaar. Wat een held, wat een sportman, wat een voorbeeld voor een hele generatie! (Y)

Eens, maar had hij dat besluit niet een paar weken voor zich uit kunnen schuiven?
 
Mmm... Ik heb het zo geïnterpreteerd:

4) Voor1 juni is bekend dat Ji Sung Park nog wel een jaar langer bij PSV blijft
4. Nee, voor 1 juni is dat nog niet bekend of is het al duidelijk dat Park volgend seizoen niet bij PSV speelt.
4. Nee, voor 1 juni is niet bekend waar Park volgend seizoen speelt.
Is naar mijn boekhouding echter zijn antwoord........:unsure:

Het antwoord wat jij geeft is daarentegen wel goed. Ja, als jury moet je goed lezen blijkt wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan