Pablo Rosario (M)

Dat laatste ontken ik ook niet. Voor Almere City een prima versterking. Niet voor PSV.
Dus dan ben je het wel eens met dat laatste. Als je voor Almere City iemand een prima versterking vind en dus niet voor PSV. Zeg je eigenlijk dat ie niets kan. Almere en PSV zijn wel zo een groot verschil. Als je nou zei voor subtop Nederland.

8 leuke wedstrijdjes gespeeld begin van het seizoen 18/19, dankte ook zijn uitverkiezing voor het Nederlands elftal daaraan en toen was het niets meer. Ja, af en toe een goed passje of een zeldzame (Europese) goal, maar die zijn nu al twee seizoenen bij elkaar op slechts 1 hand te tellen.
Vind ik simpelweg heel erg uitvergroot en niet waar. Wel presteert hij erg wisselvallig. Dat zeker.

Ben er klaar mee. De balans tussen ergeren en een applaus voor een ‘goh, dat had ik niet verwacht, wat een goed balletje of goede actie van Rosario,’ is volledig scheefgegroeid. Ik hang goede helften van PSV ook niet op aan hem, slechte misschien een klein beetje. Of zeg maar gerust, en zo onredelijk ben ik, wel.
Dat kan en mag.

Dus ga ik wat anders doen tijdens livewedstrijden. Zeker als ook nog eens Götze niet speelt. Dan is de keuze helemaal makkelijk.
Vind ik jammer. Dan mis je nog wel eens leuke dingen (Zoals tweede helft van PSV tegen PAOK). Jammer dat je het zo cynisch van één (a twee) spelers af laat hangen. Zeker omdat hij zich gewoon 100% inzet voor PSV. Zodra er een beter alternatief is dan snap ik je houding. Nu vind ik hem nog gewoon terecht basis. En ja, het mag en kan nog beter.
 
Dus dan ben je het wel eens met dat laatste. Als je voor Almere City iemand een prima versterking vind en dus niet voor PSV. Zeg je eigenlijk dat ie niets kan. Almere en PSV zijn wel zo een groot verschil. Als je nou zei voor subtop Nederland.


Vind ik simpelweg heel erg uitvergroot en niet waar. Wel presteert hij erg wisselvallig. Dat zeker.


Dat kan en mag.


Vind ik jammer. Dan mis je nog wel eens leuke dingen (Zoals tweede helft van PSV tegen PAOK). Jammer dat je het zo cynisch van één (a twee) spelers af laat hangen. Zeker omdat hij zich gewoon 100% inzet voor PSV. Zodra er een beter alternatief is dan snap ik je houding. Nu vind ik hem nog gewoon terecht basis. En ja, het mag en kan nog beter.
Almere City is best ok. Daar hoort hij thuis. ADO, Cambuur, Eindhoven, Volendam, Emmen, zoiets.

Let maar eens op tegen zwakke tegenstanders, die de bus parkeren. Wanneer Rosario niet in balbezit is, wijst hij voor een ploeggenoot, in balbezit, naar de vrije man. En die staat volgens hem altijd of breed of naar achteren.
In Vlaanderen zouden ze zeggen: een ééntijd-voetballer. Het gaat hem simpelweg allemaal te snel.

Zappte voorbij gisteren en zag na 1 minuut een onbegrepen balletje naar voren die tergend langzaam over de achterlijn ging en daarna nog een zaadbal over de breedte. Het zit hem (en daardoor mij) ook niet mee.
Ik was niet chagrijnig, moest niet lachen, kreeg wel medelijden.
Zapp!!!!

Ik durf te wedden, zonder de rest gezien te hebben, dat hij in de eerste helft veel in balbezit was en toen de kansen kwamen in de tweede helft hij overgeslagen werd. Waar of niet?

Gisteren heb ik ook de laatste 12 minuten gekeken. Zoooo, dat was, zonder Rosario, een partij paniek!!
 
Laatst bewerkt:
Almere City is best ok. Daar hoort hij thuis. ADO, Cambuur, Eindhoven, Volendam, Emmen, zoiets.

Let maar eens op tegen zwakke tegenstanders, die de bus parkeren. Wanneer Rosario niet in balbezit is, wijst hij voor een ploeggenoot, in balbezit, naar de vrije man. En die staat volgens hem altijd of breed of naar achteren.
In Vlaanderen zouden ze zeggen: een ééntijd-voetballer. Het gaat hem simpelweg allemaal te snel.

Zappte voorbij gisteren en zag na 1 minuut een onbegrepen balletje naar voren die tergend langzaam over de achterlijn ging en daarna nog een zaadbal over de breedte. Het zit hem (en daardoor mij) ook niet mee.
Ik was niet chagrijnig, moest niet lachen, kreeg wel medelijden.
Zapp!!!!

Ik durf te wedden, zonder de rest gezien te hebben, dat hij in de eerste helft veel in balbezit was en toen de kansen kwamen in de tweede helft hij overgeslagen werd. Waar of niet?

Gisteren heb ik ook de laatste 12 minuten gekeken. Zoooo, dat was, zonder Rosario, een partij paniek!!
Rosario speelde ok. Is technisch geen hoogvlieger, maar zet op de goede momenten druk en onderschept veel ballen. Is behoorlijk in de passing en heeft een stabiel niveau. Hij was gisteren een aantal keren slordig, maar dat was iedereen gisteren. Zelfs Götze verspeelde 4 keer dom de bal.

We hebben op dit moment gewoon geen betere speler in de selectie voor die positie. Ja, Ihattaren in de toekomst misschien. Maar die heeft het ook niet dit seizoen. Tevens is hij niet helemaal geschikt voor die positie. Laar Pablo maar lekker staan.
 
Zonder Pablo naast zich lijkt Sangare net zo onhandig als Hendrix.
 
Sangaré speelde geen topwedstrijd, maar is natuurlijk wel echt een topper. De beste defensieve beul in Nederland.

Over Pablo zijn we het eens. Laat z'n teamgenoten altijd beter spelen.
Sangare oogt voor mij te traag en opbouwend erg zwak. Hij geeft of van die brede ballen of foute passes naar voren. Alleen nuttig zijn en her en der ballen afpakken kan Hendrix ook. Ik verwacht van een grote aankoop veel meer dan dat. Ik zie dat de afwezigheid van Rosario hem nog slechter deed dan ik had verwacht.
 
Sangare oogt voor mij te traag en opbouwend erg zwak. Hij geeft of van die brede ballen of foute passes naar voren. Alleen nuttig zijn en her en der ballen afpakken kan Hendrix ook. Ik verwacht van een grote aankoop veel meer dan dat. Ik zie dat de afwezigheid van Rosario hem nog slechter deed dan ik had verwacht.
Als Sangaré ook nog eens sterk was aan de bal had hij niet bij ons gespeeld maar bij een Europese topclub. Iedere speler heeft zijn gebreken en het is aan de coach om daarin een goede balans te vinden. Als we alleen maar Mo'tjes hadden rondlopen die zeer technisch zijn kom je er ook niet.
 
Als Sangaré ook nog eens sterk was aan de bal had hij niet bij ons gespeeld maar bij een Europese topclub. Iedere speler heeft zijn gebreken en het is aan de coach om daarin een goede balans te vinden. Als we alleen maar Mo'tjes hadden rondlopen die zeer technisch zijn kom je er ook niet.
Ben ik niet eens met je. Dat roepen we te snel en te vaak als er kritiek komt op de spelers. Van een speler van PSV verwacht ik gewoon meer. We hebben 10 miljoen betaald voor een nuttige speler? Volgens mij had PSV zelf ook wel wat meer in gedachten toen ze voor hem gingen. Hij hoeft Iniesta niet na te doen maar tegen VVV verwacht ik dat ie wel zoveel controle heeft en spel inzicht heeft dat hij wel de juiste mensen naar voren kan bereiken met zijn passes.
 
Ben ik niet eens met je. Dat roepen we te snel en te vaak als er kritiek komt op de spelers. Van een speler van PSV verwacht ik gewoon meer. We hebben 10 miljoen betaald voor een nuttige speler? Volgens mij had PSV zelf ook wel wat meer in gedachten toen ze voor hem gingen. Hij hoeft Iniesta niet na te doen maar tegen VVV verwacht ik dat ie wel zoveel controle heeft en spel inzicht heeft dat hij wel de juiste mensen naar voren kan bereiken met zijn passes.
Sangaré is nou eenmaal niet de speler die in de kleine ruimtes met de bal moet lopen klooien, ik vond hem vandaag ook véél te ver naar voren staan. Ik zie hem dan ook veel liever in een rol waar hij altijd net voor de defensie staat bij balbezit als 'back up plan' als we de bal niet naar voren kwijt kunnen. Een bal snel van kant laten wisselen kan hij wel goed vind ik.
 
Ben ik niet eens met je. Dat roepen we te snel en te vaak als er kritiek komt op de spelers. Van een speler van PSV verwacht ik gewoon meer. We hebben 10 miljoen betaald voor een nuttige speler? Volgens mij had PSV zelf ook wel wat meer in gedachten toen ze voor hem gingen. Hij hoeft Iniesta niet na te doen maar tegen VVV verwacht ik dat ie wel zoveel controle heeft en spel inzicht heeft dat hij wel de juiste mensen naar voren kan bereiken met zijn passes.

Je mag dat inderdaad verwachten. Niet omdat het een speler van PSV is, niet omdat hij 9 miljoen heeft gekost, maar simpelweg omdat hij dat van zichzelf al wel in huis heeft. Zijn techniek is in de basis een stuk beter dan de ballen die hij nu regelmatig produceert. Het is niet gepolijst, wel functioneel.

Dat is afgaande op video's van zijn Toulouse-tijd en ik weet dat die natuurlijk alleen de goede dingen laten zien. Maar je kunt daar wel uithalen dat hij prima ballen met gevoel naar de juiste speler weet te brengen. En iedereen kan een bal toevallig een keer precies goed raken waardoor er een lekkere pass uit komt of een zondagsschot, maar geen 10 keer.

Ik weet niet waarom het er nu niet uitkomt. Aanpassingsproblemen, vermoeidheid, stramme benen vanwege de kou, defensief te veel op moeten knappen, ... Maar ik heb wel het idee dat het goed komt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je mag dat inderdaad verwachten. Niet omdat het een speler van PSV is, niet omdat hij 9 miljoen heeft gekost, maar simpelweg omdat hij dat van zichzelf al wel in huis heeft. Zijn techniek is in de basis een stuk beter dan de ballen die hij nu regelmatig produceert. Het is niet gepolijst, wel functioneel.

Dat is afgaande op video's van zijn Toulouse-tijd en ik weet dat die natuurlijk alleen de goede dingen laten zien. Maar je kunt daar wel uithalen dat hij prima ballen met gevoel naar de juiste speler weet te brengen. En iedereen kan een bal toevallig een keer precies goed raken waardoor er een lekkere pass uit komt of een zondagsschot, maar geen 10 keer.

Ik weet niet waarom het er nu niet uitkomt. Aanpassingsproblemen, vermoeidheid, stramme benen vanwege de kou, defensief te veel op moeten knappen, ... Maar ik heb wel het idee dat het goed komt.

Speelstijl zal meespelen. Toulouse was vaak de mindere ploeg. Als hij dan een bal veroverde lag er veel meer ruimte in de tegenstoot dan nu vaak. Zo'n VVV gaat gefaseerd naar voren, niet met 10 man tegelijk.
 
Sangaré speelde geen topwedstrijd, maar is natuurlijk wel echt een topper. De beste defensieve beul in Nederland.

Over Pablo zijn we het eens. Laat z'n teamgenoten altijd beter spelen.
Moet ook wel natuurlijk. Als Pablo er in staat, is er veel meer reparatiewerk. :maniac:

Nee hoor, de laatste tijd is het een stuk beter dan in zijn slechte decennium.
 
Dat je als PSV afhankelijk bent geworden van een Rosario, dat is wel de dieptepunt van 2020 eigenlijk..
Speelt die niet, is het allemaal een stroeve bende, speelt die wel is het allemaal mehhh. Heel zorgelijk
 
Ik vind zo'n enorme afro bij Rosario wel wat hebben, ik wou dat mijn haar het kon maar ik heb gewoon een oerhollandse kop. Lijkt me trouwens wel een hoop gedoe om dat haar te onderhouden, het blijkt snel af te breken en dergelijke. Ik vind natuurlijk haar in ieder geval beter dan die gekke kleurtjes die je af en toe voorbij ziet komen maarja dat zal er wel bijhoren. Mijn vrouw heeft ook een soort kroeshaar en die gebruikt https://www.imperio-haarvezels.nl/haaruitval-vrouwen/ om de kale plekken te behelpen. Vraag me af hoe dat bij Rosario zit, misschien is het wel een pruik.
 
Laatst bewerkt:
Zijn kapsel is natuurlijk erg interessant en vooral praktisch. Hoogstwaarschijnlijk zal hij vanwege de eigenaardigheden van de genetica geen last hebben van kaalheid.
Het feit dat zijn coupe kenmerken vertoont van de ouderwetse pietenpruik en dus indirect refereert naar het slavernijverleden is reden genoeg om een dergelijk kapsel anno 2020 te verbieden.
 
Interessant, zo'n post compleet out of the blue.....
Ja, ik zit er flink op te kauwen waar we hier nu mee te maken hebben. Zal de volgende post misschien over een haargroeimiddel gaan om hen die vanwege de eigenaardigheden van de genetica wel last hebben van kaalheid een poot uit te draaien? Troll 2.0 zogezegd zoals we eerder in het auto-topic hadden?
 
Ja, ik zit er flink op te kauwen waar we hier nu mee te maken hebben. Zal de volgende post misschien over een haargroeimiddel gaan om hen die vanwege de eigenaardigheden van de genetica wel last hebben van kaalheid een poot uit te draaien? Troll 2.0 zogezegd zoals we eerder in het auto-topic hadden?
Aangezien we het hier toch over de nieuwe Volkswagen Passat hebben, zou u geinteresseerd zijn in een testrit van het nieuwe Deluxe Premium XXL model?
 
Terug
Bovenaan Onderaan