PAOK Saloniki - PSV | Donderdag 5 november | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Voetbal is en blijft relatief. Mocht Fein aankomende donderdag starten en speelt hij een zaadpot en heeft Sangare zijn dag niet, dan is het middenveld weer zwaar &@#&%.

Blijft mooi hoe snel meningen kunnen omdraaien na een goede of slechte wedstrijd.
En dan geven we JdJ de schuld dat ie al die dure prutsers heeft gehaald!!
Mocht het goed gaan, dan danken we Roger voor de aankopen.
 
Voetbal is en blijft relatief. Mocht Fein aankomende donderdag starten en speelt hij een zaadpot en heeft Sangare zijn dag niet, dan is het middenveld weer zwaar &@#&%.

Blijft mooi hoe snel meningen kunnen omdraaien na een goede of slechte wedstrijd.
Dat kan, maar zo ver is het nog niet en als het zo ver komt dan is het ook nog maar de eerste slechte wedstrijd van dit duo.
 
Het duurt lang bij Gakpo, zouden zijn klachten soms wat erger zijn?

Rosario is natuurlijk net weer terug dus ik vermoed dat hij rustig gebracht wordt en donderdag of zondag begint met een inval beurt?
Fein verdiend naar mijn idee ook een basisplaats na zijn optreden tegen ADO.
Misschien kunnen we Rosario voorlopig helemaal niet brengen. Zolang Fein zo speelt als tegen ADO dan mag Rosario op de bank blijven van mij.
 
Ik kan PAOK eigenlijk niet zo goed inschatten. Ik ben geneigd te zeggen dat het moeilijk wordt. Hoewel resultaat het belangrijkste is in deze fase, zou ik vooral ook een PSV willen zien dat sterk begint en probeert verzorgd te voetballen. Dat we snel op 1-0 achter kunnen komen, weten we zo onderhand wel.
 
Ik kan PAOK eigenlijk niet zo goed inschatten. Ik ben geneigd te zeggen dat het moeilijk wordt. Hoewel resultaat het belangrijkste is in deze fase, zou ik vooral ook een PSV willen zien dat sterk begint en probeert verzorgd te voetballen. Dat we snel op 1-0 achter kunnen komen, weten we zo onderhand wel.

Eens. Wat wellicht helpt is de afwezigheid van 50.000 bloedfanatieke Grieken in het stadion.
 
Ik geloof niet dat we de 0 houden vanavond maar we moeten er toch ook wel 2 in kunnen leggen. Verwacht een 1-2 overwinning of 2-2 gelijk spel
 
Als we hier winnen zijn we bijna zeker van overwintering. Ik hoop dat de jongens dus ook extra gebrand zijn om de wedstrijd te winnen. Ik hoop op 0-4 maar ik denk dat het 1-2 wordt.:PSV:
 
Dat zeiden we vorig seizoen ook na 3 wedstrijden met 7 punten

Alleen ligt het nu wat anders. (dan moet Granada ook winnen of gelijkspelen). Als we de komende 2 wedstrijden winnen (wat niet makkelijk wordt) en Granada wint 2x of speelt 1x gelijk, dan zijn we er al gewoon.
 
We zijn vanavond op vrijwel volledige oorlogssterkte, dus ik verwacht dat Schmidt vandaag tegen de Grieken zijn befaamde Pressingvoetbal kan laten zien. Ik denk dan ook aan een eindstand van 1-3 ! Forza PSV !!
 
We zijn vanavond op vrijwel volledige oorlogssterkte, dus ik verwacht dat Schmidt vandaag tegen de Grieken zijn befaamde Pressingvoetbal kan laten zien. Ik denk dan ook aan een eindstand van 1-3 ! Forza PSV !!

Hopelijk zijn de spelers net zo optimistisch als jij! En natuurlijk wat scherper voor de goal. Ik zet iets voorzichtiger in op 1-2.
 
We zijn vanavond op vrijwel volledige oorlogssterkte, dus ik verwacht dat Schmidt vandaag tegen de Grieken zijn befaamde Pressingvoetbal kan laten zien. Ik denk dan ook aan een eindstand van 1-3 ! Forza PSV !!
Ik zie geen Gakpo, geen Dumfries.. Hebben überhaupt maar 3 verdedigers en 1tje van jong PSV. Maargoed, aanvallend / middenveld ziet er goed uit dus ik wil wel 'n eind mee in euforie.
Toch denk ik dat we niet veel verder komen dan 0 - 1.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan