Pablo Rosario (M)

Geweldige pot gespeeld vandaag.

Hopelijk hebben we de wederopstanding gezien vandaag van Pablo. Vooruit denken, spelen op snelheid en duels winnen. Dit is zoals we Rosario willen zien spelen. Hij kan het echt wel, normaliter zou hij alles moeten hebben waarover een middenvelder in zijn rol moet beschikken. Beschikt ook nog over voldoende groeipotentie.

Maar moet nu wel de stabiliteit weten te vinden en deze lijn doortrekken.
Inderdaad, foutloos. Hij speelde gewoon volwassen. Zo zie ik hem ook graag.
Zou het te maken hebben dat hij (voorlopig) zijn plaats bij de selectie van Oranje is kwijtgeraakt.?
Je ziet, dat als hij naar voren denkt, dat de aanvallers voor hem dan ook de gewenste aanvoer krijgen.
Ik heb het al eerder gezegd: Het doelsaldo zal daardoor logischerwijs oplopen, met onze killers voorin...:BALL::BALL::BALL::BALL::BALL:
Het stroperige middenveld was er vanavond gelukkig niet, en de aanvoer van achteruit was prima.
En nu deze lijn voortzetten tegen de Amsterdammers, dan winnen we die wedstrijd ook.
EEdGM3nXoAA4I8a.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, foutloos. Hij speelde gewoon volwassen. Zo zie ik hem ook graag.
Zou het te maken hebben dat hij (voorlopig) zijn plaats bij de selectie van Oranje is kwijtgeraakt.?
Je ziet, dat als hij naar voren denkt, dat de aanvallers voor hem dan ook de gewenste aanvoer krijgen.
Ik heb het al eerder gezegd: Het doelsaldo zal daardoor logischerwijs oplopen, met onze killers voorin...:BALL::BALL::BALL::BALL::BALL:
Het stroperige middenveld was er vanavond gelukkig niet, en de aanvoer van achteruit was prima.
En nu deze lijn voortzetten tegen de Amsterdammers, dan winnen we die wedstrijd ook.
Bekijk bijlage 1463
Kan het even niet laten:

Ben je van je geloof gevallen Metalium haha? ;)
 
Zoals hij begin vorig seizoen speelde was het net een soort Nederlandse Kanté. Als die Rosario terugkomt en structureel aanwezig blijft kan hij nog behoorlijk ver komen, maar na zijn langdurig abominabele vorm van de afgelopen maanden ben ik voorlopig voorzichtig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan