Pablo Rosario (M)

Metalium

International
Als hij zaterdag volgens verwachting in de basis staat, kan Willem II zich heerlijk uitleven. Zet hem onder druk en hij gaat strooien met fouten, trekt waarschijnlijk aan de noodrem en loopt kaart(en) op.
Ik vrees voor dit scenario...:sad:

Laatst bewerkt:

Nep Scout

Routinier
Als hij zaterdag volgens verwachting in de basis staat, kan Willem II zich heerlijk uitleven. Zet hem onder druk en hij gaar strooien met fouten, trekt waarschijnlijk aan de noodrem en loopt kaart(en) op.
Ik vrees voor dit scenario...:sad:
Gek genoeg heeft hij geen kaarten dit seizoen, omdat hij natuurlijk half ingrijpt telkens. Ik zou eens willen dat hij kaarten opliep! Dat hij een keer iemand een trap meegeeft. Laten zien dat hij het mannetje is. En als hij een rode kaart krijgt, en 5 wedstrijden moet banken, is dat gelijk ook de eerste meevaller die we van een scheidsrechter meekrijgen dit seizoen. :lol:

Metalium

International
Gek genoeg heeft hij geen kaarten dit seizoen, omdat hij natuurlijk half ingrijpt telkens. Ik zou eens willen dat hij kaarten opliep! Dat hij een keer iemand een trap meegeeft. Laten zien dat hij het mannetje is. En als hij een rode kaart krijgt, en 5 wedstrijden moet banken, is dat gelijk ook de eerste meevaller die we van een scheidsrechter meekrijgen dit seizoen. :lol:
Hopelijk leest Mansveld mee.. :CHEER: .

Penalty

Internationale Legende
Pablo Rosario en de kusjes van de koningin

Een artikel van september 2018

link

Wat is er daarna met hem gebeurd? :confused:

Hij heeft een half jaar goed gespeeld in het 1e van PSV en daarna al meer dan een jaar is het helemaal niets meer.
Van Koning Pablo naar Houten Klaas. En hij blijft maar opgesteld worden. Niemand begrijpt er meer iets van.
Van alle PSV spelers heeft hij de meeste speelminuten.

Gisteren na de wedstrijd werd hij geïnterviewd en hij straalt ook geen vertrouwen uit. Een bang onzeker vogeltje.

Rosario niet bang voor bank: "Want ik weet wat ik kan"
:unsure: Al een jaar niet laten zien wat je kan en dan vrijwel alles spelen. Het is ongelooflijk maar waar. Dat kan blijkbaar maar bij één club ... PSV. Bij elke andere club was hij meerdere keren gewisseld en op de bank beland.

:zien:

Mikasa

Internationale Legende
Mijns inziens ligt dat aan de selectie. Geen andere rechtsbenige middenvelder. Ja, Afellay....

robpsv11

Grammatifaler
Goh, iets meer dan een jaar geleden sprak men hem hier nog aan als Koning Pablo. Er was zelfs iemand met zijn selectiefoto + gouden kroon als profielfoto. Tijden veranderen :maniac:

Meer een koning die ten strijde trekt en zodra de tegenstander aan de horizon verschijnt, zijn kasteel in vlucht. Koning tikkie terug

rico

Trainer Coach
Het is niets en het wordt niets, zou je zeggen als je de balans tot dusver opmaakt.
Nou gaan ze het hier nog steeds voor hem opnemen...Bedroevend. en voor mij zelfs ridicuul.
Dik salaris, en ervoor werken, ho maar.
Deze dissonant brengt PSV géén stap verder.
Aanvallers zijn afhankelijk van aanvoer, toch?
Oneens. Het was veelbelovend, het is op het moment niets, het wordt op den duur een goede voetballer voor PSV1. Eens dat hij een poosje mag banken, onens dat hij er met de pet naar gooit of dat hij niet de capaciteiten heeft om een bruikbare speler voor PSV 1 te worden.

De Bondscoach

Maoïst van lichte zeden
Sjoerd Mossou, ik ben het met hem eens in dezen
Artikel

Prima column.
Het is ook zó makkelijk om in die honderden voetbalpraatprogramma's een aantal verkeerde passes eruit te lichten, of een keer niet mee terug sprinten. Ik zag tegen Willem II wel degelijk ook goede intercepties en passes - maar in de huidige medialogica wordt het negatieve enorm uitgelicht. Prima als-ie even in de luwte - banken - moet, maar dit is altijd nog een speler met voldoende mogelijkheden.

Hoetierick

Administrator
Administrator
Prima column.
Het is ook zó makkelijk om in die honderden voetbalpraatprogramma's een aantal verkeerde passes eruit te lichten, of een keer niet mee terug sprinten. Ik zag tegen Willem II wel degelijk ook goede intercepties en passes - maar in de huidige medialogica wordt het negatieve enorm uitgelicht. Prima als-ie even in de luwte - banken - moet, maar dit is altijd nog een speler met voldoende mogelijkheden.

In principe ook een jeugdspeler waarvan wordt verwacht dat ie de kar trekt. En dat kan ie simpelweg gezien nog niet!
Vorig jaar was er een De Jong en een goed spelende Schwaab (ja, toen wel) die de boel aanstuurden. Die missen we dit jaar, en de verantwoording wordt gelegd op de schouders van Rosario en Ihattaren, waarvan de laatste zich kan beroepen op zijn exceptionele kwaliteiten. Achterin pakt Dunfries zijn verantwoording, maar die heeft nog niet de capaciteit om een heel team op sleeptouw te nemen. Hendrix, Viergever, Bergwijn...jongens die zich stil houden. Schwaab is weer op het niveau van vlak na zijn komst. De rest is nieuw en kijkt het allemaal een beetje aan.
Ben ervan overtuigd dat dit een hele behoorlijke middenvelder kan worden, mits die de tijd krijgt om zich te ontwikkelen ipv wanhopig van alles te doen.

Bas

Routinier
Aan de andere kant, wanneer mogen we dan wel wat van Rosario gaan verwachten? Hij is een jaar ouder dan Bergwijn, 23 is geen leeftijd meer waar je kan schuilen achter het zijn van een 'jeugdspeler'. We kunnen hem wel laten staan maar er zit nu al anderhalf jaar geen échte progressie meer in, als dit de rest van het seizoen zo doorgaat is het misschien gewoon tijd om te accepteren dat PSV zijn niveau niet is. Marcellis deed het in het begin ook erg goed bij PSV, voor mij is Rosario de nieuwe Marcellis.

Bovenaan Onderaan