Park Ji-Sung

(PSV Netwerk)

Zou een aderlating zijn. Een tweede Park, iemand met zo'n mentaliteit die ook nog eens heel goed kan voetballen, ga je niet vinden.

Onvervangbaar. Nu maar hopen dat Maher en Wijnaldum met hun specifieke kwaliteiten het middenveld kunnen versterken.
 
Ji Sung Park, wat een held, in zijn eerste PSV periode was ik al fan, wat hij dit seizoen laat zien kan ik alleen maar respect voor hebben. Petje af, en voor altijd een PSV'er.
 
Vreselijk jammer voor PSV, maar zo te horen gewoon het beste voor Ji-Sung. Als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. We kunnen blij zijn dat hij dit seizoen weer bij ons speelt, hij is een absolute topper voor PSV.
 
Vreselijk jammer voor PSV, maar zo te horen gewoon het beste voor Ji-Sung. Als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. We kunnen blij zijn dat hij dit seizoen weer bij ons speelt, hij is een absolute topper voor PSV.

Daar sluit ik me bij aan. We mogen blij zijn dat hij nog is teruggekeerd. Een geweldenaar.
 
Zelfs zijn afscheid typeert hem. De wetenschap dat hij fysiek gezien zijn spel niet meer hele wedstrijden kan spelen, zorgt ervoor dat hij stopt.

Diepe respectvolle buiging voor deze topper.
 
Zelfs zijn afscheid typeert hem. De wetenschap dat hij fysiek gezien zijn spel niet meer hele wedstrijden kan spelen, zorgt ervoor dat hij stopt.

Diepe respectvolle buiging voor deze topper.

Helaas, helaas. Voorbeeld-voetballer. Ben blij dat ik die weergaloze wedstrijd tegen PSV-Ac Milan met Park nog heb kunnen zien (2 x zelfs). Ik hoopte toch dat hij volgend seizoen nog op een of andere manier kon spelen, maar helaas.
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 10 min.
Park ontkent dat hij zijn loopbaan wil beëindigen. "Aad de Mos? Ik heb niks gezegd over mijn carrière en nog niks besloten."

Bart Hoffman ‏@bart_hoffman 6 min.
Ji-Sung Park keek alsof hij water zag branden. "Wie is Aad de Mos?"
 
Vreselijk jammer voor PSV, maar zo te horen gewoon het beste voor Ji-Sung. Als het niet meer gaat, dan gaat het niet meer. We kunnen blij zijn dat hij dit seizoen weer bij ons speelt, hij is een absolute topper voor PSV.

Eens.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink 10 min.
Park ontkent dat hij zijn loopbaan wil beëindigen. "Aad de Mos? Ik heb niks gezegd over mijn carrière en nog niks besloten."

Bart Hoffman ‏@bart_hoffman 6 min.
Ji-Sung Park keek alsof hij water zag branden. "Wie is Aad de Mos?"

:D
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 10 min.
Park ontkent dat hij zijn loopbaan wil beëindigen. "Aad de Mos? Ik heb niks gezegd over mijn carrière en nog niks besloten."

Bart Hoffman ‏@bart_hoffman 6 min.
Ji-Sung Park keek alsof hij water zag branden. "Wie is Aad de Mos?"

En we trapten er allemaal in. :FP:
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 10 min.
Park ontkent dat hij zijn loopbaan wil beëindigen. "Aad de Mos? Ik heb niks gezegd over mijn carrière en nog niks besloten."

Bart Hoffman ‏@bart_hoffman 6 min.
Ji-Sung Park keek alsof hij water zag branden. "Wie is Aad de Mos?"

:clap:
 
Het zit Park denk ik toch nog steeds erg dwars dat hij in het begin van zijn loopbaan hier in Eindhoven uitgefloten werd. Toen hij de overstap maakte naar Manchester gaf hij dat al aan en vandaag zegt ie dat nog een keer. Hij vind het wel leuk dat hij nu toegezongen wordt maar zegt nogmaals dat hij destijds werd uitgefloten in Eindhoven.
 
Het zit Park denk ik toch nog steeds erg dwars dat hij in het begin van zijn loopbaan hier in Eindhoven uitgefloten werd. Toen hij de overstap maakte naar Manchester gaf hij dat al aan en vandaag zegt ie dat nog een keer. Hij vind het wel leuk dat hij nu toegezongen wordt maar zegt nogmaals dat hij destijds werd uitgefloten in Eindhoven.

Grow up and get over it Park. Jezus, na al die jaren nog steeds over dat soort dingen piepen.
 
Het zit Park denk ik toch nog steeds erg dwars dat hij in het begin van zijn loopbaan hier in Eindhoven uitgefloten werd. Toen hij de overstap maakte naar Manchester gaf hij dat al aan en vandaag zegt ie dat nog een keer. Hij vind het wel leuk dat hij nu toegezongen wordt maar zegt nogmaals dat hij destijds werd uitgefloten in Eindhoven.

Je moet je Spooren eerst verdienen, anders levert een park PSV alleen maar slechte publiciteit op.
 
Mooi man, gisteren is hij op uitnodiging van Wim-Lex en Maxima aangeschoven bij een lunch met de Koreaanse presidente. Hiddink overigens ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan