Park Ji-Sung

Is naar mijn boekhouding echter zijn antwoord........:unsure:

Het antwoord wat jij geeft is daarentegen wel goed. Ja, als jury moet je goed lezen blijkt wel ;)

Dat dacht Mikasa vermoedelijk ook, maar die had er in dit geval beter de toevoeging af kunnen laten ;)

Nee, ik wilde ook duidelijk zijn. Jij interpreteert mijn post, zoals ik hem bedoelde. Helaas lijkt Park niet mee te werken.
 
Ik ben bang dat de trip naar Korea zijn afscheid tournee word.. (en dat hij daarom expres voor het toernooi het aankondigt)
 
Voorlopig zijn ze in Seoul al het middernachtelijk uur gepasseerd. De info dat hij vandaag dus een persconferentie zou geven lijkt niet juist te zijn.
Er gloort weer hoop voor de Mikasas van deze wereld (Y)
 
Voorlopig zijn ze in Seoul al het middernachtelijk uur gepasseerd. De info dat hij vandaag dus een persconferentie zou geven lijkt niet juist te zijn.
Er gloort weer hoop voor de Mikasas van deze wereld (Y)

And it's gone!

@RikElfrink: Definitief: #PSV'er Ji-Sung Park stopt met betaal voetbal. Live-tv in korea. http://t.co/ZP8qw8D1IE"

Ook op Facebook bedankt PSV Park. Op de website nog geen bericht.

Jammer dat ie stopt. Was dit seizoen een zeer belangrijke speler. Ji-Sung, bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Eerst zien dan geloven. :wtf:

Om jouw gevoelens de kans te geven in te dalen, zullen we voor we onverbiddelijk over gaan tot het uitkeren van punten in andere topics, eerst wachten tot het officieel op de PSV site staat.
Maar het is het winnen van tijd, niet de slag hoor Mikasa ;)
 
Om jouw gevoelens de kans te geven in te dalen, zullen we voor we onverbiddelijk over gaan tot het uitkeren van punten in andere topics, eerst wachten tot het officieel op de PSV site staat.
Maar het is het winnen van tijd, niet de slag hoor Mikasa ;)

Het stond ook al op ad.nl. :( Emoticon zowel voor het gemis aan de speler als Jomandapunten.
 
Om jouw gevoelens de kans te geven in te dalen, zullen we voor we onverbiddelijk over gaan tot het uitkeren van punten in andere topics, eerst wachten tot het officieel op de PSV site staat.
Maar het is het winnen van tijd, niet de slag hoor Mikasa ;)

Inderdaad een kwestie van tijd voordat het officieel op de site gaat komen. Twitter van PSV:

PSV ‏@PSV 46m
Ji-Sung Park heeft vandaag op een persconferentie in Korea officieel aangekondigd dat hij zijn carrière gaat beëindigen. #psv #park
PSV ‏@PSV 44m
De trip van volgende week (19/5-25/5) naar Zuid-Korea zijn de laatste twee wedstrijden van Park als speler van PSV. #psv #park
PSV ‏@PSV 31m
“Ik heb sinds februari over mijn pensioen nagedacht en ik denk dat mijn knie het niet nog een seizoen volhoudt”, sprak Park. #psv #park
PSV ‏@PSV 30m
Ji-Sung Park kondigde ook aan dat hij na de komende wedstrijden met PSV in zijn vaderland zal gaan trouwen. #psv #park
PSV ‏@PSV 28m
Daarna wil hij betrokken blijven, maar weet nog niet in welke rol. “Ik overdenk wat ik kan betekenen voor het Koreaanse voetbal.” #psv #park
 
Jammer, maar als iemand met de instelling van Park stopt, dan weet je wel dat het ook écht niet meer gaat. Ik kan zijn beslissing dan ook goed begrijpen. Mooi dat hij op deze manier afscheid kan gaan nemen in Zuid-Korea. Hij zal twee geweldige afscheidspotjes krijgen.
 
Mooi en waardig afscheid, niks dan lof voor deze held en ik hoop dat hij zeker nog een rol voor PSV blijft spelen :) Misschien als scout in Korea o.i.d.
Enerzijds gruwelijk jammer dat iconen en helden als Park en van Bommel gestopt zijn de afgelopen 2 seizoenen maar anderzijds ook weer prachtig dat ze dat in het PSV shirt wilden doen.

En dan nu die afscheids/afzwaai wedstrijd plannen :shifty:
 
Jammer, maar als iemand met de instelling van Park stopt, dan weet je wel dat het ook écht niet meer gaat. Ik kan zijn beslissing dan ook goed begrijpen. Mooi dat hij op deze manier afscheid kan gaan nemen in Zuid-Korea. Hij zal twee geweldige afscheidspotjes krijgen.

Heel verstandig van hem. Jammer voor PSV.

Mooi en waardig afscheid, niks dan lof voor deze held en ik hoop dat hij zeker nog een rol voor PSV blijft spelen :) Misschien als scout in Korea o.i.d.
Enerzijds gruwelijk jammer dat iconen en helden als Park en van Bommel gestopt zijn de afgelopen 2 seizoenen maar anderzijds ook weer prachtig dat ze dat in het PSV shirt wilden doen.

En dan nu die afscheids/afzwaai wedstrijd plannen :shifty:

Tja, dat is die in Korea. Misschien dat hij komend seizoen nog een keer naar het publiek komt zwaaien.

Verder is het inderdaad mooi dat twee topsporters hun carrière bij PSV wilden beëindigen in plaats van in de zandbak.
 
Ik ben blij dat ik nog bij de wedstrijd PSV-NAC kon zijn. Bleek toch de laatste officiële wedstrijd van Park te zijn, en ik na de publiekswissel en de woorden van Park had ik gevoel toen al. Toch een speler waarbij het een eer is dat hij voor PSV speelde, in plaats van andersom.
 
Ontzettend jammer, maar het is niet anders. Een geweldige speler die, nu hij aanvoelt dat hij niet meer kan spelen zoals voorheen, de eer aan zichzelf houdt. Zonde dat niet alle spelers zijn instelling hebben.
 
Ik had eerder al wat opgevangen en hoopte toch nog dat het niet waar zou zijn. Helaas, stopt hij echt. Ik heb groot respect voor wat hij bereikt heeft en ben trots dat hij bij PSV aan zijn Europese avontuur is begonnen en het daar ook weer afsloot.
We gaan 'm nog missen...
 
:(

Ji Sung, bedankt. Een trieste dag voor iedereen die PSV een warm hart toedraagt, maar aan de andere kant mogen we trots zijn dat een icoon wederom zijn carrière bij ons wil afsluiten. Ik zal 'm missen in ons shirt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan