Park Ji-Sung

• Topicstarter Topicstarter Brabantiaan
  • Startdatum Startdatum
Zou het ook in de krant komen?

Overigens was dat leuker geweest, als PSV een Griekse voetballer had gehad.
En dat 'ie dan door de achteringang naar binnen zou komen.
Nee, geen voetballers aan tafel. We nemen al een filosoof mee, da's druk genoeg. :D

ouch... Moest die oude koe nou daadwerkelijk weer uit de sloot gedregd worden?
Van de andere kant: omwille van een foute woordgrap mag alles natuurlijk!

Foute woordgrap?
Wat krijg je als je Park omdraait? Krap, da's hetzelfde akls Schaars.
Hij speelt zich uit de naad en ligt dan weer een halve week in de Prak
Op maandag liever een parkwandeling dan een bosloop
Er is een straat naar Park genoemd.
De ideale middenvelder? Park van Bommel.

't is jammer dat hij nooit in het stadion van Everton heeft gespeeld. Of dat van PSG. Of dat van Newcastle Utd.

Everton, Newcastle en Roda zijn zeker gelukt. PSG weet ik niet.

Ah ja haha, ik zat meer te denken aan in dienst van die clubs. Zo hoopte ik ook tijden dat Everton voor Everton en Valencia voor Valencia zou gaan spelen. Niet helemaal gelukt helaas

Ah ja haha, ik zat meer te denken aan in dienst van die clubs. Zo hoopte ik ook tijden dat Everton voor Everton en Valencia voor Valencia zou gaan spelen. Niet helemaal gelukt helaas

Aha, jij bent dus zo'n (potentiële) ouder die het wel leuk vindt om hun zoontje Arend te noemen...

omdat ze de achternaam Arends hebben (en hij bestaat echt!).

Guus prikt gewoon een vorkje mee, steekt Obama even een hart onder de riem en geeft nog een paar tips aan Wim-Lex hoe je met stokjes moet eten.

Niks bijzonders, af en toe een aai over de bol. Guus heeft natuurlijk al erg veel ervaring en dat merk je meteen in zulke kleine gesprekjes.

Park: 'misschien houdt knie het met veel rust komende zomer nog wel een seizoen'
In het Algemeen Dagblad laat Ji-Sung Park de deur voor nog een seizoen nog nadrukkelijk open. [...]
(Bron: AD, via PSV Netwerk)

We blijven hopen.

Ik vind zelf dat we met Schaars, Hiljemark, Hendrix, Maher, Wijnaldum en Ritzmaier voldoende mogelijkheden hebben op het middenveld om het gros van de wedstrijden te kunnen winnen. Maar het zou super zijn om voor de grote wedstrijden Park achter de hand te hebben, dat is zo'n aanjager, die brengt echt iets extra's.

(Bron: AD, via PSV Netwerk)

We blijven hopen.

Ik vind zelf dat we met Schaars, Hiljemark, Hendrix, Maher, Wijnaldum en Ritzmaier voldoende mogelijkheden hebben op het middenveld om het gros van de wedstrijden te kunnen winnen. Maar het zou super zijn om voor de grote wedstrijden Park achter de hand te hebben, dat is zo'n aanjager, die brengt echt iets extra's.

Wishful thinking. Als we in het stadium van "misschien" en "nog wel" zijn beland is het over.
Voorstel: klein (maar levensgroot?) standbeeld in de Parklaan, ontroerend afscheid en terug naar Zuid-Korea.

Terug
Bovenaan Onderaan