Pablo Rosario (M)

Ik was ook altijd fan van Rosario, zoals je weet. Maar hij is wel écht te snel gebracht, met een controlerende rol in Oranje, en NB aanvoerder in PSV1. In mijn optiek heeft dat hem onzeker gemaakt en terug geworpen - want hij had al bij PSV in z'n beste tijd wat je bij Gini ook zag: balcontrole én een linie overslaan. Alleen kon Gini ook nog scoren. Dat was echt een éénmansmachine, werd nochtans ook vaak door fans bekritiseerd.

Rosario werd overigens weer beter onder Schmidt; sowieso, als mannen als Koeman, Bommel en Schmidt het in je zien zitten, dan kan je echt wel wat.
Hij is te snel gebracht in oranje, klopt. Ik vind Rosario vooral bij ons een twee gezichten speler. Eentje die potjes speelde waar ie sterk was maar er zijn genoeg potjes geweest waar ie een bron van ergernis was. Onnodig balverlies, passing die niet altijd goed was..
 
Ik twijfelde nog ff of ik de post wilde beginnen met 'f*ck de haters' maar kerstgedachte enzo, dus ik liet het achterwege ;)
Ik zou hem hebben ondertekend.
Die jongen kreeg van alles de schuld en werd door een groot deel van de supporters uitgekotst. Kon er niks van en als je hem verdedigde was je óf blind, of je was een fanboy.
Mooi dat hij weer een stap kan maken.
 
Ik zou hem hebben ondertekend.
Die jongen kreeg van alles de schuld en werd door een groot deel van de supporters uitgekotst. Kon er niks van en als je hem verdedigde was je óf blind, of je was een fanboy.
Mooi dat hij weer een stap kan maken.

En wat dat betreft ben ik ook blij dat Rosario weg ging, het was gewoon klaar voor die jongen met alle opinie rondom hem
 
Ik zou hem hebben ondertekend.
Die jongen kreeg van alles de schuld en werd door een groot deel van de supporters uitgekotst. Kon er niks van en als je hem verdedigde was je óf blind, of je was een fanboy.
Mooi dat hij weer een stap kan maken.
Leuk dat hij het aardig doet nu maar was gewoon bagger wat hij liet zien bij PSV. Ik zei vanaf dag 1 dit is echt bagger en na een tijdje dacht ik dit wordt de nieuwe record international. Niet lang daarna was dat weer voorbij en bakte hij er helemaal niks meer van. Durfde niet meer vooruit te voetballen. Blij dat hij weg is.
 
Ik kwam via werk toevallig iemand met de achternaam Rosario tegen. Blijkbaar ben ik discriminerend, want ik werd er meteen blij van. Koning Pablo <3
 
Ik kwam via werk toevallig iemand met de achternaam Rosario tegen. Blijkbaar ben ik discriminerend, want ik werd er meteen blij van. Koning Pablo <3
Zo kwam ik iemand met duidelijk buitenlandse roots tegen met een niet veel voorkomende achternaam. Bleek wel familie te zijn van een voetballer die in de jaren 90 op de NLse velden stond. Maar ergens voelt t dubbel om het te vragen omdat de enige aanknopingspunt dezelfde kleur en achternaam is.
 
Zo kwam ik iemand met duidelijk buitenlandse roots tegen met een niet veel voorkomende achternaam. Bleek wel familie te zijn van een voetballer die in de jaren 90 op de NLse velden stond. Maar ergens voelt t dubbel om het te vragen omdat de enige aanknopingspunt dezelfde kleur en achternaam is.
Zo heb ik sinds 4 maanden een collega met de achternaam Rost van Tonningen. Ik vraag ook maar niet door.
 

Leuke om te horen op 21m35s: ons Pablo speelt inmiddels bij Nice als rechtsback en doet dat niet verkeerd.
 
Een grote, grote, grote MEA CULPA naar Pablo Rosario.

Hij kon er niets aan doen dat hij werd opgesteld in steeds maar hetzelfde riedeltje. Het lag aan onze clubiconen die voetbaltrainers werden en de teams niet durfden laten voetballen en waarschijnlijk tevens te weinig tactisch inzicht hadden/hebben hoe het anders kan/kon dan hoe Hiddink het deed.
 
Een grote, grote, grote MEA CULPA naar Pablo Rosario.

Hij kon er niets aan doen dat hij werd opgesteld in steeds maar hetzelfde riedeltje. Het lag aan onze clubiconen die voetbaltrainers werden en de teams niet durfden laten voetballen en waarschijnlijk tevens te weinig tactisch inzicht hadden/hebben hoe het anders kan/kon dan hoe Hiddink het deed.
Basisspeler bij Nice, dat staat momenteel tweede in Frankrijk. Erg knap gedaan, hij is een goede voetballer maar in zijn periode bij PSV vond ik hem matig en wisselvallig.
Heeft bij ons genoeg kansen en speeltijd gehad maar een onverdeeld succes werd het niet. Dat is niet erg want zelfs de beste voetballers speelden niet bij iedere club even goed. Maar dat het dan aan de trainers etc ligt vind ik een beetje makkelijk.
 
Basisspeler bij Nice, dat staat momenteel tweede in Frankrijk. Erg knap gedaan, hij is een goede voetballer maar in zijn periode bij PSV vond ik hem matig en wisselvallig.
Heeft bij ons genoeg kansen en speeltijd gehad maar een onverdeeld succes werd het niet. Dat is niet erg want zelfs de beste voetballers gespeeld niet bij elke club zelfs goed. Maar dat het dan aan de trainers enz. Vind ik een beetje makkelijk.
en was vaak " de gemakklijke zondebok" als het niet liep ...........en de éne speler krijgt veel krediet.... de andere minder
 
Basisspeler bij Nice, dat staat momenteel tweede in Frankrijk. Erg knap gedaan, hij is een goede voetballer maar in zijn periode bij PSV vond ik hem matig en wisselvallig.
Heeft bij ons genoeg kansen en speeltijd gehad maar een onverdeeld succes werd het niet. Dat is niet erg want zelfs de beste voetballers speelden niet bij iedere club even goed. Maar dat het dan aan de trainers etc ligt vind ik een beetje makkelijk.
Hij speel niet altijd basis hoor. Maar maakt wel veel minuten
 
Basisspeler bij Nice, dat staat momenteel tweede in Frankrijk. Erg knap gedaan, hij is een goede voetballer maar in zijn periode bij PSV vond ik hem matig en wisselvallig.
Heeft bij ons genoeg kansen en speeltijd gehad maar een onverdeeld succes werd het niet. Dat is niet erg want zelfs de beste voetballers speelden niet bij iedere club even goed. Maar dat het dan aan de trainers etc ligt vind ik een beetje makkelijk.
We hoeven Nice ook niet groter te maken dan het is. Hij speelt nu al weer even bij Nice, ook in periodes waar Nice beduidend minder was. Alles onder PSG is in Frankrijk heel wisselvallig en het is vaak stuivertje wisselen wie bovenin meedoet. Clubs die worstelen komen ineens bovendrijven en andersom. Rosario is een leuke multifunctionele waterdrager, maar geen dragende speler. Hij gaat een beetje mee met het algehele niveau van het team. Dat was bij PSV niet anders. Kan ook zijn dat het voetbal hem daar beter ligt, meer fysiek tov. het technische voetbal in Nederland. Zo'n Matusiwa bij Reims is daar ook perfect op zijn plek, ook een fysieke middenvelder.
 
We hoeven Nice ook niet groter te maken dan het is. Hij speelt nu al weer even bij Nice, ook in periodes waar Nice beduidend minder was. Alles onder PSG is in Frankrijk heel wisselvallig en het is vaak stuivertje wisselen wie bovenin meedoet. Clubs die worstelen komen ineens bovendrijven en andersom. Rosario is een leuke multifunctionele waterdrager, maar geen dragende speler. Hij gaat een beetje mee met het algehele niveau van het team. Dat was bij PSV niet anders. Kan ook zijn dat het voetbal hem daar beter ligt, meer fysiek tov. het technische voetbal in Nederland. Zo'n Matusiwa bij Reims is daar ook perfect op zijn plek, ook een fysieke middenvelder.
Ja dat ook maar een pluim mag er best wezen voor zijn prestaties en die van Nice imo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan