Pablo Rosario (M)

Die speeld;en allemaal afgelopen zondag terwijl Rosario er in stond. Dus nogmaals, wie ipv Rosario?

Nogmaals: De 3 genoemde spelers op het middenveld en Madueke in de aanval erbij. Rosario op de bank.

images
;)
 
Geen idee, hij is sinds kort semi-ambtenaar, ik zit in de commerciële sector, vermoed dat t rekentarief per uur redelijk gelijk ligt ja. (daarnaast vermoed ik dat hij wel beter verdient)
Hoho, pas per 1 april. Ik ben nog hartstikke commercieel nu. En ik word zelfs een echte ambtenaar; niet zo'n nepperd. ;)
 
Raiola schijnt met Pablo in de aanbieding door Italie te reizen. Zou mij niet zoveel verbazen, van alle kanten.
 
Rosario in zn eerste seizoen was top; hopen dat hij de huidige lijn doorzet en zn enorme dip voorbij is. In topvorm is het een zeer complete middenvelder, sterk redelijk snel en een uitstekende steekpass. Maar afgelopen seizoen liet hij zien dat daar helemaal niks van overbleef in zn vormcrisis. Wellicht heeft hij daar heel veel van geleerd..
 
Rosario in zn eerste seizoen was top; hopen dat hij de huidige lijn doorzet en zn enorme dip voorbij is. In topvorm is het een zeer complete middenvelder, sterk redelijk snel en een uitstekende steekpass. Maar afgelopen seizoen liet hij zien dat daar helemaal niks van overbleef in zn vormcrisis. Wellicht heeft hij daar heel veel van geleerd..

Nee, daar gaat hij te weinig van leren. Je krijft in het voetbal geen heel seizoen de tijd om te bewijzen dat je wellicht toch een 6- zou kunnen zijn, laat staan een ruime voldoende. Spelers die het ene seizoen goed zijn en vervolgens ruim een seizoen niet, moet je niet in je selectie willen. Wegwezen, doorselecteren, bedanken voor bewezen diensten. Dag Rosario. het ga je goed.
 
Nee, daar gaat hij te weinig van leren. Je krijft in het voetbal geen heel seizoen de tijd om te bewijzen dat je wellicht toch een 6- zou kunnen zijn, laat staan een ruime voldoende. Spelers die het ene seizoen goed zijn en vervolgens ruim een seizoen niet, moet je niet in je selectie willen. Wegwezen, doorselecteren, bedanken voor bewezen diensten. Dag Rosario. het ga je goed.
Gaat niet gebeuren. Schmidt noemt Rosario 'zeer goed' en ziet in hem iemand die 'verticaal' denkt en handelt.
Die gaat dus nog een volledig seizoen in de basis spelen.
 
Rosario in zn eerste seizoen was top; hopen dat hij de huidige lijn doorzet en zn enorme dip voorbij is. In topvorm is het een zeer complete middenvelder, sterk redelijk snel en een uitstekende steekpass. Maar afgelopen seizoen liet hij zien dat daar helemaal niks van overbleef in zn vormcrisis. Wellicht heeft hij daar heel veel van geleerd..
Niet het hele seizoen, alleen de eerste seizoenshelft vond ik Rosario top.
Die zat op de bank. Dus dat is misschien voor Rosario ook mooi. Moet er wel een nieuwe middenvelder komen, want in de selectie is er niet veel beters te vinden.
Ik weet nog dat Engelaar, Afellay en Bakkal voor een half seizoen echt een heel behoorlijk niveau haalden met combinaties. PSV stond toen 1e en datzelfde middenveld werd bij het NL XI opgesteld. Maar daarna ging het mis en toen ergerde ik me dood aan de acties van Engelaar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan