Pablo Rosario (M)

Retro Willems

Assistent Coach

Je zou bijna meer geld voor hem gaan vragen ;P

Maar blijft bijzonder. Bij PSV ook een veelbelovende start gemaakt onder Van Bommel (of cocu?). Hij moet denk ik met een mental coach gaan praten wat maakt dat zo goed weet te presteren als hij zich ergens moet bewijzen en hoe hij ervoor kan zorgen om dat gevoel vast te houden. Rosario zorgde goed voor mijn broertje. Dus geen onvertogen woord over hem. Als persoon. Als voetballer daarentegen...:lol:

Penalty

Internationale Legende

Je zou bijna meer geld voor hem gaan vragen ;P

Maar blijft bijzonder. Bij PSV ook een veelbelovende start gemaakt onder Van Bommel (of cocu?). Hij moet denk ik met een mental coach gaan praten wat maakt dat zo goed weet te presteren als hij zich ergens moet bewijzen en hoe hij ervoor kan zorgen om dat gevoel vast te houden. Rosario zorgde goed voor mijn broertje. Dus geen onvertogen woord over hem. Als persoon. Als voetballer daarentegen...:lol:
Technisch directeur Julien Fournier krijgt de complimenten van de trainer. "Hij heeft een hele mooie ontdekking gedaan met Pablo. Hij bleef een beetje onder de radar en is hier ook op die manier binnen gekomen. Een zeer aangename verrassing."

o.O

Onder de radar blijven is zijn specialiteit en zijn core business. Als ze daar blij mee zijn gaan ze er nog veel plezier aan beleven. :ROFL: :lmao:

Kruspe

Administrator
Administrator
Alle grappen ten spijt, maar de woorden van deze Franse goede trainer in navolging van Cocu, Van Bommel, Koeman, Faber en Schmidt zeggen mij meer dan het naar beneden halen door eigen supporters. Ik wil niet zeggen dat het allemaal perfect was, maar het feit dat zelfs nu nog dit soort opmerkingen gemaakt moeten worden terwijl zo een positieve jongen ergens gewoon een goede start maakt, zegt voor mij genoeg.

Alsof alle frustraties op één speler mochten worden afgereageerd. Reden des te meer voor mij om op te komen voor een jongen die alles heeft gegeven voor PSV en echt wel van waarde was. Succes Koning!

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Alle grappen ten spijt, maar de woorden van deze Franse goede trainer in navolging van Cocu, Van Bommel, Koeman, Faber en Schmidt zeggen mij meer dan het naar beneden halen door eigen supporters. Ik wil niet zeggen dat het allemaal perfect was, maar het feit dat zelfs nu nog dit soort opmerkingen gemaakt moeten worden terwijl zo een positieve jongen ergens gewoon een goede start maakt, zegt voor mij genoeg.

Alsof alle frustraties op één speler mochten worden afgereageerd. Reden des te meer voor mij om op te komen voor een jongen die alles heeft gegeven voor PSV en echt wel van waarde was. Succes Koning!
En niet alleen de coaches, ook zijn medespelers!

Ik ga zeker nog wel meer wedstrijdjes van Nice bekijken dit jaar.

znq

Basisspeler

Goed gesproken 100% mee eens.

Penalty

Internationale Legende

OK ... Laten we het positief benaderen. Hij heeft de 0 gehouden. (Y) Uitslag 0-0
En hij schiet ... 26'
Pablo Rosario (OGC Nice) ontvangt een goede pass net buiten de zestien meter en lost een schot vanaf een kansrijke positie, maar het schot wordt gedwarsboomd door de verdediger.
En hij kopt ... 90+2'
Pablo Rosario (OGC Nice) reageert snel bij de penaltystip en kopt de bal uit een hoekschop ver naast de linkerpaal. De bal is achter de doellijn en Stade de Reims krijgt een doeltrap.

Laatst bewerkt:

Sneeuwvlok2

Aanvoerder

Naar beneden halen is ook flauwekul is niet nodig gewoon beoordelen op zijn sportieve prestaties.En kom ik tot de conclusie dat hij voor PSV tekort kwam. Nice wellicht zijn huidige niveau alhoewel ik daar sterk over twijfel. Spelen niet om de prijzen.

Ongezouten

Assistent Bondscoach

Mwah, persoonlijk heb ik hem telkens beoordeeld op basis van wat ik van hem voorgeschoteld kreeg op mijn scherm. Uiteindelijke conclusie is dat hij bij zijn goede momenten boven zijn eigenlijke niveau uitstijgt, aangezien hij die momenten het minst lang vast kan houden. Dat de uitslag dan negatief uitvalt voor hem wil niet zeggen dat ik mijn frustraties op hem afreageer oid. Hij komt gewoon tekort voor het niveau dat PSV moet nastreven.

Kruspe

Administrator
Administrator
Mwah, persoonlijk heb ik hem telkens beoordeeld op basis van wat ik van hem voorgeschoteld kreeg op mijn scherm. Uiteindelijke conclusie is dat hij bij zijn goede momenten boven zijn eigenlijke niveau uitstijgt, aangezien hij die momenten het minst lang vast kan houden. Dat de uitslag dan negatief uitvalt voor hem wil niet zeggen dat ik mijn frustraties op hem afreageer oid. Hij komt gewoon tekort voor het niveau dat PSV moet nastreven.
Maar dat mag ook. Sterker nog, daar zijn we supporters voor op een forum. Ik heb het daar dan ook niet over.

Als je ziet hoe die jongen week in week uit werd vernederd op Social Media onder letterlijk alle posts, verschrikkelijk. En geloof me, wij als forumleiding hebben contact met een aantal mensen binnen PSV, en er zijn jongens - zonder namen te noemen - die gewoon mentale ondersteuning nodig hadden vanwege de eigen supporters. De pesterijen gingen veel te ver en zorgden voor extreme druk, mentale klachten etc. Als ik dan zie dat mensen hier op het forum naar hetzelfde niveau gaan en gewoon ronduit lullig zijn op de man dan vind ik daar wel wat van. "Rosario voldoet niet, slechte speler want blabla" is helemaal prima. Ook geïrriteerde reacties als een speler een fout maakt. Maar op dat soort uitspraken doel ik dan ook niet.

Hoetierick

Administrator
Administrator

Ja dit.
Pablo was alles schuld. Dat er geen creativiteit op het middenveld was, dat de verdediging persoonlijke fouten maakte, dat de keeper maar zozo was, dat de spitsen niet echt gevaarlijk waren, het spelsysteem, de zwakke aankopen. Pablo was de lul. De andere 10-14 spelers waren top.
In dit elftal had ie niet in de basis gestaan, maar als stand-in voor Sangaré? Of als je een keer de deur op slot moet gooien? Ik had liever Guti zien verdwijnen.
Voor hemzelf is het wel beter dat hij is vertrokken. Nieuwe start, minder gezeik. Hoop oprecht dat ie slaagt.

Humtoezje

Aanvoerder
Niets veranderd.
Zie net de samenvatting van Lille-Nice. Rosario scoort niet, maar was gemiddeld gezien weer de eerste die de doelpuntenmaker feliciteert. Hoe doet hij dat toch altijd? Onzichtbaar tijdens het spel, zelfs als het doelpunt in de maak is, maar o zo snel bij de doelpuntenmaker. Zelfs in de herhalingen zie ik hem pas bij het feestvieren.

Humtoezje

Aanvoerder
Maar dat mag ook. Sterker nog, daar zijn we supporters voor op een forum. Ik heb het daar dan ook niet over.

Als je ziet hoe die jongen week in week uit werd vernederd op Social Media onder letterlijk alle posts, verschrikkelijk. En geloof me, wij als forumleiding hebben contact met een aantal mensen binnen PSV, en er zijn jongens - zonder namen te noemen - die gewoon mentale ondersteuning nodig hadden vanwege de eigen supporters. De pesterijen gingen veel te ver en zorgden voor extreme druk, mentale klachten etc. Als ik dan zie dat mensen hier op het forum naar hetzelfde niveau gaan en gewoon ronduit lullig zijn op de man dan vind ik daar wel wat van. "Rosario voldoet niet, slechte speler want blabla" is helemaal prima. Ook geïrriteerde reacties als een speler een fout maakt. Maar op dat soort uitspraken doel ik dan ook niet.
Ik las ergens, gisteren, dat misschien wel 80% van de spelers mentale begeleiding nodig hebben. Dat snap ik wel, want altijd maar vol in het spotlicht staan, lijkt mij ook geen pretje. Zelfs Messi moet af en toe overgeven vlak voordat hij het veld op moet.

Des te vreemder dat in het geval van Rosario hij het zelf ook opzocht door bijvoorbeeld de aanvoerdersband te accepteren. Dat moet je dan zelf ook niet willen als je druk hebt of klachten voelt.

Ik denk trouwens dat ‘de hetze’ ook jou persoonlijk wat deed/doet. Jij bent fan van het eerste uur en dan is het niet fijn dat er continu kritiek was. Alsof het kritiek op jou persoonlijk is.
Hetzelfde staat overigens nu te gebeuren hier op het forum met Teze, vind je niet?

Laatst bewerkt:

Penalty

Internationale Legende
Niets veranderd.
Zie net de samenvatting van Lille-Nice. Rosario scoort niet, maar was gemiddeld gezien weer de eerste die de doelpuntenmaker feliciteert. Hoe doet hij dat toch altijd? Onzichtbaar tijdens het spel, zelfs als het doelpunt in de maak is, maar o zo snel bij de doelpuntenmaker. Zelfs in de herhalingen zie ik hem pas bij het feestvieren.
Hij spaart zich om bij een goal als eerste te kunnen vieren. :cautious:

Bovenaan Onderaan