Pablo Rosario (M)


Ik lees het artikel en denk waarom zou Rosario niet meegedaan hebben?
Deed wel mee!
Hele wedstrijd.
Nou ja, zeg.
Om twee redenen: waarom wordt er niets over hem gezegd.
En de tweede ‘nou ja, zeg’: ik neem het voor Rosario op.
 
Stukje uit een Frans artikel over deze wedstrijd (vertaald):

Rosario (5.5): de Nederlandse middenvelder speelde een behoorlijke wedstrijd, ook al verloor hij de meeste van zijn duels. Hij kopte slecht de voorzet van Bard (23e) voordat hij twee voorzetten probeerde (29e en 32e), de tweede, krachtig, werd met beide vuisten weggewerkt door Navas (32e). Nauwkeurig in de passing, vooral in het lange spel (4/5).


Rosario is misschien geen speler die Sangaré uit de basis houdt, maar zou zeker niet misstaan in de selectie. De jongen werd door velen uitgekotst, zelfs als de oorzaak van een slecht spelend PSV gezien, maar houdt zich gewoon staande bij Nice en gaat volgend jaar CL spelen. Mooi voorbeeld van een ondergewaardeerde speler.
 
Stukje uit een Frans artikel over deze wedstrijd (vertaald):

Rosario (5.5): de Nederlandse middenvelder speelde een behoorlijke wedstrijd, ook al verloor hij de meeste van zijn duels. Hij kopte slecht de voorzet van Bard (23e) voordat hij twee voorzetten probeerde (29e en 32e), de tweede, krachtig, werd met beide vuisten weggewerkt door Navas (32e). Nauwkeurig in de passing, vooral in het lange spel (4/5).


Rosario is misschien geen speler die Sangaré uit de basis houdt, maar zou zeker niet misstaan in de selectie. De jongen werd door velen uitgekotst, zelfs als de oorzaak van een slecht spelend PSV gezien, maar houdt zich gewoon staande bij Nice en gaat volgend jaar CL spelen. Mooi voorbeeld van een ondergewaardeerde speler.
Zoals bekend behoor ik tot de fans. Desondanks prefereer ik een middenveld met Sangare, Veerman en Guti boven die met Rosario. Als we echt iets willen toevoegen aan dit middenveld, dan moeten we aan een andere categorie denken die echt beter is dan bijv een Guti (van nu).
 
Ik ben absoluut geen fan. Ik prefereerde al een middenveld met Sangaré, Veerman, Guti boven die met Rosario tijdens zijn periode als basisspeler.

De verloren jaren zijn het voor mij.
 
Zoals bekend behoor ik tot de fans. Desondanks prefereer ik een middenveld met Sangare, Veerman en Guti boven die met Rosario. Als we echt iets willen toevoegen aan dit middenveld, dan moeten we aan een andere categorie denken die echt beter is dan bijv een Guti (van nu).

Ik ben absoluut geen fan. Ik prefereerde al een middenveld met Sangaré, Veerman, Guti boven die met Rosario tijdens zijn periode als basisspeler.

De verloren jaren zijn het voor mij.

Voor mij is een middenveld van Götze, Veerman en Sangaré ideaal. Rosario zou voor mij een prima back up zijn van Sangaré, of een versterking van het middenveld als je defensiever wil spelen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Stukje uit een Frans artikel over deze wedstrijd (vertaald):

Rosario (5.5): de Nederlandse middenvelder speelde een behoorlijke wedstrijd, ook al verloor hij de meeste van zijn duels. Hij kopte slecht de voorzet van Bard (23e) voordat hij twee voorzetten probeerde (29e en 32e), de tweede, krachtig, werd met beide vuisten weggewerkt door Navas (32e). Nauwkeurig in de passing, vooral in het lange spel (4/5).


Rosario is misschien geen speler die Sangaré uit de basis houdt, maar zou zeker niet misstaan in de selectie. De jongen werd door velen uitgekotst, zelfs als de oorzaak van een slecht spelend PSV gezien, maar houdt zich gewoon staande bij Nice en gaat volgend jaar CL spelen. Mooi voorbeeld van een ondergewaardeerde speler.
Rosario is wel typisch zo'n speler die in een goed draaiend team mee gaat, maar ook meteen wegzakt als het team niet draait. De problemen van dit PSV zitten veel dieper dan of een Rosario wel of niet een boost zou geven aan je middenveld. In het huidige PSV zou hij waarschijnlijk dus ook meegaan in de malaise. Spelers als Veerman hebben specifieke kwaliteiten waarmee ze zich kunnen ontworstelen aan een collectieve vormdip en een team kunnen dragen. Rosario heeft dat niet echt, dat is dus meer zo'n allround speler die erg afhankelijk is van de vorm van zijn team.
 
Stukje uit een Frans artikel over deze wedstrijd (vertaald):

Rosario (5.5): de Nederlandse middenvelder speelde een behoorlijke wedstrijd, ook al verloor hij de meeste van zijn duels. Hij kopte slecht de voorzet van Bard (23e) voordat hij twee voorzetten probeerde (29e en 32e), de tweede, krachtig, werd met beide vuisten weggewerkt door Navas (32e). Nauwkeurig in de passing, vooral in het lange spel (4/5).


Rosario is misschien geen speler die Sangaré uit de basis houdt, maar zou zeker niet misstaan in de selectie. De jongen werd door velen uitgekotst, zelfs als de oorzaak van een slecht spelend PSV gezien, maar houdt zich gewoon staande bij Nice en gaat volgend jaar CL spelen. Mooi voorbeeld van een ondergewaardeerde speler.
Verloor de meeste van zijn duels, verprutste een aantal kansen... nee die zou inderdaad naadloos aansluiten op dit PSV. Lekker daar laten dus.
 
Verloor de meeste van zijn duels, verprutste een aantal kansen... nee die zou inderdaad naadloos aansluiten op dit PSV. Lekker daar laten dus.

Ja wij hebben liever een grijze muis uit Mexico wiens prestatie bestaat uit de bak naar het juiste poppetje spelen.
 
Ja wij hebben liever een grijze muis uit Mexico wiens prestatie bestaat uit de bak naar het juiste poppetje spelen.
Eens met je dat Rosario een goede back up zou zijn indien Sangare wegvalt.
Maar Guti doe je m.i. tekort met deze omschrijving.
Vorig seizoen had je er gelijk in, maar de laatste tijd bevalt hij me prima.
Veel balveroveringen en vuile meters.

Dat vuile meters maken wordt helaas vaak onderschat. O zo weinig waardering krijg je er voor van je fans, maar voor
je team is dat soort opoffering o zo belangrijk. Dit laatste voeg ik toe , niet voor jou, maar voor degenen die
steeds maar vitten op een Zahavi en Gotze. ;)
 
Stukje uit een Frans artikel over deze wedstrijd (vertaald):

Rosario (5.5): de Nederlandse middenvelder speelde een behoorlijke wedstrijd, ook al verloor hij de meeste van zijn duels. Hij kopte slecht de voorzet van Bard (23e) voordat hij twee voorzetten probeerde (29e en 32e), de tweede, krachtig, werd met beide vuisten weggewerkt door Navas (32e). Nauwkeurig in de passing, vooral in het lange spel (4/5).


Rosario is misschien geen speler die Sangaré uit de basis houdt, maar zou zeker niet misstaan in de selectie. De jongen werd door velen uitgekotst, zelfs als de oorzaak van een slecht spelend PSV gezien, maar houdt zich gewoon staande bij Nice en gaat volgend jaar CL spelen. Mooi voorbeeld van een ondergewaardeerde speler.
Seedorf speelde prima bij zijn clubs maar bij het Nederlands elftal was het drama. Rosario en PSV is een slechte combinatie.
 
Seedorf speelde prima bij zijn clubs maar bij het Nederlands elftal was het drama. Rosario en PSV is een slechte combinatie.
Dat laatste ben ik niet met je eens.
Zoals Hoetierick terecht zegt kreeg hij de pispaal rol toegediend die ontevreden fans altijd aan een speler schijnen te moeten geven in een mindere periode.
Dat was al zo toen van der Gijp met zijn idiote hetze tegen Manolev begon , een ondergewaardeerde Bulgaarse international, later kregen ook een Brenet en zelfs
gedurende een heel seizoen notabene Luuk de Jong deze rol toebedeeld door opportunisten.
Zo ook Rosario en over de huidige selectie lezen en horen we ook allerlei negatieve geluiden die soms kant noch wal raken.
Dat werkt regelmatig averechts.
Dieptepunt vandaag dat ik de commentator hoorde zeggen dat Zahavi door eigen fans in het stadion werd uitgefloten.
Notabene de man die later de bevrijdende 2-0 voor zijn rekening nam.
Rosario is m.i. zeker geschikt als back up indien Sangare ons ooit weer verlaat.
 
Dat laatste ben ik niet met je eens.
Zoals Hoetierick terecht zegt kreeg hij de pispaal rol toegediend die ontevreden fans altijd aan een speler schijnen te moeten geven in een mindere periode.
Dat was al zo toen van der Gijp met zijn idiote hetze tegen Manolev begon , een ondergewaardeerde Bulgaarse international, later kregen ook een Brenet en zelfs
gedurende een heel seizoen notabene Luuk de Jong deze rol toebedeeld door opportunisten.
Zo ook Rosario en over de huidige selectie lezen en horen we ook allerlei negatieve geluiden die soms kant noch wal raken.
Dat werkt regelmatig averechts.
Dieptepunt vandaag dat ik de commentator hoorde zeggen dat Zahavi door eigen fans in het stadion werd uitgefloten.
Notabene de man die later de bevrijdende 2-0 voor zijn rekening nam.
Rosario is m.i. zeker geschikt als back up indien Sangare ons ooit weer verlaat.
Rosario heeft op 2 maanden na niks meer laten zien. Ben blij dat hij weg is.
 
Ik vond hem na zijn goal tegen Inter en zijn selectie voor Oranje beduidend minder worden. Of in ieder geval wisselvalliger. Speelde soms een dijk van een helft om vervolgens in de 2e helft 3 keer cruciaal balverlies te lijden. Dat vind ik teveel voor die positie. Ging ook gebukt onder de druk van het aanvoerderschap. Althans, volgens mijn psychologie van de koude grond. ;)
Maar ik denk dat hij in een anoniemere rol en op een evenwichtig middenveld prima kan functioneren.
Geef je nou verdekt antwoorden op de quiz van jaufe? ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan