Pablo Rosario (M)

Hoetierick

Administrator
Administrator
Als je anderen taalkundig corrigeert, weet je dat je een reactie kunt krijgen.

Is Pablo vertrokken, dan nog wordt het topic stevig in leven gehouden. Mooi om te zien, maar ik zou toch uit hoofde van functie willen zeggen:

On topic aub....

Dit topic is voor de Koning van de kauwgom, de Prins van de Pispaal, de overste van de onbegrepenen.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2020
Edit: Ik meen me zelfs te herinneren dat De Bouterbaas ongeneerd met rode pen losging op het forum. Alom gerespecteerd en geaccepteerd. En moet je hem nu eens zien. Met enkelband verbannen naar het neutrale Zwitserland. Nee, de wereld wordt er niet leuker op.

Ik was ook ongewapend. Mag ook wel eens gezegd worden. Met gevaar voor eigen leven en zonder aanziens des persoons trok uw taalpolizist ten strijde tegen de verloedering van de Nederlandse taal, opdat u zonder irritaties op het forum kon kraaien van plezier.

Weltmeister

Na Bouterbaas de grappigste forummer 2020
Ik was ook ongewapend. Mag ook wel eens gezegd worden. Met gevaar voor eigen leven en zonder aanziens des persoons trok uw taalpolizist ten strijde tegen de verloedering van de Nederlandse taal, opdat u zonder irritaties op het forum kon kraaien van plezier.
Je hoort de stem van Philip Freriks bij zo’n zin.

Ralf Edström

Trainer Coach
In Nice lopen ze al met hem weg, en schijnt één van de beste spelers op het veld geweest te zijn tegen AC Milan. Speelde 90 minuten mee, uitslag 1-1.
Zonder Rosario hadden ze gewonnen. 😝 Misschien willen ze Guti ook. Die speelt ook altijd zijn eerste wedstrijd goed.

Barendrechts

Supporter
Hij werd gewisseld in de 80e minuut volgens de wedstrijdstatistieken, maar dat terzijde.
Ik gun hem in ieder geval een succesvolle periode daar!

BlackMamba

Jeugdspeler
v2_large_c83afdc050bb2f8fad9199a5192b649079736fa0.jpg

Daar dus ook geen kappers? Nice:cautious::zien:

CNG MrKrateos

Trainer Coach
Mocht meteen in de basis beginnen en maakte de 90 minuten vol. Deed het aardig, maar de wedstrijd zelf was een crime met weinig kansen aan beide kanten.

Bovenaan Onderaan