PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gezien ik gisteren een toto ingevuld heb op Benfica, Nice, PSV en Granada moeten we meer dan ooit winnen😜

Alleen hoop ik geen spijt te krijgen van Nice....
 
Alhoewel we afgelopen zondag tegen een wel heel zwakke ADO speelden, zou ik graag willen dat Schmidt op 1 speler na, dezelfde spelers in dezelfde opstelling het veld op stuurt. De enige speler die ik eruit wil is Mauro en voor hem in de plaats zou ik Madueke laten starten. Vooral het middenveld met Gotze, Sangare en Ihattaren was fantastisch om naar te kijken, uiteraard wel met de kanttekening dat ADO belabberd en zonder enige inspiratie voetbalde.
En Fein dan? Een topper.
Vanavond gaan we hem zien tegen een serieuzere tegenstander.
Das ist ja spitze !!!
 
Gezien ik gisteren een toto ingevuld heb op Benfica, Nice, PSV en Granada moeten we meer dan ooit winnen😜

Alleen hoop ik geen spijt te krijgen van Nice....

Er gaat er altijd 1 fout, dus ga maar uit van Benfica. Degene waarvan je denkt dat deze goed gaat.

Ik ga er straks ook nog maar even wat geld tegenaan gooien. Een 2.9 quote voor PSV is voor mij iets te verleidelijk.
 
Er gaat er altijd 1 fout, dus ga maar uit van Benfica. Degene waarvan je denkt dat deze goed gaat.

Ik ga er straks ook nog maar even wat geld tegenaan gooien. Een 2.9 quote voor PSV is voor mij iets te verleidelijk.
Oei dat maakt het aantrekkelijk idd. Helaas hebben de bookies er vaak een goeie kijk op. Hopelijk hebben ze de stijgende lijn van PSV niet meegerekend.
 
Er gaat er altijd 1 fout, dus ga maar uit van Benfica. Degene waarvan je denkt dat deze goed gaat.

Ik ga er straks ook nog maar even wat geld tegenaan gooien. Een 2.9 quote voor PSV is voor mij iets te verleidelijk.
Hoeveel zet je in op PSV?
 
Er gaat er altijd 1 fout, dus ga maar uit van Benfica. Degene waarvan je denkt dat deze goed gaat.

Ik ga er straks ook nog maar even wat geld tegenaan gooien. Een 2.9 quote voor PSV is voor mij iets te verleidelijk.
Ik hoop dat het vanaf minuut 1 lekker loopt en PAOK zonder supporters een beetje overdonderd worden. Daarom heb ik in de toto een winst met meer dan 2 doelpunten verschil ingevuld, is een quote van 15.
 
Ben bang dat Rosario gewoon basisspeler gaat zijn. Las dat Schmidt eerst met hem wilde praten hoe hij er voor staat. Zegt me al genoeg. Ik kijk wel weer de Big bang theory.
 
Ben bang dat Rosario gewoon basisspeler gaat zijn. Las dat Schmidt eerst met hem wilde praten hoe hij er voor staat. Zegt me al genoeg. Ik kijk wel weer de Big bang theory.
Of Schmidt wil gewoon vragen of Pablo al fit genoeg is om op de bank te zitten.
 
Oei dat maakt het aantrekkelijk idd. Helaas hebben de bookies er vaak een goeie kijk op. Hopelijk hebben ze de stijgende lijn van PSV niet meegerekend.

Uit ervaring weet ik dat er bij de Europa League vaak aparte quoteringen zijn, daar heb ik al vaak wedstrijden gehad waarvan ik me afvroeg waarom het zo hoog is. Ik gok dan ook bijna alleen maar op de EL wedstrijden.

Hoeveel zet je in op PSV?

Ik heb in combinatie met wat andere wedstrijden er 10 euro opgezet, mijn geluk is vaak ver te zoeken bij dit soort dingen. Dus hou ik het lekker rustig :D
 
Uit ervaring weet ik dat er bij de Europa League vaak aparte quoteringen zijn, daar heb ik al vaak wedstrijden gehad waarvan ik me afvroeg waarom het zo hoog is. Ik gok dan ook bijna alleen maar op de EL wedstrijden.



Ik heb in combinatie met wat andere wedstrijden er 10 euro opgezet, mijn geluk is vaak ver te zoeken bij dit soort dingen. Dus hou ik het lekker rustig :D
Quoteringen hangen ook af van het aantal weddenschapen. Bijv als heel veel mensen op PSV wedden, gaat de quatering omlaag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan