Pablo Rosario (M)

Haha, nee man. Rosario was een drama.
Inderdaad. Fout op fout, het zag er echt weer niet uit.
Lijkt helemaal niet meer mee te kunnen eigenlijk op het niveau van PSV. Het is vooral pijnlijk wanneer hij aan de bal komt na Malen of Ihataren, het verval qua niveau, balbehandeling en passing is dan opeens gigantisch. Het lijkt er meer en meer op dat zijn goede vorm begin vorig jaar eerder een incident is geweest en dit niet langer een vormdip genoemd kan worden.
 
Inderdaad. Fout op fout, het zag er echt weer niet uit.
Lijkt helemaal niet meer mee te kunnen eigenlijk op het niveau van PSV. Het is vooral pijnlijk wanneer hij aan de bal komt na Malen of Ihataren, het verval qua niveau, balbehandeling en passing is dan opeens gigantisch. Het lijkt er meer en meer op dat zijn goede vorm begin vorig jaar eerder een incident is geweest en dit niet langer een vormdip genoemd kan worden.
Als Doan, Afellay of Thomas in zijn plaats gespeeld hadden tegen de Amsterdammers, had je véél meer kans op een zege gehad.
Afellay en Thomas zaten op de bank, wat betekent dat ze 100% fit zijn. Breng ze dan ook...:sleep:
 
De rede dat hij (nog) speelt is volgens mij simpeler dan de meeste denken.

PSV heeft vanaf vorig seizoen ingezet op de jeugd.

Thomas krijgt in de zomer een langdurige blessure. Ramselaar voldoet volgens v Bommel niet. Dus dan komt Rosario aan de beurt. Veel sneller dan gepland.

Eerste seizoens helft presteerd hij goed. 2e minder maar hij blijft wel basisspeler. Waarom?

Ze bespreken bij contract ondertekeningen ook een plan van ontwikkeling. Door omstadigheden is dit bij hem versnelt gegaan.

Als je Ajax style overneemt lopen de meeste jeugdspelers weg. Omdat je je niet aan gemaakte afspraken houd als club. Bij het minste of geringste sta je ernaast.

Hem nu ernaast zetten zou kiling voor hem zijn en ook voor de waarde van de speler.

Waarom denk je bv dat er bij Ajax zoveel donkere spelers uit de jeugd vertrekken?

Bij PSV zal dat de meest gehoorde argument zijn van spelers die in de jeugd bij Ajax gespeelt hebben.
 
Ik snap 'm ook niet. Als je op de bank wordt gezet, wordt er toch vanuit gegaan dat je kunt invallen indien nodig?
 
Nou, zo vreemd is dat toch niet? De selectie is momenteel breed genoeg om niet-fitte spelers op de tribune te zetten?
Ik snap 'm ook niet. Als je op de bank wordt gezet, wordt er toch vanuit gegaan dat je kunt invallen indien nodig?

Je ziet toch wel vaker dat spelers die nog niet helemaal fit zijn toch op de bank zitten?
Ik vind "kunnen invallen" wel anders dan 100% fit.
 
Je ziet toch wel vaker dat spelers die nog niet helemaal fit zijn toch op de bank zitten?
Ik vind "kunnen invallen" wel anders dan 100% fit.

Ik las de 100% fit denk ik anders, namelijk "100% zeker dat ze fit genoeg zijn om te kunnen spelen".
 
Niet? Ik denk dat dat wel de beoogde plek is van Afellay of de plek van Ihatarren.
Ik denk ook dat Afellay, mits fit, juist op de plek van Rosario of Hendrix prima kan renderen. Al helemaal in dit elftal.
Een Ihattaren in vorm zou ik altijd op 10 laten spelen. Afellay kan dan met aanvoer naar voren komen, die ondermaats is bij het tweetal Henrix -Rosario.

Maar goed, een fitte Afellay is vrij utopisch aan het worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan