Pablo Rosario (M)

Goh, iets meer dan een jaar geleden sprak men hem hier nog aan als Koning Pablo. Er was zelfs iemand met zijn selectiefoto + gouden kroon als profielfoto. Tijden veranderen :maniac:

Meer een koning die ten strijde trekt en zodra de tegenstander aan de horizon verschijnt, zijn kasteel in vlucht. Koning tikkie terug
 
Het is niets en het wordt niets, zou je zeggen als je de balans tot dusver opmaakt.
Nou gaan ze het hier nog steeds voor hem opnemen...Bedroevend. en voor mij zelfs ridicuul.
Dik salaris, en ervoor werken, ho maar.
Deze dissonant brengt PSV géén stap verder.
Aanvallers zijn afhankelijk van aanvoer, toch?
Oneens. Het was veelbelovend, het is op het moment niets, het wordt op den duur een goede voetballer voor PSV1. Eens dat hij een poosje mag banken, onens dat hij er met de pet naar gooit of dat hij niet de capaciteiten heeft om een bruikbare speler voor PSV 1 te worden.
 
Sjoerd Mossou, ik ben het met hem eens in dezen
Artikel

Prima column.
Het is ook zó makkelijk om in die honderden voetbalpraatprogramma's een aantal verkeerde passes eruit te lichten, of een keer niet mee terug sprinten. Ik zag tegen Willem II wel degelijk ook goede intercepties en passes - maar in de huidige medialogica wordt het negatieve enorm uitgelicht. Prima als-ie even in de luwte - banken - moet, maar dit is altijd nog een speler met voldoende mogelijkheden.
 
Prima column.
Het is ook zó makkelijk om in die honderden voetbalpraatprogramma's een aantal verkeerde passes eruit te lichten, of een keer niet mee terug sprinten. Ik zag tegen Willem II wel degelijk ook goede intercepties en passes - maar in de huidige medialogica wordt het negatieve enorm uitgelicht. Prima als-ie even in de luwte - banken - moet, maar dit is altijd nog een speler met voldoende mogelijkheden.

In principe ook een jeugdspeler waarvan wordt verwacht dat ie de kar trekt. En dat kan ie simpelweg gezien nog niet!
Vorig jaar was er een De Jong en een goed spelende Schwaab (ja, toen wel) die de boel aanstuurden. Die missen we dit jaar, en de verantwoording wordt gelegd op de schouders van Rosario en Ihattaren, waarvan de laatste zich kan beroepen op zijn exceptionele kwaliteiten. Achterin pakt Dunfries zijn verantwoording, maar die heeft nog niet de capaciteit om een heel team op sleeptouw te nemen. Hendrix, Viergever, Bergwijn...jongens die zich stil houden. Schwaab is weer op het niveau van vlak na zijn komst. De rest is nieuw en kijkt het allemaal een beetje aan.
Ben ervan overtuigd dat dit een hele behoorlijke middenvelder kan worden, mits die de tijd krijgt om zich te ontwikkelen ipv wanhopig van alles te doen.
 
Aan de andere kant, wanneer mogen we dan wel wat van Rosario gaan verwachten? Hij is een jaar ouder dan Bergwijn, 23 is geen leeftijd meer waar je kan schuilen achter het zijn van een 'jeugdspeler'. We kunnen hem wel laten staan maar er zit nu al anderhalf jaar geen échte progressie meer in, als dit de rest van het seizoen zo doorgaat is het misschien gewoon tijd om te accepteren dat PSV zijn niveau niet is. Marcellis deed het in het begin ook erg goed bij PSV, voor mij is Rosario de nieuwe Marcellis.
 
Oneens. Het was veelbelovend, het is op het moment niets, het wordt op den duur een goede voetballer voor PSV1. Eens dat hij een poosje mag banken, onens dat hij er met de pet naar gooit of dat hij niet de capaciteiten heeft om een bruikbare speler voor PSV 1 te worden.
Die achterlijke (cruciale) fouten die hij maakt, dat mogen er inmiddels wel minder zijn, na zijn tijd in PSV 1.
Maargoed, momenteel is het niets meer dan een boemel/stopltreintje, die het gewoon verrekt haltes te passeren.
Angst regeert om fouten te maken bij hem, zo lijkt het.
Als dat stroperige er niet uitgaat, hebben we niets aan hem.
Afijn met hem in zijn huidige vorm wordt PSV niet sterker, maar juist zwakker.
Een matige de Roon wordt de laatste tijd steeds verkozen door R.Koeman ipv deze speler op zijn positie, dat zegt ook wel iets.
 
Laatst bewerkt:
Die achterlijke (cruciale) fouten die hij maakt, dat mogen er inmiddels wel minder zijn, na zijn tijd in PSV 1.
Maargoed, momenteel is het niets meer dan een boemel/stopltreintje, die het gewoon verrekt haltes te passeren.
Angst regeert om fouten te maken bij hem, zo lijkt het.
Als dat stroperige er niet uitgaat, hebben we niets aan hem.
Afijn met hem in zijn huidige vorm wordt PSV niet sterker, maar juist zwakker.
Een matige de Roon wordt de laatste tijd steeds verkozen door R.Koeman ipv deze speler op zijn positie, dat zegt ook wel iets.

Daar doe je De Roon als basisspeler van een Atalanta dat vorig jaar voor het eerst ooit CL haalde en nu ook weer 4e staat in de Serie A tekort mee. Rosario mag dromen dat hij ooit in de buurt komt van dat niveau. En nee, dan noem ik De Roon geen speler van wereldklasse.
 
Wederom geen slechte stats

tMNCU7fX
 
Bij deze meer stats aangaande Rosario

-->klik hier <--

Je kan ook klikken voor zijn stats van afgelopen zondag, hierbij n klein shot daarvan

1582567010321.png 1582566962473.png 1582567058163.png

Nu kan je zeggen, slechte speler, 11x de bal verloren. Maar dan zou je ook moeten kijken of t handig dat ie de bal kreeg en hoe ie de bal kreeg.

Overigens staat die jongen bij deze site op een gemiddelde van 7.05. Op de 77e plaats in een klassement met 465 spelers. Het is geen top, snap ik. Maar ook niet t brandhout wat hier soms geroepen wordt.
 
Bij deze meer stats aangaande Rosario

-->klik hier <--

Je kan ook klikken voor zijn stats van afgelopen zondag, hierbij n klein shot daarvan

Bekijk bijlage 1832 Bekijk bijlage 1831 Bekijk bijlage 1833

Nu kan je zeggen, slechte speler, 11x de bal verloren. Maar dan zou je ook moeten kijken of t handig dat ie de bal kreeg en hoe ie de bal kreeg.

Overigens staat die jongen bij deze site op een gemiddelde van 7.05. Op de 77e plaats in een klassement met 465 spelers. Het is geen top, snap ik. Maar ook niet t brandhout wat hier soms geroepen wordt.

Is brandhout; doorselecteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan